Şirket yaptığı açıklamada, Çin'in farklı şehirlerinden hareket edecek trenin, yaklaşık 40 gün boyunca Kazakistan, Azerbaycan, Gürcistan ve Romanya üzerinden geçeceğini bildirdi.
Konteynerler, Kazakistan'ın Aktau kentinden Bakü'ye feribotla, ardından demiryolu ile Gürcistan, Poti'ye ve oradan Romanya'nın Köstence limanına ve ardından çeşitli Avrupa ülkelerine teslim edilecek.
Şirket Mart ayında yeni bir rota oluşturdu- test treni Nisan ayında Çin'den ayrıldı.
Maersk Intercontinental Rail küresel ürün müdürü Maya Pargashvili,
"Koridor, müşterilerimizin tedarik zincirinin sürdürülebilirliğini artırmamızı sağlayan büyük bir kapasiteye sahip" dedi.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |
YAZARLAR | ||||||||||
Dr. Can Baydarol
Seçimin Şifreleri
Alpay Lök
Otobüs Yolculuğunda Hedef Sıfır Ölüm!
Mustafa İmrak
Lojistik Sektöründe Çevreci Çözümler
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Sınırda Karbon Düzenlemesi Mekanizması “SKDM” 1 Ekim 2023 Tarihinde Yürürlükte
Özgür Şener
Nafile Çaba
Prof. Dr. Birol ERKAN
Yıldız Sektör; Lojistik
Nizamettin KARADAĞ
Türkiye Taşımacılığını Kim Yönetiyor?
|
||||||||||
ÇOK OKUNANLAR | ||||||||||
|
||||||||||
FACEBOOK'TA KAMYONUM | ||||||||||
ANKET | ||||||||||
|
||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||