GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
Slovenya, Macaristan ve Çekya Transit Geçiş Belgelerinde Son Durum
Slovenya, Macaristan ve Çekya Transit Geçiş Belgelerinde Son Durum
Yetkilendirilmiş Yükümlü Başvurularında Süreler 30 Haziran Tarihinde Başlayacak
Yetkilendirilmiş Yükümlü Başvurularında Süreler 30 Haziran Tarihinde Başlayacak
Ayşem Ulusoy, If There Is No Drıver And The Delıvery Is Not Made Rıght, The Load Does Not Mean Anythıng

Ayşem Ulusoy, If There Is No Drıver And The Delıvery Is Not Made Rıght, The Load Does Not Mean Anythıng

1 2 3 4 5 6
kamyonum,otobüsüm,teknik tanker,üst yapı
23 Ekim 2015 Cuma - 10:52

İhracatımız Sallanıyor Ama Yıkılmadı!

Türkiye, yanıbaşında yaşanan güvenlik problemleri ve ticari anlaşmazlıklara rağmen G20 ülkeleri arasında ihracatta en az düşüş yaşayan 7. ülke oldu ve birçok gelişmiş ülkeyi geride bıraktı.

İhracatımız Sallanıyor Ama Yıkılmadı!

Batu International Logistics Yönetim Kurulu Başkanı Taner Ankara, Türkiye’nin ihracatta birçok ülkeyi geride bırakmasının sebebini, artık firmaların global kriz dönemlerinde nasıl hareket edeceğini bilmesine dayandırdı.
 
Bölgesel güvenlik problemleri, dalgalı döviz kuru, komşu ülkelerle yaşanan kota ve vize krizleri gibi nedenlerden dolayı ihracatta geçen yıla göre düşüş yaşayan Türkiye'nin ihracatı, bu yılın ilk yarısında, geçen yılın aynı dönemine göre %8,7 seviyesinde gerileyerek 36,4 Milyar $ olarak gerçekleşti. Ancak buna rağmen Türkiye, OECD’nin açıkladığı rakamlara göre, G20 ülkeleri arasında ihracatı en az etkilenen 7. ülke oldu ve Japonya, Almanya, Endonezya, Fransa, İtalya, Kanada, Brezilya, Hindistan, Arjantin, Avustralya, Rusya ve Suudi Arabistan gibi ülkeleri geride bıraktı.
 
OECD’nin açıkladığı rakamları değerlendiren Batu International Logistics Yönetim Kurulu Başkanı Taner Ankara, ihracattaki düşüşün sadece Türkiye’ye özgü bir durum olmadığını, bu durumun tüm dünya için geçerli olduğuna dikkat çekti.
 
Türkiye’nin son iki yılda birçok sorunla boğuşmasına rağmen birçok ülkeyi geride bırakmasının nedenini, firmaların kriz dönemlerinde nasıl hareket edeceklerini biliyor olmasına bağlayan Taner Ankara, “Artık bir ürünü üreten, pazarlayan ve taşıyan firmalar kriz dönemlerinde ürünü, hizmeti nasıl satacağı konusunda oldukça bilgili ve tecrübeli. Bu durum ülkemiz ihracatının ayakta kalmasını sağlıyor” diye konuştu.
 
Türkiye’nin ihracatını ekonomik dalgalanmaların tek başına etkilemediğini vurgulayan Taner Ankara, komşularımızda yaşanan istikrarsızlık ve güvenlik problemlerinin ihracatın düşmesindeki en büyük etkenlerden biri olduğunu söyledi.
 
 
2023 Hedefi Revize Edilebilir!
 
2023 yılı için belirlenen 500 Milyar Dolarlık ihracat hedefine de değinen Taner Ankara, “Bu hedef koyulduğunda ortada henüz günümüzde yaşadığımız sorunlar ve ticari uygulamalar yoktu. Bu hedefe ulaşmak zor değil, ancak gelişmeler bu şekilde seyrederse rakamların revize edilmesi gerekebilir” değerlendirmesinde bulundu.

 
Brisa’nın İnovatif Servis Merkezi Propratik Van’da Açıldı
 
Tofaş’ın Yeni Yatırımlarına EBRD’den 200 Milyon Euro’luk Kredi
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
MICHELIN Tire Care İle Avantajlı Sürüşler
MICHELIN TIRE CARE, dijital hizmetleriyle işletme maliyetlerini düşürecek ...
Kapıkule TIR Parkı Açılıyor
Gümrük ve Turizm İşletmeleri Ticaret AŞ (GTİ) tarafından yaptırılan ve ...
Partner Tepee ve Partner Van Yenilendi
Segmentinde anlayışları değiştiren ve segmentine yeni standartlar getiren ...
 
Temsa, Türk Sanayisi’nde Büyümeye Devam Ediyor
Türk Otomotiv sanayisinin önde gelen şirketlerinden Temsa, büyümeye devam ...
Ankara'da TIR Kazası: 12 Yaralı!
Ankara'da TIR'ın belediye otobüsüne çarpması sonucu 12 kişi yaralandı.
Ford OTOSAN Türkiye’nin En Büyük 2. Sanayi Kuruluşu
İstanbul Sanayi Odası (İSO), "Türkiye'nin 500 Büyük Sanayi Kuruluşu" araştırmasının ...
 
Verilen Belge Sayılarında Son Durum
Verilen Belge Sayılarında Son Durum
İŞ BIRAKMA EYLEMİ YAYILIYOR!
Bursa'da üretim yapan Renault fabrikasında başlayan iş bırakma eylemine ...
Fenerbahçe'yi Retarder Kurtardı
Trabzon yolunda silahlı saldırıya uğrayan Fenerbahçe'yi retarder sistemi kurtardı.
 
Nuray PEKCAN
ÇOK ÇALIŞMAYA HAZIR MIYIZ?
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
Gelecekte Ülkemizin Uluslararası Bir Lojistik Üs Konumuna Geleceği Öngörülmekte…
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Covıd-19 Virüsü Kaynaklı Küresel Salgının Ticari Sözleşmelere Etkisi
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
src
şoför
kamyonum
bus
news
türkiye
lkw
treyler
dikkat