1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Gündem
  4. İstanbul'da Minibüslere El Dezenfekte Ünitesi Konuldu

İstanbul'da Minibüslere El Dezenfekte Ünitesi Konuldu

Korona virüse karşı Tuzla’da toplu taşıma araçlarında dezenfeksiyon işlemlerine hız verildi. Tuzla Belediyesi tarafından Tuzla ile Pendik arasında vatandaşlar tarafından yoğun olarak kullanılan minibüslere el dezenfekte üniteleri yerleştirildi.

  • | Kamyonum

Yolculuk yapan vatandaşların dezenfektan kullanarak sosyal mesafeye uyduğu görüldü. Çin'de ortaya çıkan ve kısa sürede tüm dünyaya yayılan yeni tip korona virüs salgınına karşı aldığı tedbirleri uygulamayı sürdüren Tuzla Belediyesi tedbir çalışmalarına bir yenisini daha ekledi. Tuzla ile Pendik arasında vatandaşlar tarafından yoğun olarak kullanılan minibüslere dezenfekte üniteleri yerleştirdi. Tuzla ile Pendik arası mesafede hizmet veren 38 minibüse şoförler ve yolcuların kullanması için el dezenfektan üniteleri konuldu. Vatandaşların minibüslere binerken el dezenfekte ünitelerini kullandıktan sonra sosyal mesafe kuralına uyarak yolculuk yaptıkları güvenlik kamerasına anbean yansıdı.
Öte yandan Tuzla ilçesinden Pendik ilçesine yolculuk yapan vatandaşlar uygulamadan memnun olduklarını belirterek bu önemli çalışmadan dolayı Tuzla Belediyesine teşekkür ettiler.

KAYNAK:İHA

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz