GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
GEFCO Türkiye’den Polonya’ya Yapılan Tıbbi Ekipman Nakliyesine Destek
GEFCO Türkiye’den Polonya’ya Yapılan Tıbbi Ekipman Nakliyesine Destek
Uşak Belediyesi  Kahvehaneleri Dezenfekte Etti
Uşak Belediyesi Kahvehaneleri Dezenfekte Etti
Ayşem Ulusoy, If There Is No Drıver And The Delıvery Is Not Made Rıght, The Load Does Not Mean Anythıng

Ayşem Ulusoy, If There Is No Drıver And The Delıvery Is Not Made Rıght, The Load Does Not Mean Anythıng

1 2 3 4 5 6
kamyonum,otobüsüm,teknik tanker,üst yapı
10 Şubat 2020 Pazartesi - 12:36

Hankook ve Schmitz Cargobull Stratejik İşbirliğini 2022’ye Kadar Uzatıyor!

Lastik üreticisi Hankook, Avrupa’nın öncü ticari araç treyleri üreticisiyle stratejik ortaklığını 2022’ye kadar uzattı. Sözleşmen, Ocak ayı başında Neu-Isenburg’da uzatıldı. Treyler ve motorlu araç gövdeleri için yarı treyler üretiminde uzmanlaşan Schmitz Cargobull, yenilikçi ürün ve hizmetleri sayesinde, verimli taşımacılık çözümleri için referans olarak değerlendiriliyor.

Hankook ve Schmitz Cargobull Stratejik İşbirliğini 2022’ye Kadar Uzatıyor!

Premium lastik üreticisi Hankook, Schmitz Cargobull ile ilişkisini daha da büyüterek Avrupa çalışma koşullarına uyarlanmış, gelişmiş ve özellikle ekonomik treyler lastiklerinden oluşan eksiksiz lastik portfolyosunu sektör liderine sunmaya devam ediyor. 2013 yılında başlayan ve  3 yıl daha uzayacak olan ilişkinin başarısı, treyler üreticisinin 2017’de Hankook’a şimdiye kadarki tek lastik üreticisi olarak verdiği “stratejik ortaklık” ödülüyle ile de ortaya koyulmuştu.

Hankook Lastikleri Avrupa Başkanı Sanghoon Lee ortaklıkla ilgili olarak; “Hankook, çok sayıda uluslararası itibara sahip otomobil ve ticari araç üreticisinin orijinal ekipman ortağıdır. Son yıllarda lojistik sektöründe görülen güçlü büyüme nedeniyle, ticari araçlar ve kamyon treyleri için lastik işindeki ortaklıklar gittikçe daha önemli hale geldi” diyor. Hankook Almanya Pazarlama ve Satış Başkan Yardımcısı olarak görev yapan Dietmar Olbrich ise “Bir sektör lideri olarak Schmitz Cargobull, performans, verimlilik ve sürdürülebilirlik açısından gerçekten yüksek taleplere sahip ve lastiklerimizin bu gereklilikleri tamamen karşılamasından gurur duyuyoruz,” diye ekliyor.

Merkez ofisi Horstmar, Almanya’da bulunan Schmitz Cargobull AG, ticari araç segmentinde Avrupa pazarının lideri konumunda. Schmitz Cargobull için Hankook kamyon lastikleriyle orijinal ekipman ortaklığı, özellikle Avrupa pazarına odaklanmaya devam edecek. Şu anda bu ortaklık dahilinde, verimli Hankook e-cube Max serisinin mega treyler ebatı olan  455/40R22.5 dahil olmak üzere 19.5 ve 22.5 inç aralığında dokuz treyler ebatını mevcut.. Uluslararası uzun yol kullanımı için son derece yüksek kilometre performansına sahip e-cube Blue serisi ve Hankook SmartWork serisinin yol dışı kullanıma yönelik lastikleri de ortaklık kapsamında Schmitz Cargobull’a tedarik ediliyor. Bunların yanı sıra bölgesel taşımacılığa yönelik geliştirilmiş SmartFlex serisi ve SmartControl ağır vasıta kış lastiği serisi de portfolyoya dahil.

İlgili partnerlik için özel olarak uyarlanan modeller, çevre dostluğu ve kilometre performansı alanlarında ön plana çıkarken, taşımacılık sektöründe özellikle önemli olan toplam sahip olma maliyet için de oldukça uygun. Hankook’un üstün kaliteli ağır vasıta lastikleri, Avrupa’daki bölgesel ve uluslararası ağır yük taşımacılığı için çok sayıda ödül sahibi olan Schmitz Cargobull treylerlerine doğrudan Schmitz Cargobull’un üretim tesislerinde monte ediliyor.

 

 
Bolu’da Kar Yağışı Durdu!
 
Denizyolu Taşımacılığı Şah Global Lojistik ile Daha Verimli
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
PIRELLI Türkiye'de Fabrika Müdürlüğü Görevine Atilla Gidergi Atandı
Premium lastik segmentinin lideri Pirelli Türkiye’de M. Atilla Gidergi, ...
KAMAZ-Master Ekibi, Goodyear Lastikleriyle 2020 Dakar Rallisi’nde Zirvede Yer Aldı
Son derece zorlu geçen 2020 Dakar Rallisi, KAMAZ-master ekibinin zirvede ...
CDP, Pirelli’nin İklim Değişikliği ile Mücadelede Liderliğini Teyit Etti
Pirelli & C. S.p.A.’nın iklim değişikliğiyle mücadelede dünya lideri olduğu ...
 
Prometeon’dan Ağır Vasıtalar İçin Önemli Hatırlatma!
Pirelli marka premium endüstriyel ve ticari lastiklerin lisanslı üreticisi ...
Hankook Lastikleri Avrupa’nın Yeni Başkanı Sanghoon Lee Oldu
Hankook Lastikleri Avrupa, önümüzdeki on yıl için kendini yeniden konumlandırırken, ...
Prometeon’dan En Zorlu Koşullar için TQ:01 Lastikleri
Pirelli marka premium endüstriyel ve ticari lastiklerin lisanslı üreticisi ...
 
Prometeon ve Netlog Lojistik’ten Dev İş Birliği
Dünyanın endüstriyel odaklı tek lastik şirketi, Pirelli marka premium ...
MICHELIN PRIMACY 4 ile Daha Fazla Su Tahliyesi
Dünyanın en büyük lastik üreticilerinden Michelin, Primacy 4 ile yağışlı ...
PIRELLI Tek Lastik Tedarikçisi Seçildi
Pirelli, dünya otomobil sporları federasyonu FIA tarafından 2021’den 2024 ...
 
Nuray PEKCAN
ÇOK ÇALIŞMAYA HAZIR MIYIZ?
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
Gelecekte Ülkemizin Uluslararası Bir Lojistik Üs Konumuna Geleceği Öngörülmekte…
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Covıd-19 Virüsü Kaynaklı Küresel Salgının Ticari Sözleşmelere Etkisi
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
kamyoncu
dikkat
truck
sondakika
şoför
news
türkiye
bus
haberler