GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
Kipi Sınır Kapısından Geçen Limon Yüklü Araçlar Gıda Analizine Gönderilmeyecek
Kipi Sınır Kapısından Geçen Limon Yüklü Araçlar Gıda Analizine Gönderilmeyecek
Ankara Büyükşehir Belediyesi Ekipleri Yağış Nedeniyle Teyakkuza Geçti
Ankara Büyükşehir Belediyesi Ekipleri Yağış Nedeniyle Teyakkuza Geçti
Ayşem Ulusoy, If There Is No Drıver And The Delıvery Is Not Made Rıght, The Load Does Not Mean Anythıng

Ayşem Ulusoy, If There Is No Drıver And The Delıvery Is Not Made Rıght, The Load Does Not Mean Anythıng

1 2 3 4 5 6
kamyonum,otobüsüm,teknik tanker,üst yapı
18 Ağustos 2017 Cuma - 19:04

GAZ GRUP İzmir Uluslararası Fuarda GAZel NEXT ve GAZon NEXT’'i Tanıttı

Avrupa’nın en büyük ticari teknoloji üreticilerinden biri olan ve 40’tan fazla ülkeye ihracat yapan, Rusya’daki çokyönlü sanayi gruplarında öncü olan dev “Bazovıi Element” grubuna ait olan ''GAZ GRUP'', İzmir’de gerçekleşen 86'ncı Uluslararası Fuarda, Şirketin “GAZel NEXT” ve orta tonajlı “GAZon NEXT” isimli kamyonet serisini tanıttı.

GAZ GRUP İzmir Uluslararası Fuarda GAZel NEXT ve GAZon NEXT’ i Tanıttı

Komple metal ''GAZel NEXT''panelvanı üzerindeki özel amaçlı araçlar – ambulans ve iş atölyesi- ve “GAZon NEXT” adlı orta tonajlı yakıt tankeri, “GAZ GRUP''unun sergisinin merkezi olmuştur. Bu yeni araçlar, tasarıma ve teknoloji donanıma yönelik modern yaklaşımı, aynı zamanda özel amaçlı araç oluşturmakta 200'den fazla versiyon imkanını, sergilemektedir.

Etkinlik, bu yıl 18-22 Ağustos tarihlerinde, İzmir’de KÜLTÜRPARK'ta gerçekleşmekte.

“GAZ Grubu”, İzmir’deki 86. Uluslararası Fuarda, Şirketinin “GAZel NEXT” ve orta tonajlı “GAZon NEXT” isimli kamyonet serisini tanıtmıştır. “GAZ Grubunun” standı, Rusya Federasyonu’nun Ulusal Sergisinin dahilinde yer almakta.

“GAZel NEXT” komple metal panelvanı

“GAZel NEXT” komple metal panelvanı iki çeşit olarak üretilir: ''GAZ GRUP'' standında tanıtılan, üzerine ambulans ve servis atölyesi yerleştirilen: 1- yük vagonu ve 2- yük ve yolcu kombi vanı. Yük vagonu kasasının hacmi 13,5 metre küp olup, bu “GAZel” şirketinin önceki modellerinden yüzde 30'dan fazlasını oluşturmaktadır. Yük bölmesine rahat erişim, indirme ve boşaltma süreçlerini maksimum hızlandırmaya, imkan verir. Arka kapılar ara durumda– 90 derecelik, tam açıldığında da: 270 derecelik açı- ile sabitlenir, böylece kısıtlı şehiriçi alanlarında bile taşıyıcıya hareket özgürlüğü sağlar. Aracın temel donanımına, kasayı hasar ve çizilmekten koruyan yüksek kaliteli plastikten imal edilmiş yan duvar kaplaması, ayrıca özel sugeçirmez, aşınmayı engelleyen, tam yüzey kaplaması dahil edildi.

Yük& yolcu kombi vanı ''GAZel NEXT'', içinde yedi yolcunun ve 9,5 metreküp hacmindeki yükün taşınabilmesi ile hem kamyon, hem de konforlu bir mikrobüsün avantajlarını birleştirir. Geniş sürgülü kapı sayesinde salonun arka kısmına rahat girilir. Arka sıradaki koltuklar katlanarak konforlu bir yatak haline dönüşebilmektedir. Aracın temel donanıma Webasto ısıtma sistemi kuruldu.

“GAZel NEXT’in” kasası çinko kaplı çelikten, ayrı bölümleri de yüksek kaliteli fibercamdan yapılmıştır. Bunlar aracın verimliliğini ve paslanmaya karşı dayanıklılığını arttırmaktadır. Hacmi 80 litreye kadar yükseltilen yeni plastik yakıt deposu, bir defada doldurulan yakıt miktarını arttırmayı sağlamıştır. Çerçeveye yerleştirilen amplifikatörler tüm aracın sağlamlığı ve güvenliğini artırmıştır.

İki manivelalı bağımsız ön süspansiyon, kremayer direksiyon sistemi, çift güçlü fren sistemi, ferah ve rahat sürücü kabini, 5 ayarlama modüllü koltuk, aracın mükemmel bir şekilde sürüşünü, konfor ve güvenliğini sağlar.

Bu aracın temeline sanayi amaçlı van ve buzdolabı, damper kasa ve tamir atölyesi, ambulans, seyyar büfe/food truck yerleştirilebilir.

“GAZon NEXT” orta tonajlı kamyon

“GAZon NEXT”– şehiriçi ve şehirlerarası yük ve yolcu taşımacılığına yönelik yeni nesil orta tonajlı bir kamyondur. Aracın şasisi kateforez kaplama sayesinde korozyondan korunur. Özel bölümlerin yerleştirilmesindeki basitlik, “GAZon NEXT”in şasisi üzerine çeşitli teknik modifikasyonlar yaratmaya imkan verir, örneğin damper, kombine yol araçları, gıda ve yakıt depoları, onarım atölyeleri ve konteynerler. Araç iki çeşit kabin ile - standart (üç kişilik) ve iki sıralı (yedi kişilik) - ve iki tür tekerlekarası ile – standart ve uzun- üretilir. Aracın yük kapasitesi 5 tona kadardır, tam ağırlığı ise – 8,7 ton.

''NEXT'' ailesindeki orta tonajlı kamyonların yapımında dünyanın öndegelen teçhizatçıların ünite ve parçaları kullanılır: ZF direksiyon, Tenneco amortisörleri, Wabco fren sistemi elemanları, ayarlanan CSA Castellon direksiyon borusu, ZF debriyajı, Takata güvenlik kemeri, Delphi iklim sistemi. Modern dizel motoru ???-534 150 lt/s gücü ile döndürme torkunu 490 Nm kadar hızlandırır ve çok yüksek bir verimliliğe, mükemmel çekim-dinamik özelliklere sahiptir.

Araç, ön ve arka tekerlerdeki diskli fren mekanizması ile etkili bir havalı fren sistemiyle donatılmıştır. Entegre direksiyon mekanizması yüksek düzeyde bilgi ve zahmetsiz bir direksiyon hakimiyeti sağlamaktadır. Ön süspansiyon uzatılmış yay, hidrolik teleskopik amortisörler ve denge çubuğuna sahiptir, böylece araç yumuşak hareket eder, yüksek hızla giderken de çok iyi bir yol tutuşu elde eder.

Aracın temel donanımı ABS, ASR (anti-patinaj sistemi) ve hız kontrol düzeni içermektedir.

GAZ GRUP» Türkiye’de

Bugün “GAZ Grubu”, tek sıra ve iki sıra kabinli yandan yüklemeli araçlar, özel teknikli çeşitli şasiler, 13.5 metre küp kasa hacmi olan yük vagonları ve yük&yolcu kombi vanları içeren çağdaş model bir otomobil serisi oluşturmaktadır. Genellikle, Türkiye’de tanıtılan GAZ tekniği ile, 200den fazla versiyonda özel amaçlı araç kurulabilir.

Türkiye’deki model cetvelinde, tüm araçlar Sakarya'da bulunan “GAZ Grubu’nun” kendi montaj fabrikasında üretilir. Bu yıl Ağustos ayının başında komple metal yük vagonu ve “GAZel NEXT” kombi vanının yapımına başlandı. Araçların temel parçaları Rusya’dan temin edilmekle birlikte Türk tedarikçilerden de satın alınmaktadır. Türkiye’deki “GAZ’ın” fabrikasında üretilen ilk komple metal yük vagonları ve “GAZel NEXT” kombi vanları Türk pazarına bu sonbaharda satışa sunulacaktır.

Leonid Dolgov, “GAZ GRUP' İhracat Müdürü: ''Bizim hedefimiz 2022 yıla kadar Türkiye’nin LCV pazarının % 5 payını elde etmek, satış noktalarının sayısını 50ye kadar yükseltmek ve Türk piyasasındaki bizim araçların tür cetvelini arttırmaktır. Hedefimiz oldukça büyük, fakat biz eminiz ki kaliteli ürün, lokal montaj ve doğru tanıtım ister ticari müşteriler için, ister Türkiye'nin büyük kamu şirketleri ve tasarımları için “Doğru Seçimin Otomobili” olmaya yardımcı olacaktır.

 
'Otobüs Biletlerinin Yüzde 80'i Tükendi'
 
Lastik ve Teknolojilerine Yönelik Her Şey TIREX’de
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
'Otobüs Biletlerinin Yüzde 80'i Tükendi'
TOFED Genel Başkanı Özcan, bayram tatilinin 10 güne çıkmasıyla otobüs ...
Hidrojenden Elde Edilen Yakıtla Temiz ve Ucuz Ulaşım Çok Yakında
Otomotiv endüstrisinde zaman içinde fosil yakıtların yerini alması için ...
OTOKOÇ OTOMOTİV’İN ULAŞIM SORUNUNA ÇÖZÜM AMAÇLI DÜZENLEDİĞİ AÇIK İNOVASYON YARIŞMASI" SONUÇLANDI
Türkiye’nin mega otomotiv perakendecisi ve lider araç kiralama Otokoç ...
 
Ford, İş Birliği Yapacağı Girişimcileri ‘Ford Sync Applink Paris Hackathon’da Belirleyecek
Ford’un 25-26 Ekim tarihlerinde Paris’te gerçekleştireceği, geleceğin ...
GAZ Group Türkiye’de Üretime Başladı
Avrupa’nın en büyük ticari araç üreticilerinden, 40’tan fazla ülkeye ihracat ...
14. REW İSTANBUL, 15-17 Şubat 2018’de!
Avrasya’nın lider çevre teknolojileri fuarı Uluslararası REW İstanbul’un ...
 
Katmerciler Dünyanın En Prestijli Savunma Fuarlarından DSEI’de
Türk savunma sanayiinin dinamik gücü Katmerciler’in uluslararası tanıtım ...
Schaeffler Automotive Aftermarket’ten Müşterilerine Özel Gezi
Schaeffler’in Automotive Aftermarket iş birimi, Almanya’nın Bühl şehrinde ...
Turkven’den, MNG Kargo’ya Büyük Yatırım
Turkven’in danışmanlığını yaptığı kurumsal yatırımcılar ve Haydar Sancak, ...
 
Nuray PEKCAN
ÇOK ÇALIŞMAYA HAZIR MIYIZ?
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
Gelecekte Ülkemizin Uluslararası Bir Lojistik Üs Konumuna Geleceği Öngörülmekte…
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Covıd-19 Virüsü Kaynaklı Küresel Salgının Ticari Sözleşmelere Etkisi
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
bus
şoför
src
dikkat
Kamyon
fahrer
haberler
treyler
türkiye