İran'dan Türkiye'ye Dönüşler Hakkında Önemli Bilgilendirme!
Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND) İran'dan Türkiye'ye dönüşler hakkında önemli bir gelişme aktardı. Gürbulak sınır kapısında şu anda karantina alanları oluşturuluyor ve iki üç saat içerisinde İran'dan Türk vatandaşlarının ve araçlarının Türkiye'ye girişleri başlayacak.
- | Kamyonum
UND'nin paylaştığı önemli duyuruda aşağıdaki ifadeler yer aldı:
"Bilindiği üzere; Korona virüsü salgını nedeniyle İran ile olan sınır kapıları kapatılmıştır.
Gürbulak sınır kapısında şu an sağlık kontrolleri için karantina alanları oluşturulmaktadır. 2-3 saat içerisinde karantina alanlarının kurulumlarının tamamlanacağı ve İran'dan Türk vatandaşlarının ve araçlarının Türkiye'ye girişlerinin yeniden başlatılacağı bildirilmiştir".





YORUMLAR
Yorum Yap