Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
bisa
English
We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
schmitz, dorse, treyler,
13 Mart 2024 Çarşamba - 15:42

İhracatçının Yeni Hedef Pazarı İskandinavya Oldu!

Türkiye’nin, İsveç’in NATO üyeliğini onaylamasıyla iki ülke arasında artan temaslar, ihracatçının İskandinav pazarına ilgisini de artırıyor. Türk girişimcileri, kuzey ülkelerindeki iş fırsatlarını araştırıyor. İsveç merkezli küresel lojistik şirketi Intereast Logistics de artan ilgi üzerine Türkiye-İskandinavya hattında ultra ekspres hizmetiyle 12 günü bulan teslimat süresini 5 güne kadar indirdi.

İhracatçının Yeni Hedef Pazarı İskandinavya Oldu!

Türkiye’nin İskandinav ülkeleri ile dış ticareti, son yıllarda hızlı bir büyüme kaydetti. TÜİK verilerine göre son 5 yılda Türkiye’nin İskandinav ülkeleriyle dış ticaret hacmi yüzde 35 artarak geçen yıl 10,7 milyar dolara çıktı. İsveç’in NATO üyeliğinin onaylanması ise bu ülke ile ticari ilişkilerde, hacmin daha da artması beklentisine yol açtı. Türk ihracatçıları ve girişimcileri İskandinavya’da yeni arayışlara yönelirken bu ilgi lojistik operasyonları da artırıyor.

İsveç merkezli küresel lojistik şirketlerinden InterEast Logistics’in Türkiye Ülke Müdürü Murat Kaya, Romanya, Polonya ve İsveç’te kurdukları yaygın lojistik ağ sayesinde, Türkiye-İskandinavya hattında ultra ekspres teslimat hizmeti sunduklarını belirtti.

 

12 günlük taşıma süresini 5 güne indirdi

Kuzey rotası üzerinde bulunan Romanya ve Polonya’daki 35 bin metrekarelik geniş depolama imkanlarına ve güçlü lojistik altyapılarına dikkati çeken Kaya, “Türkiye’den hareket eden tırı, oluşturduğumuz altyapı sayesinde 5 günde İsveç’e ulaştırıyoruz. Bunu yapan ilk ve tek şirket biziz. Önceden bu kadar sistematik taşıma yoktu, şimdi artan ilgiyle düzenli servisler kurduk.” dedi.

Filolarında 700’den fazla tır ve hemen her sektörden yüke uygun ekipman altyapısına sahip olduklarına işaret eden Kaya, Türkiye ile İsveç, Norveç, Danimarka ve Finlandiya taşımalarında pazar paylarını artırmak için iddialı hedefler koyduklarını söyledi.

 

“Batı ve Orta Avrupa pazarı doydu, İskandinavya fırsatlar sunuyor”

Geleneksel Avrupa pazarının doyma noktasına ulaştığını ve rekabetin güçleştiğini vurgulayan Kaya, şunları kaydetti:

“Kuzey ülkeleri yeni fırsatlar sunuyor. Bölgenin, AB ortalamasının üzerindeki yüksek alım gücü, ticareti de daha karlı hale getiriyor. Türkiye, dinamik üretim altyapısıyla kuzey ülkelerinin önemli bir tedarikçisi olabilir ve bunu hedeflemeli. İsveç, bu ülkelere ulaşmada kapı konumunda. İsveç’teki operasyon üstünlüğümüz sayesinde İskandinavya pazarının kapısını Türk girişimcilere aralıyoruz.”

İsveç ve komşularının Türkiye açısından özellikle tekstil, otomotiv, gıda, mobilya, elektronik aletler ve beyaz eşya gibi sektörlerde büyük bir ihracat potansiyeli barındırdığını vurgulayan Kaya, “İsveç’in NATO üyeliği sonrası bu potansiyelin önemli ölçüde kullanılabileceğini düşünüyoruz. Bütün hazırlıklarımızı bu yönde yapıyoruz.” görüşünü de paylaştı.

 
UND Kadın Çalışma Grubu İlk Toplantısını Yaptı
 
TEMSA, Satış Sonrası Hizmetleriyle ‘Her Yolda’ Müşterisinin Yanında
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Dijital Karayolu Taşımacılığı Girişimi Nakliyelazım, 4,2 Milyon TL Hedefle Kitle Fonlama Turuna Çıktı
Lojistik ve nakliye odaklı teknoloji girişimleri, son 5 yılda hem dünyada ...
DHL Express Türkiye Ar-Ge Merkezini Açtı
DHL Express Türkiye, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından AR-GE merkezi ...
Globelink Ünimar, Müşteri Deneyimine Yapay Zekayı Entegre Etmeyi Planlıyor
Globelink Ünimar İcra Kurulu Üyesi Ayfer Saltan Oladi ve Müşteri Deneyimi ...
 
Türkiye’nin Dijital Depocusu DepOrtak, Bir Yılda 1 Milyon M2 Kapasiteyi Aştı
Dijitalleşme hayatımızın her alanına giriyor. Akıllı telefonlar, artık ...
Alp Özler Akademi Açıldı!
Alp Özler Akademi bugün açılışını gerçekleştirdi.
Borusan Lojistik’ten Sürdürülebilir Tedarik Zinciri Sertifika Programı
Borusan Lojistik, İstanbul Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi iş birliği ...
 
"Lojistiğin Geleceği Sürdürülebilirlik İçin Alınacak Önlemlere Bağlı"
İş ortaklarına yenilikçi ve kişiselleştirilmiş çözümler sunan Akca Lojistik, ...
Boltas, Değerleri Doğrultusunda Geleceğin Müşterisine Odaklanıyor
Uluslararası entegre lojistik şirketi Boltas, müşteri merkezli bakış açısıyla ...
Capella Logistics, 2024’ü İntermodal Atılım Yılı İlan Etti
Lojistik sektörünün yenilikçi markalarından Capella Logistics, Avrupa ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Helal Sana Başkan!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
EkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglishAkü
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
Kamyonfahrerkamyonumkamyoncu haberler bustrucktreylersondakika