1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Gündem
  4. İETT Otobüslerine ‘’Panik Butonu’’

İETT Otobüslerine ‘’Panik Butonu’’

İETT, yolcuların maruz kalabileceği tehlikelere karşı önlemolarak araçlara “acil durum butonu” koymaya başladı.

  • | Kamyonum
Butona basıldığında, acil durum alarmı oluşturularak, araçtaki anlık kamera görüntüleriKontrol Merkezine gönderilecek. Böylelikle güvenlik güçleri de harekete geçerek anında müdahale edecek.
 
Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı’nın, toplu taşıma araçlarında yaşanabilecek şiddet olaylarına karşı, bu araçlara “acil durum butonu” koymayı zorunlu hale getirmeye hazırlandığını belirtmesinin ardından İETT harekete geçti.Acil durum butonu yolcuların ve şoförlerin güvenli seyahat etmesi ve maruz kalabilecekleri tehlikelere karşıkolayca ulaşabilecekleri noktalara konulmaya başlandı.
 

Acil durum canlı olarak izlenebilecek
Bir tehlike anında yolcu ve ya butona basarak sinyal verecek; GPS üzerinden ilgili aracın konumuna ulaşılacak ve yardım gönderilecek.Ayrıca araçlardaki iç ve dış kameralar acil durumun canlı olarak izlenmesini ve kaydedilmesini sağlayacak.
 

Araçların alarm bilgileri 24 saat geçmişe dönük olarak izlenebilecek. Butona basıldığında ilgili araca ait 4 kamera görüntüsü canlı olarak kontrol ekranına gelecek. 
 
 
 

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz