İran Sınırında Bekleyen Türk Araçlarının Türkiye'ye Girişleri Başladı
Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND), sınır kapatılmadan önce İran’a geçmiş olan ve bir süredir İran Bazargan Sınır Kapısı'nda bekleyen Türk şoförlerin bugün itibari ile Türkiye'ye girişlerinin başladığını açıkladı.
- | Kamyonum
UND'nin açıklaması şu şekilde:
"Bazargan (Gürbulak) Sınır Kapısında bekleyen Türk TIR’larının Türkiye’ye geçişleri bugün (05.05) itibarıyla başlamıştır. Sınır kapatılmadan önce İran’a geçmiş olan ve halen İran sınırları içinde bulunan bütün Türk TIR’larının Türkiye’ye geçişine izin verilecektir. İran makamlarından edinilen bilgilere göre; bundan sonra başka ülkelerden İran’a giriş yaparak ülkemize geçmek isteyen TIR’ların İran kapılarından geçişlerine izin verilmeyecektir."





YORUMLAR
Yorum Yap