Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
MERCEDES, MERCEDESBENZ, MERCEDESTRUCKS, KAMYONUM
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan, treyler, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
koçaslanlar, koçaslanlarotomotiv, kcs, kcsdışticaret,
Petrol Ofisi’ne Muse Creative Awards’tan 13 Ödül
Petrol Ofisi’ne Muse Creative Awards’tan 13 Ödül
Brisa’nın Emisyon Azaltım Hedefleri, Bilim Temelli Hedefler Girişimi’nden Onay Aldı
Brisa’nın Emisyon Azaltım Hedefleri, Bilim Temelli Hedefler Girişimi’nden Onay Aldı
English
IRU And ETF Welcome New EU Funding For Safe And Secure Truck Parking Areas

IRU And ETF Welcome New EU Funding For Safe And Secure Truck Parking Areas

1 2 3 4 5 6
man, mantrucks, manbus, mankamyon, manotobüs, mankampanya
iveco, sway, tway, ıveco, ivecokamyon, eurocargo, daily
1 Şubat 2021 Pazartesi - 16:50

IRU Karbon Salınımı için Eco-Kamyonların Kullanımı Çağrısında Bulundu

IRU, sınır ötesi operasyonlar için kuralların uyumlaştırılması da dahil olmak üzere, nakliyede karbonsuzlaştırmayı artırmak için Eko-kamyonların kullanımını teşvik etme çağrılarını yeniledi.

IRU Karbon Salınımı için Eco-Kamyonların Kullanımı Çağrısında Bulundu

Basit ve uygun maliyetli önlem, CO2 emisyonlarını bugün ile 2050 arasında 13 milyar tondan fazla azaltabilir. Standart araç kombinasyonlarından daha fazla mal taşıyan eko-kamyonlar, iddialı dekarbonizasyon hedeflerini karşılamak için hızlı ve uygulanabilir bir çözüm sunuyor. İki Eko-kamyon, üç standart kamyonun yükünü taşır ve yoldaki kamyon sayısını anında azaltır. Tkm başına yakıt tüketimi yüzde 35'e varan oranda azaltılarak, karayolu taşımacılığının çevresel ve ekonomik verimliliğini önemli ölçüde artırıyor.

IRU Genel Sekreteri Umberto de Pretto, "Eko-kamyonların faydaları, önemli ölçüde daha düşük CO2 emisyonlarının yanı sıra daha yüksek verimlilik ve daha düşük maliyetlerle açık" dedi.

" Eko-kamyonlar ekolojik ve ekonomiktir."

Bölgesel ve uzun yol operasyonlarında yer alan küresel kamyon filosunun yalnızca yüzde 30'unu Eko-kamyonlarla değiştirmek, CO2 emisyonlarını hemen yılda 237 milyon ton azaltacak.  2050 yılına kadar üç katına çıkacak olan yük karayolu taşımacılığıyla, 2050 yılına kadar yıllık olarak 700 milyon tona yükselecek.  Önümüzdeki otuz yıl içinde bu, toplam CO2 emisyonlarını 13,5 milyar tona kadar azalacak. Karşılaştırıldığında, mevcut toplam küresel insan kaynaklı emisyonlar yılda 36 milyar ton seviyesinde duruyor.  Karayolu mal taşımacılığı küresel emisyonların yalnızca yüzde 2'sini salmasına rağmen, Eco-kamyonların yaygın kullanımı sektörün karbondan arındırma dürtüsü üzerinde muazzam bir etkiye sahip olacak.

Daha yeşil çok modlu lojistik

Giderek daha fazla mal hacmi hava, deniz ve demiryolu ile taşınıyor ve her çok modlu operasyon bir noktada karayolu taşımacılığını içeriyor. Konteyner gemilerinin, kargo uçaklarının ve yük trenlerinin sürekli artan kapasitesi göz önüne alındığında, Eko-kamyonlar, çok modlu lojistiğin bir bütün olarak verimliliğini ve sürdürülebilirliğini artırmak için çok önemli.  Eko-kamyonlar, Avustralya, Arjantin, Çin, Meksika, Güney Afrika, ABD ve bazı AB ülkeleri dahil olmak üzere şimdiye kadar yalnızca 18 ülkede - her durumda başarıyla kullanıldı. Bununla birlikte, dünya çapında kullanımları, uyumlaştırılmış düzenlemelerin eksikliği nedeniyle engellenmeye devam etmekte ve bu nedenle, Eco kamyonlarla sınır ötesi operasyonlar nadirdir. IRU, pek çok hükümet potansiyellerini henüz fark etmemişken, politika yapıcıları, ulusal ve uluslararası operasyonlar için kullanımlarına izin vererek ve teşvik ederek Eco-truck'ın tam çevresel ve ekonomik faydalarını ortaya çıkarmaya çağırıyor. Umberto de Pretto, “Hükümetler, karbondan arındırmayı hızlandırma ve ekonomik büyümeyi destekleme fırsatını kaçırıyor. Harekete geçme zamanı,” dedi. IRU üyeleri, hükümete açık bir çağrı yaparak, endüstrinin de karbonizasyonu teşvik etme çabalarının bir parçası olarak geçen yıl Kasım ayında Eco-truck pozisyonunu benimsedi. 

 
50 Adet Tırsan Tenteli Perdeli Multi Ride Treyler Ünal Lojistik İçin Çalışacak
 
Oğuzhan Ağır Nakliyat Filosunu 15 MAN Çekici ile Güçlendirdi
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Renault Trucks Türkiye Başkanı Sebastien Delepine; "Türkiye’de Kamyon Pazarında Önemli Bir Oyuncu Olarak Güçlü Bayi Ağımız ile Büyümeye Devam Edeceğiz"
Renault Trucks, kamyon ve çekicilerinin yanı sıra sunduğu toplam çözümler ...
Aski Baraj ve Göl Kıyılarını Çöplerden Temizliyor
   Ankara Su ve Kanalizasyon İdaresi (ASKİ) Genel Müdürlüğü, Başkent’i ...
Lüleburgaz Belediyesi Geçtiğimiz Yıl 10 Kilometre Yeni Yol Yaptı
Kentin dört bir yanında alt ve üstyapıda seferberlik başlatan Lüleburgaz ...
 
Toyota Otomotiv 31 Ocak-2 Şubat Tarihleri Arasında Üretime Ara Veriyor
Türkiye’nin üretim ve ihracat liderleri arasında yer alan Toyota Otomotiv ...
Şaşmaz Bulvarı'ndaki Trafik Sorunu Çözülüyor
Ankara Büyükşehir Belediyesi, Şaşmaz Sanayi Bulvarı’nda yıllardır çözülemeyen ...
Prometeon Türkiye 2020 Yılında Yüzde 35 Büyüme Kaydetti
Prometeon, pandeminin etkileri ile zorlu geçen 2020 yılını Türkiye’de ...
 
Ford Otosan, 2021 Bloomberg Cinsiyet Eşitliği Endeksi’nde Yer Aldı
Türk otomotiv sanayinin öncü gücü ve kadın istihdamı lideri Ford Otosan, ...
Belçika'da Yeni Korona Virüs Önlemleri Getirildi
Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND), Belçika'da yabancı sürücüler ...
Karaismailoğlu, "Türkiye İran Demiryolu Taşımacılığında Hedef Yılda 1 Milyon Ton Yük Taşımak"
Türkiye ile İran taşımalarının 2021 yılında 1 milyon tona çıkarılması ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Domates, Biber, Patlıcan…
0
0
  YAZARLAR
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Av. Bilun ELMACIOĞLU
1 Ocak 2022’de Yürürlüğe Giriyor
Nizamettin KARADAĞ
Nizamettin KARADAĞ
Örnek Ulaştırma Politikası
Dr. Deniz YILDIZ
Dr. Deniz YILDIZ
Yetkin Şoför Bulmak İmkansız Hale Gelecek
Prof. Dr. Birol ERKAN
Prof. Dr. Birol ERKAN
Rekabet Avantajı ve Hızlılık
Emre ELDENER
Emre ELDENER
Ülkeye Faydalı Yatırımı Destekliyoruz
şah, lojistik, nakliye, taşıma,
0
Kamyonum TV
0
  ÇOK OKUNANLAR
0
Güzeller
0
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
0
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?
0
Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması
0
0 Sonuçlar
 
     
0
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
İhale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
kamyonum
truck
fahrer
kamyoncu
sondakika
şoför
news
türkiye
Kamyon