Clio GT-Line’ın ön tamponunda metal hava giriş kanalları, eşikler (Clio R.S. tarzı), 16- veya 17-inç jantlar, krom egzos çıkışı ve metal arka tampon paneli göze çarpıyor. Clio GT-Line’ın kabininde ise mavi ayrıntılar göze çarpıyor. İç mekanda aracın sportif tasarımını vurgulayan detaylar öne çıkıyor: GT-Line amblemini taşıyan deri kaplı Clio R.S. direksiyon simidi, özel döşemelere sahip Clio R.S. koltukları ve alüminyum pedal takımı.
R.S.: segmentinde eşsiz bir paket
Yeni Clio R.S.’nin Trophy versiyonu iki farklı benzinli motor seçeneği ile otomobilseverlerin beğenisine sunuluyor (200bg ve 220bg). Bu motorlar altı vitesli çift kavramalı otomatik EDC vites kutusu ve direksiyona vites değiştirme kulakçıklarıyla sunuluyor.
Trophy versiyonu ilhamını Clio R.S 16 konsept otomobilinden alan özel bir egzos sistemiyle de sipariş edilebiliyor.
200bg gücündeki motor, Sport ve Cup şasiyle birlikte sunuluyor. 220bg’lik motor ise Trophy’de tercih edilebiliyor. 220bg gücündeki Trophy versiyonu kendi sınıfındaki diğer tüm spor araçlarından daha fazla güç üretebiliyor. Araç 0-100km/s hızlanmasını 6.6 saniyede gerçekleştiriyor.
Clio R.S. aynı zamanda bu segment için daha önce eşi benzeri görülmemiş bir ekipman paketi ile sunuluyor: kalkış Kontrolü, üç farklı sürüş modu (Normal, Sport ve Race) arasından seçim yapılmasına imkân veren R.S.Drive sistemi ve ralli dünyası için Renault Sport tarafından geliştirilen R.S. Monitor.
Yeni CLIO R.S.’in ön kısmı özel tampon sayesinde daha geniş bir görüntüye sahip. Otomobilin görünümü damalı bayrak şeklindeki R.S. Vision adı verilen ve ilk kez Clio R.S. 16 konsept otomobilinde görülen LED farlar ile tamamlanıyor.
Yeni Clio R.S. aynı zamanda 18 inçlik jantlar ve özel kapı eşikleriyle sunuluyor. Aracın arka kısmında sportif bir spoiler, fonksiyonel bir difüzör, ikili egzoz borusu ve C-şekilli farlar yer alıyor. Renault Sport (R.S.) logosu otomobilin ön kısmındaki Renault armasının altında, jantlarda ve arkada göze çarpıyor.
Yeni Clio R.S. Türkiye’de sipariş üzerine getirilecek.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |
YAZARLAR | ||||||||||
Dr. Can Baydarol
Son Düzlük
Alpay Lök
Otobüs Yolculuğunda Hedef Sıfır Ölüm!
Mustafa İmrak
Lojistik Sektöründe Çevreci Çözümler
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Sınırda Karbon Düzenlemesi Mekanizması “SKDM” 1 Ekim 2023 Tarihinde Yürürlükte
Özgür Şener
Nafile Çaba
Prof. Dr. Birol ERKAN
Yıldız Sektör; Lojistik
Nizamettin KARADAĞ
Türkiye Taşımacılığını Kim Yönetiyor?
|
||||||||||
ÇOK OKUNANLAR | ||||||||||
|
||||||||||
FACEBOOK'TA KAMYONUM | ||||||||||
ANKET | ||||||||||
|
||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||