GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
Yurt Dışında Mahsur Kalan Sürücüler Sayısal Takograf Kart Teminini  Uzaktan Başvuru Yöntemi ile Gerçekleştirebilecek
Yurt Dışında Mahsur Kalan Sürücüler Sayısal Takograf Kart Teminini Uzaktan Başvuru Yöntemi ile Gerçekleştirebilecek
Van Büyükşehir Belediyesi İlaçlama Çalışmalarına Hız Verdi
Van Büyükşehir Belediyesi İlaçlama Çalışmalarına Hız Verdi
Ayşem Ulusoy, If There Is No Drıver And The Delıvery Is Not Made Rıght, The Load Does Not Mean Anythıng

Ayşem Ulusoy, If There Is No Drıver And The Delıvery Is Not Made Rıght, The Load Does Not Mean Anythıng

1 2 3 4 5 6
kamyonum,otobüsüm,teknik tanker,üst yapı
17 Nisan 2019 Çarşamba - 16:42

DS, Elektrikli Modellerinin Asya Tanıtımını Yaptı

DS Automobiles, 2019 Şangay Otomobil Fuarı’nda elektrikli araç ürün gamını sergiledi. Marka, 700 m2’lik gösterişli standında, DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4, CROSSBACK E-TENSE, DS X E-TENSE ve DS E-TENSE FE 19 olmak üzere dört modelini Asya'lı ziyaretçilerle buluşturdu.

DS, Elektrikli Modellerinin Asya Tanıtımını Yaptı

DS Automobiles, 2019 Şangay Otomobil Fuarı’nda dört farklı elektrikli araç tanıttı. DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4, benzinli ve elektrikli motorlardan oluşan yüksek performanslı hibrit güç ve aktarma organı ile donatılırken, %100 elektrikli DS 3 CROSSBACK E-TENSE de ileri teknoloji SUV’un yeni tasarım simgesi olarak öne çıkıyor. DS X E-TENSE tamamen elektrikli rüya otomobil olarak markanın 2035 yılı lüks otomobil vizyonunu gözler önüne sererken, %100 elektrikli tek koltuklu DS E-TENSE FE 19, FIA Formula E şampiyonasında DS TECHEETAH takımının renkleriyle yarışıyor.

DS Automobiles CEO’su Yves Bonnefont yapmış olduğu değerlendirmede: “DS Automobiles, lüks ve teknolojinin birleşimini temsil ediyor. DS olarak 2019 yılında E-TENSE teknolojisini devreye alıyor ve iki modelin dünya tanıtımını yapıyoruz. Ürün gamımızın tamamı ile elektrikliye geçiş yapma kararı aldık. Bu yıldan başlayarak her bir modelimizin elektrikli veya şarj edilebilir hibrit bir E-TENSE versiyonu olacak. DS 3 CROSSBACK E-TENSE ve DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 bu stratejinin başlangıcını oluşturuyor.” dedi.

DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4: Ön Siparişe Hazır ve Yakında Yollarda

DS 7 CROSSBACK ailesi 2018 yılında satışa sunulurken aile DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 versiyonu ile daha da genişledi. İlk kez bir premium C-SUV segmenti müşterilerine bir adet içten yanmalı ve iki adet elektrikli motor olmak üzere üç farklı motor tarafından harekete geçirilen ve farklı sürüş modları sunan çok yönlü bir araç sunuluyor. 200 HP (147 kW) gücünde benzinli ve 109 HP (80 kW) gücünde elektrikli motoru bir arada kullanan sistemin gücü sekiz kademeli otomatik şanzıman üzerinden tekerleklere aktarılıyor. Böylece 300 HP ve 450 Nm toplam sistem gücü ortaya çıkarken, güç dört tekerlekten çekiş üzerinden de yola aktarılıyor.

Sistem, ‘Elektrik’ ‘Sport’, ‘Hibrit’ ve ‘4WD’ olmak üzere dört farklı sürüş modu sunuyor. ‘Elektrik’ modu konforlu, sessiz ve sıfır emisyonlu bir sürüş sunarken ‘Sport’ sürüş modu güç ve sürüş keyfini optimize ediyor ve ‘Hibrit’ modu performans ile tüketim arasındaki ideal dengeyi tesis edip 2,2 lt/100 km tüketim değerine imza atabiliyor. ‘4WD’ modu ise dört tekerlekten çekişli bir sistem olarak her türlü zemin koşulunda lastiklerin yere ideal bir şekilde tutunmasını sağlıyor.

DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4, 13,2 kWh kapasiteli bataryalarıyla 50 km’ye kadar salt elektrikli sürüş menzili sunuyor ve 135 km/sa maksimum hıza imkân tanıyor. Bataryaların bitmesi halinde gerekli olan enerji benzinli motor tarafından sağlanıyor. Formula E’den elde edilen bilgi birikimi ve deneyimden yararlanan DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4X4, sürücü yavaşlamak için ayağını gazdan çektiğinde veya durmak için frene bastığında devreye gire “Fren” fonksiyonu ile menzili uzatmak üzere enerji depoluyor. ‘E-Depolama’ özelliği ise yolculuğun son 10 veya 20 kilometresini elektrikli olarak tamamlamak üzere yedekte enerji depoluyor. DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4'ün bataryası DS Wallbox üzerinden 1 saat 45 dakikada şarj edilebiliyor.

DS 3 CROSSBACK E-TENSE:  İleri Teknoloji SUV’un Tasarım Simgesinin Asya Tanıtımı

Pazardaki ilk %100 elektrikli premium B-SUV olan DS 3 CROSSBACK E-TENSE, DS Automobiles tasarım imzasına sahip şık bir gövdede tamamen elektrikli bir performans kullanıma sunuyor. DS 3 CROSSBACK E-TENSE’te kullanılan elektrikli motor 136 HP (100kW) güç ve 260 Nm tork üretiyor. Elektrikli motoru 50 kWh kapasiteli lityum-iyon batarya beslerken, bu batarya aynı zamanda enerji geri kazanım sistemiyle yavaşlıyor ve fren anında şarj ediliyor. NEDC döngüsüne göre 430 km veya WLTP döngüsüne göre 320 km menzil sunan sistemi aynı zamanda 0’dan 50 km/sa hıza sadece 3,3 saniyede hızlanarak benzersiz bir sürüş keyfi ve performans sunuyor.

Etkin yol gürültüsü ve motor titreşimi yönetimi sayesinde sürüş konforu tamamen yeni bir boyuta ulaşıyor. Kompakt boyutlu bataryanın araç zeminindeki merkezi ve alçak konumu, sürüş dinamiklerine katkı sağlıyor. Diğer donanımlara kıyasla sağlanan 50 kg’lık ağırlık tasarrufu ile bataryanın ek ağırlığı dengelendi. Sistem ‘Eko’, ‘Normal’ ve ‘Spor’ olmak üzere üç farklı sürüş modu sunuyor. ‘Eko’ sürüş modu menzili olabildiğince artırırken, ‘Normal’ sürüş modunda menzil ile performans arasında ideal denge tesis ediliyor ve ‘Spor’ modunda ise ekstra tork kullanıma sunuluyor.

Sürüş modları Formula E’den elde edilen bilgi birikimi ve deneyimin yansıması olan iki farklı enerji kazanım çözümüyle destekleniyor. Sürücü bunları yönetebiliyor. ‘Normal’ mod içten yanmalı motorun motor frenini simüle ederken ‘Fren’ modu ise 1,3 m/s2’lik daha kuvvetli bir yavaşlama gerçekleştiriyor. 100 kW’lık hızlı şarj özelliği her 1 dakikada ilave 9 km menzil sağlıyor ve %80 şarj için 30 dakika yeterli oluyor. DS Smart Wallbox’un üç fazlı versiyonu sadece 5 saatte %100 şarja imkân tanıyor. Tek fazlı şarj ile ise %100 şarj için 8 saat gerekiyor.

DS X E-TENSE: 2035 için Otomobil Vizyonumuz

DS X E-TENSE tamamen elektrikli bir rüya otomobil olarak DS Automobiles’ın 2035 yılı lüks otomobil vizyonunu gözler önüne seriyor. DS tasarımcıları ileri teknolojinin faydalarını büyük bir şiirsel yaratıcılık ile harmanladılar. Sonuç olarak ortaya bünyesinde gelişmiş teknolojileri barındıran ama aynı zamanda lüks Fransız tarzını yansıtan benzersiz bir sanat eseri çıktı. Tasarımcılar, 2035 yılında DS müşterilerinin nasıl yaşamak istediklerini hayal ettiler.

İki adet elektrikli motor tamamen elektrikli DS X E-TENSE’e benzersiz bir performans kazandırıyor. Yol kullanımı için 540 HP (400 kW) güç kullanıma sunuluyor. Söz konusu değer pist modunda 1.360 HP (1.000 kW) seviyelerine çıkarken sürücü, DS Performance tarafından tasarlanan süspansiyonun sunmuş olduğu benzersiz performansın keyfini sürüyor.

Bu rüya otomobil, DS döşeme ustaları tarafından yapılan ve Maison Lemarié atölyelerinde üretilen tüy işlemeli dokuma deri gibi çözümlerle tamamen ayrıcalıklı bir dünyanın kapılarını aralıyor. Saat üreticisi BRM sanal saati geliştirirken ses sistemi Focal imzasını taşıyor.

DS X E-TENSE bir yanda kokpit ve diğer yanda koza olmak üzere asimetrik tasarımlı iki farklı karakteri bir araya getiren bir otomobil. DS X E-TENSE üstün sürüş keyfi ile otonom sürüşü tek bir gövdede harmanlıyor.

DS E-TENSE FE 19: DS PERFORMANCE Tarafından Tasarlanan Yarış Otomobili

DS Automobiles, Formula E'nin yeni nesil %100 elektrikli tek kişilik yarış otomobillerindeki FIA onaylı tek Fransız üretici. DS E-TENSE FE 19’ta DS Performance imzalı 338 HP (250kW) gücünde bir elektrikli motor gelişmiş bir aerodinamik yapı devreye giriyor. Kullanılan teknoloji Formula E’de kendini kanıtlamış durumda. Sanya E-Prix (Çin) yarışını Jean-Éric Vergne kazanırken Roma E-Prix (İtalya) yarışında DS TECHEETAH Markalar Klasmanında liderliğe yükseldi.

DS Automobiles, yarışlardan elde ettiği bilgi birikimi ve deneyimle 2019 yılından başlayarak elektrikli bir ürün gamı sunacak.

 
Motorservice, Üç Yeni Pierburg EGR Soğutucu Modülünü Piyasaya Çıkartıyor
 
Burgan Leasing'de Önemli Atama
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Çin Grand Prix'yi, Mercedes Pilotu Lewis Hamiton Kazandı
Formula 1’de sezonun 3. Yarışı, F1 organizasyonunun bininci yarışı olan ...
"Egea Seni Piste Çağırıyor" Gaziantep'de
“Egea Seni Piste Çağırıyor” etkinliği bu yıl ilk olarak Gaziantep’de düzenlenecek. ...
Ege Fren, Automechanika İstanbul'da Frenin Ustaları İle Buluştu
Ege Fren, Automechanika İstanbul fuarında 6 Nisan Cumartesi günü gerçekleşen ...
 
Porsche'un Çevre Dostu Araçları Karbondioksit Emisyonunu Yüzde 75’ten Fazla Azalttı
Porsche, 2014 yılından bugüne araç başına düşen karbondioksit emisyon ...
"Otomotivi Birleşme ve Devralmalar Destekleyecek"
KPMG'nin hazırladığı Otomotiv Sektörel Bakış 2019 raporu, Türkiye'de 2018’i ...
“Ekonomiye ve Yerli Otoya Odaklanalım”
Türkiye’de ikinci el otomotiv sektörünün çatı kuruluşu Motorlu Araç Satıcıları ...
 
"Yerli Batarya Yönetim Sistemi Sağlayabiliriz"
Ecoplas ile Eatron, hibrit ve elektrikli araçlara batarya teknolojileri ...
'Motorun Yerini Pil Alacak'
TREDER'in BASF'yi ziyaretinde söz alan BASF Türk Genel Müdürü Rami Atikoğlu, ...
Petroleum Istanbul’da Tamamen Elektrikli Jaguar I-PACE
Jaguar’ın, Avrupa’da Yılın Otomobili seçilen tamamen elektrikli ilk SUV’u ...
 
Nuray PEKCAN
ÇOK ÇALIŞMAYA HAZIR MIYIZ?
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
Gelecekte Ülkemizin Uluslararası Bir Lojistik Üs Konumuna Geleceği Öngörülmekte…
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Covıd-19 Virüsü Kaynaklı Küresel Salgının Ticari Sözleşmelere Etkisi
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
fahrer
türkiye
treyler
lkw
şoför
kamyoncu
Kamyon
news
truck