Grev kepenk indirtiyor!
Fiat grev nedeniyle iki fabrikasını geçici olarak kapatıyor
- | Kamyonum
İtalyan otomotiv üreticisi Fiat grev yüzünden iki fabrikasını geçici olarak kapatıyor.
Fiat, kamyon sürücülerinin devam eden grevi nedeniyle yeni Panda'nın üretildiği Napoli yakınındaki Pomigliano fabrikasında gelecek hafta pazartesi ve salı günleri, güneydeki diğer fabrikada ise gelecek hafta üç gün üretim yapılmayacağını açıkladı.
Grev Fiat'ı üretimini kısmaya zorlarken, piyasa payına da zarar veriyor.
Fiat, grevin giderek durumu zorlaştırdığını, greve katılmayan kamyon şoförlerinin tehdit edildiğini ve araçların yakıldığını kaydetti.
AA





YORUMLAR
Yorum Yap