Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
koçaslanlar, koçaslanlarotomotiv, kcs, kcsdışticaret,
IMS Logistics Genel Müdürü Mustafa İmrak, 'Türkiye Avrupa’nın Vazgeçilmez Lojistik Merkezi Olacak'
IMS Logistics Genel Müdürü Mustafa İmrak, "Türkiye Avrupa’nın Vazgeçilmez Lojistik Merkezi Olacak"
Narman Açık Ceza İnfaz Kurumu İşyurdu Müdürlüğü, Kapalı Frigorifik Kasalı Araç ile Nakliye Hizmeti Alacak
Narman Açık Ceza İnfaz Kurumu İşyurdu Müdürlüğü, Kapalı Frigorifik Kasalı Araç ile Nakliye Hizmeti Alacak
English
'The Fact That The Penal Sanctions Applied To Vehicles With Turkish Plates Are Not Applied To Vehicles With Foreign Plates, Reduces Our Competitiveness'

"The Fact That The Penal Sanctions Applied To Vehicles With Turkish Plates Are Not Applied To Vehicles With Foreign Plates, Reduces Our Competitiveness"

1 2 3 4 5 6
iveco, sway, tway, ıveco, ivecokamyon, eurocargo, daily
goodyear, lastik, kışlıklastik, goodyearlastik,
6 Nisan 2021 Salı - 11:26

Deutsche Post DHL Group, 2030'a Kadar Karbon Nötr Lojistik Projelerine 7 Milyar Euro Yatırım Yapacak

Dünyanın lider lojistik şirketi Deutsche Post DHL Group, karbondan arındırma çalışmalarını hızlandırıyor. Grup bu amaçla karbon emisyonlarını azaltmaya yönelik önlemlere 10 yılda toplam 7 milyar euro yatırım yapacak.

Deutsche Post DHL Group, 2030 a Kadar Karbon Nötr Lojistik Projelerine 7 Milyar Euro Yatırım Yapacak

Kaynaklar özellikle alternatif havacılık yakıtlarına, sıfır emisyonlu elektrikli araç filosuna ve çevre dostu binalara aktarılacak. Şirket, 2050'ye kadar sıfır emisyon hedefi için yeni ve iddialı ara hedeflerini de ortaya koydu. Bu amaçla Deutsche Post DHL Group, Bilim Temelli Hedefler Girişimi’ne (SBTi) katılmayı ve Paris İklim Anlaşması’yla uyumlu olarak sera gazı emisyonlarını 2030’a dek azaltmayı taahhüt ediyor. Grup, çevre taahhüdünün yanı sıra sosyal sorumluluk ve yönetim alanlarında da net önlemler belirledi. Gelecekte yönetim kurulu üyelerinin ücretleri de sürdürülebilirlik yol haritasına bağlanacak. Mayıs ayındaki ilk yıllık genel kurulda hissedarlara, yönetim kurulu ücretlendirme sisteminin sürdürülebilir iş geliştirmeyle daha uyumlu hale getirilmesi önerilecek. 

Appel: Sarı renkli Grubumuzu yeşil bir şirkete dönüştüreceğiz

Sektörü sürdürülebilir bir geleceğe taşımak ve ESG (Environmental, social and corporate governance-Çevresel, sosyal ve kurumsal yönetim) hedeflerine odaklanmak için sorumlu davrandıklarını belirten Deutsche Post DHL Group CEO’su Frank Appel, “Sarı renkli Grubumuzu yeşil bir şirkete dönüştüreceğiz ve gezegenimize önemli katkı sağlayacağız” dedi. Covid-19’un 2025 stratejilerinde yer alan küreselleşme, dijitalleşme, e-ticaret ve sürdürülebilirlik gibi mega trendleri pekiştirdiğini anlatan Appel, bu konular arasında en acilinin sürdürülebilirlik olduğunu ifade etti. 

Temiz alternatif yakıtların kısa sürede iklime zararsız lojistiğin temel unsurları arasında yer alacağını vurgulayan Appel, bu yakıtlar sayesinde, özellikle hava taşımacılığında karbon emisyonlarının azaltılabileceğine ve sektörler arasındaki iş birliğine dikkat çekti. 

Elektrikli araçlar, alternatif yakıtlar ve çevre dostu binalar 

Sürdürülebilirlik taahhüdü, Deutsche Post DHL Group'un kurumsal kültürünün ayrılmaz bir parçası. Grup dört yıl önce, sera gazı emisyonlarını 2050’ye kadar sıfırlayacağını açıklayan ilk küresel lojistik şirketi oldu. 2019’da devreye konulan "Strateji 2025" ile de sürdürülebilirlik kavramı, kurumsal stratejinin temel unsurlarından birine dönüştü. Bu yüzden şirket, yakın gelecekteki güçlü büyüme beklentilerine rağmen, yıllık karbon emisyonlarını 2030’a kadar 29 milyon tonun altına indirmeyi planlıyor. Hızlandırılmış karbondan arındırma yol haritasında ortaya konan önlemler olmasa, bu rakamın yaklaşık 46 milyon ton olacağı tahmin ediliyordu. 

Deutsche Post DHL Group, kısa mesafe için de elektrikli araç sayısını artırıyor. 2030 itibarıyla, son kilometre teslimata yönelik küresel araç filosunun yüzde 60'ı elektrikle çalışacak. Böylece 80 binden fazla elektrikli araç yollarda olacak. Hava taşımacılığı gerektiren daha uzun rotalarda ise şirket, yenilenebilir enerjilerden elde edilen yakıtları destekliyor. Havacılıkta ve uzun yol taşımacılığında, 2030 yılından itibaren yakıt ihtiyacının en az yüzde 30'unun sürdürülebilir yakıtlardan karşılanacağı öngörülüyor. Grup ayrıca çevre dostu gayrimenkullere de yatırım yapıyor. Yakın gelecekte ofisler, posta ve paket merkezleri, lojistik depoları gibi yeni binaların tümü iklime zararsız olacak. 

Sosyal sorumluluk: Çeşitliliğin desteklenmesi ve çalışan memnuniyetinin en yüksek düzeyde tutulması 

Deutsche Post DHL Group, fırsat eşitliği ve çalışan memnuniyetini de sürdürülebilirlik şemsiyesinde değerlendiriyor. Bu yüzden halen yüzde 23,2 olan kadın yönetici oranının 2025’e kadar en az yüzde 30'a yükselmesi öngörülüyor. Yüksek motivasyonlu ve çeşitlilik içeren iş gücünün müşteri memnuniyetinde kilit rol oynadığını belirten Deutsche Post DHL Group İnsan Kaynakları ve İşgücü Direktörü Thomas Ogilvie, fırsat eşitliğini desteklemeye değer bulduklarını ifade ediyor. 

Bugüne kadar sınır ötesi ticareti destekleyen GoTrade, afet yönetiminde hızlı ve ücretsiz lojistik sunan GoHelp ve dezavantajlı gençlerin istihdam programı GoTeach gibi projeleriyle öne çıkan şirket, sosyal sorumluluk alanında da her yıl net kârının yüzde 1'i oranında yatırım sözü veriyor. 

Kurumsal yönetim: Dünyanın her köşesinde en yüksek standartlar

Deutsche Post DHL Group, iyi kurumsal yönetim konusunda da kurallarını katılaştırıyor. Bu kapsamda örneğin Tedarikçiler İçin Etik Kurallar güncellendi. Bu kılavuzdaki standartlar, sürdürülebilirlik kriterleriyle daha uyumlu hale getirildi. Şirket ayrıca insan haklarıyla ilgili yeni bir politika beyan etti. Pazar lideri olarak etik iş uygulamaları ile adil davranış alanında rol model olduklarını belirten Deutsche Post DHL Group Finans Direktörü Melanie Kreis ESG’nin 2025 Stratejilerinin ayrılmaz bir parçasını oluşturduğunu ifade etti. 

 
6 Adet S-WAY Çekici Eknak Uluslararası Nakliyat’a Hizmet Verecek
 
Maximilian Birle New in The Krone Team Krone Pushes Telematics and Digital Services
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Saygınlar Nakliyat Arnavutluk Komple Taşımacılık Hizmetini Sürdürüyor
Arnavutluk’un dış ticaret politikası ülkenin Dünya Ticaret Örgütü (DTO) ...
Uluslararası Taşımacılık Sektöründe Kurumsal Firma Sayısında Artış Gözlemleniyor
Kara, hava, deniz ve demiryolu taşımacılığı alanlarında yurt içi ve uluslararası ...
Uluslararası Taşımacılık Sektöründe Kurumsallaşma Devam Ediyor
Dönemsel olarak sürekli gelişim ve değişim gösteren dünya geneli dengeler ...
 
Saygınlar Nakliyat'tan Romanya'ya İthalat-İhracat Çalışmaları
Romanya pazarı genel anlamda, farklı gelir gruplarından oluşan, diğer ...
Türkiye-Makedonya İhracat-İthalat Lojistik Çalışmaları
Ülkemizin üretim ve ihracata dayalı olarak geliştirdiği politikalar neticesinde ...
DHL Express Ağındaki Toplam B2C E-Ticaret Hacmi, 2020’de Yüzde 40 Arttı
 DHL Express, bugün “B2B e-ticaret Kılavuzu: e-ticaret’te yeni büyüme ...
 
Aras Holding Taşıma Grup Başkanı Recep Demir, ''Lojistiğe İhtiyaç Var Olmaya Devam Edecek"
Lojistik sektörü, pandemide altın çağını yaşadı. 2020’de yüzde 15 büyüyen ...
Şah Lojistik Azerbaycan Karayolu Nakliye Çalışmalarına Devam Ediyor
Uluslararası karayolu tır taşımacılığında son yıllarda atılan adımların ...
Saygınlar Lojistik Katar Ağır Nakliye Hizmetine Devam Ediyor
Katar, artan nüfusu, ticarete dayalı dinamik ekonomisi, düşük vergi oranları ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
ŞOFÖR ARANIYOR!
mersin, mersinlojistik, mersinfuarı, lojistikfuarı, nakliyefuarı
0
  YAZARLAR
Prof. Dr. Birol ERKAN
Prof. Dr. Birol ERKAN
Şoför Krizinin Tek Nedeni Pandemi mi?
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Av. Bilun ELMACIOĞLU
1 Ocak 2022’de Yürürlüğe Giriyor
Nizamettin KARADAĞ
Nizamettin KARADAĞ
Örnek Ulaştırma Politikası
Dr. Deniz YILDIZ
Dr. Deniz YILDIZ
Yetkin Şoför Bulmak İmkansız Hale Gelecek
Emre ELDENER
Emre ELDENER
Ülkeye Faydalı Yatırımı Destekliyoruz
busworld
0
Kamyonum TV
0
  ÇOK OKUNANLAR
0
Güzeller
0
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
0
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?
0
Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması
0
0 Sonuçlar
 
     
0
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Abonelik ve Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
İhale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
truck
haberler
dikkat
fahrer
sondakika
şoför
src
Kamyon
treyler