Advertisement
Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
bisa

filo kiralama, estepe,
mars, mars lojistik,
26 Ağustos 2021 Perşembe - 15:39

Goodyear Lastikleri T.A.Ş. Ticari Lastikler Direktörü Temel Doğanay, ''Ticari Lastik Satışlarımızı Geçtiğimiz Yıla Oranla Yüzde 40 Artırdık''

Dünyanın lider lastik üreticilerinden Goodyear, 2021’in ilk yarısında da lastik sektöründeki başarısının altını rakamlarla çizdi. Goodyear Lastikleri T.A.Ş Ticari Lastikler Direktörü Temel Doğanay ticari lastik sektörünün 2021 yılı ilk yarı performansına dair değerlendirmelerde bulundu.

Goodyear Lastikleri T.A.Ş. Ticari Lastikler Direktörü Temel Doğanay,  Ticari Lastik Satışlarımızı Geçtiğimiz Yıla Oranla Yüzde 40 Artırdık

2021’in ilk yarısına dair verilerini değerlendiren Goodyear Lastikleri T.A.Ş. Ticari Lastikler Direktörü Temel Doğanay yaptığı açıklamada; “Goodyear olarak geçtiğimiz yıl, Türkiye pazarında pandeminin getirdiği olumsuz koşullara rağmen satışlarımızı artırmayı başardık. 2021’e de hızlı bir başlangıç yaptık ve Goodyear olarak ilk 6 ayda ticari lastikler yenileme pazarındaki büyümenin çok üzerinde bir satış artışı kaydettik. Orjinal ekipman olarak adlandırdığımız ticari araç üreticilerine yaptığımız satışları da eklediğimizde toplamda ticari lastikler satışlarımızı geçtiğimiz yıla oranla %40 oranında artırdık. Bağımsız araştırma şirketi tarafından yapılan araştırma sonuçlarına göre ise 2021 yılının ilk 6 ayında Ticari lastikler pazarında son kullanıcılara en çok satışı yapılan ikinci üretici Goodyear Lastikleri T.A.Ş. oldu. Bağlı olduğumuz EMEA bölgesinde göstermiş olduğumuz yüksek satış performansı dikkat çekici boyutlara ulaştı. 2021’in ikinci yarısında da öncelikli olarak yeni müşteriler ve filolar kazanmak için çalışmalarımızı sürdürecek ve servis kalitemizi daha da artıracağız” diye konuştu.

“Biz kendimizi sadece bir lastik üreticisi ya da satıcısı olarak değil müşterilerimizin ihtiyaçlarına yönelik çözüm ve hizmetler üreten bir çözüm ortağı olarak görüyoruz.” diyen Doğanay sözlerine şöyle devam etti; “Başarımızın altında yatan neden son kullanıcı odaklı yaklaşımımızAnlaşmalı olarak çalıştığımız filolarda en düşük kilometre başı lastik maliyetini sağlamaya odaklanıyoruz.

Goodyear, teknoloji yatırımlarında da pazardaki lider markalardan biri. Önümüzdeki dönemde filoların operasyonel giderlerini düşürecek yeni teknoloji ve çözümlere artarak yatırım yapacağına inanıyoruz. Bu amaçla Proactive Solutions adında bir marka yarattık. Bu marka altında Goodyear TPMS adı altında lastik basınç sensörleri, Goodyear Fleet Tracker adı altında araç takip sistemleri ve Goodyear Drive Over Reader adı altında ise Goodyear tarafından üretilen eşi benzeri olmayan bir filo çözümünü müşterilerimize sunuyoruz. Yine 2021 yılının ilk yarısında Avrupa’da Goodyear Drive Point adında yeni bir garaj içi lastik inceleme çözümünü piyasaya sürdük. Türkiye’de ise ilk aşamada Drive Over Reader denen çözümümüze odaklandık ve maliyetlerini düşürmek isteyen lastik bakım operasyonlarını iyileştirmek isteyen filolarımıza büyük avantajlar sağlayacağını düşünüyoruz. Drive Over Reader ekipmanı lastiklerin hava basıncı ve diş derinliklerini araçların durmasına gerek olmaksızın ve manuel herhangi bir ölçüm yapılmaksızın sensörler yardımıyla ölçen garaj içi bir yüksek teknoloji  çözümüdür. Yaptığımız saha incelemelerinde filolarda önemli bir düşük hava sorunu ile karşılaştık. Düşük havalı lastik kullanımı %4’e kadar akaryakıt tüketimini artırıp %15’e kadar lastik kilometre ömrünü düşürebilir. Drive Over Reader çözümümüzle büyük filolarımızın bu maliyetlerini düşürmeyi ve lastik bakım süreçlerini iyileştirmeyi hedefliyoruz.

Doğanay; “2021’in ikinci yarısında da iddialıyız”

“Türkiye ve gelişen ülkeler için geliştirdiğimiz, ülke koşullarına uygun Goodyear Kmax Cargo ve Goodyear Kmax Extreme serileri ile ilgili filolardan çok olumlu bildirimler alıyoruz” diyen Goodyear Lastikleri T.A.Ş. Ticari Lastikler Direktörü Temel Doğanay sözlerine şunları ekledi; “Goodyear haricinde Fulda, Sava ve Kelly markalarımız ile de farklı segmentlerde farklı bütçeleri olan müşterilerimize en uygun kilometre başı maliyeti sunuyoruz. Bu markalarımızın performansını kanıtlamış lastikleri ile yıllardır Türkiye pazarında müşterilerimiz tarafından tercih ediliyoruz. 2021 yılının ilk yarısında pazara yeni Sava 5 serisi ve yeni Fulda Regio 3 serisi ürünlerimizi sunduk. Yılın ikinci yarısında Sava 5 ve Fulda Regio 3 lastiklerimizin de pazar payımıza olumlu katkılar yapacağını  düşünüyoruz. Kelly markamız ise ana üreticilerin pazarladığı bütçe segment markalar arasında yıllardır lider konumda. Fiyatının çok üzerinde bir kalite seviyesi sunduğumuz bu markamızda yeni ebatlar ile müşterilerimize alternatif yaratmak istiyoruz.”

Gümrük Kanunu 235/4-C Maddesine Göre Düzenlenmiş İdari Para Cezaları Yapılandırılabilecek

Kazım Taşkent Eskişehir Şeker Fabrikası Şeker Ambarı Tahmil Tahliye Hizmeti Alacak