Ventus S1 evo'nun üçüncü nesli olan lastikte ıslak zemindeki tutuş gücü ve direksiyon hassasiyetini geliştirmeye büyük önem verilmiştir. Ayrıca geliştiriciler, bir önceki modelde de var olan yüksek kilometre performansı sunma özelliğini korurken, yuvarlanma direncini azaltma konusuna da özellikle odaklanmışlardır. Yeni Ventus ürün grubu “S1 evo” performansını ve bir çok bağımsız ürün testlerinde onaylanmış konfor özelliklerini, önemli ölçüde iyileştirilmiş çevresel özellikleriyle birleştirmektedir. Yeni Hankook Ventus S1 evo 3, 2019’un başından itibaren 17 ile 22 inç arasında değişen 72 farklı ebatta kullanıcılara sunulacak.
Önceki modeli gibi hem kuru hem de ıslak zeminlerde oldukça güvenli ve sportif fakat aynı zamanda konforlu sürüş deneyimi sunmaktadır. İlk defa 1994 yılında kullanıcılara sunulmuş olan “Ventus” ailesinin en son üyesi, özellikle çevre ve kaynak koruma alanında yeni bir odak noktası oluşturmaktadır. Öncelikle Macaristan'da gerçekleştirilecek olan S1 evo 3, iki katmanlı karkas yapısı ile SUV'ler için uyarlanmış bir versiyonu ile de piyasaya sunulmak üzere hazır olacak. Hali hazırda çok sayıda versiyon, Alman otomobil üreticilerinin en son modelleri için orijinal ekipman olarak yer almak için onay almıştır.
Şirketin mihenk taşı 2005 yılında, Hankook premium ultra yüksek performanslı lastiği, bir çok uluslararası bağımsız test kuruluşlarından en iyi sonuçları elde eden “Ventus S1 evo”nun piyasaya sürülmesidir. Bir sonraki modeli olan Ventus S1 evo 2, şirket tarihinin bugüne kadarki en başarılı lastiği olarak önde gelen Alman otomobil üreticilerinden Audi, BMW, Mercedes-Benz ve Porsche tarafından üstün kaliteli orijinal ekipman olarak kullanılmaktadır. DTM’in kanıtlanmış teknolojisine bağlı olarak yüksek direksiyon hassasiyetine ve mükemmel kavrayışa sahiptir. Hankook, bu sürüş özelliklerini Ventus S1 evo 3'te çevre özelliklerine de (yuvarlanma direnci ve dayanıklılığı) odaklanarak, bir dizi özellik ile daha da optimize etmeyi başarmıştır.
Hankook Lastikleri Avrupa Başkanı, Han-Jun Kim: “Ultra yüksek performanslı ürünlerimiz ile global lastik pazarında 25 yıldır varlığımızı sürdürmekteyiz ve lastiklerimiz, yüksek performanslı spor araç segmenti de dahil olmak üzere önde gelen araba üreticilerinin üstün kaliteli orijinal ekipmanları olarak tercih edilmiştir.” şeklinde açıklama yaptı ve devam etti “Yeni amiral gemisi lastiğimizle yolda bilinçli bir şekilde devam etmekteyiz. Bu amaçla, son birkaç yılda seri üretime çok sayıda yeni teknoloji getirdik ve bunlar ilk defa piyasaya sürülmeye hazır. Yeni Ventus S1 evo 3'ün 2019'un başlarında piyasaya sürülmesinden hemen sonra müşterilerimizle birlikte başarıya ulaşacağından eminim.”.
Sürekli yapılan temel araştırmalar sayesinde yeni nesil inovatif malzemeler de Ventus S1 evo 3’te kullanılmaktadır. Hankook’un bileşen uzmanları, lastik sırtı kauçuk karışımında yüksek performanslı doğal reçineler kullanarak, ıslak ve kuru zeminlerde Ventus S1 evo 3'ün sürüş özelliklerini optimize etmiştir. Lastik, üstün performans özellikleri sayesinde tutuş gücünü arttırırken, aynı zamanda bu tutuş seviyesini çok daha geniş bir sıcaklık aralığında tutar, bu da çok geniş bir eşik aralığı ortaya koyar. Yüksek kavramalı tam silika lastik sırtı bileşeni, polimer ve dolgu malzemelerin daha iyi dağılımı için özel karışım teknolojisi lastik sırtı kauçuk karışımında kullanılır. Bu, ıslak zeminlerde frenleme performansını iyileştirirken, yuvarlanma direncini de azaltır.
Lastiğin yanak kısmında kullanılan yeni kauçuk karışımı ise bu azalmaya katkıda bulunurken, Ventus S1 evo 3'ün yuvarlanma direncinide en az %2,5 oranında azaltır.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |