GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
Korona Virüs Salgın Sürecinin Madeni Yağ Sektörüne Etkisi
Korona Virüs Salgın Sürecinin Madeni Yağ Sektörüne Etkisi
Habur ve Gürbulak Sınır Kapıları Açıldı
Habur ve Gürbulak Sınır Kapıları Açıldı
Ayşem Ulusoy, If There Is No Drıver And The Delıvery Is Not Made Rıght, The Load Does Not Mean Anythıng

Ayşem Ulusoy, If There Is No Drıver And The Delıvery Is Not Made Rıght, The Load Does Not Mean Anythıng

1 2 3 4 5 6
kamyonum,otobüsüm,teknik tanker,üst yapı
8 Ocak 2020 Çarşamba - 10:19

DHL’den Geleceğin Lojistik Çözümlerini Geliştirecek Yeni İnovasyon Merkezi

DHL, Chicago’da açtığı Amerika İnovasyon Merkezi ile lojistik ve tedarik zinciri operasyonlarının iyileştirilmesine yönelik yeni çözümlerini geliştireceği üçüncü bir merkezi hayata geçirdi.

DHL’den Geleceğin Lojistik Çözümlerini Geliştirecek Yeni İnovasyon Merkezi

Yeni teknolojilere yatırım yapmaktaki kararlılığını her fırsatta ifade eden DHL, Almanya ve Singapur’daki iki inovasyon merkezine üçüncü bir halka ekleyerek, Amerika İnovasyon Merkezi’ni tüm müşterilerinin ve iş ortaklarının hizmetine sundu. Şirketin inovasyon alanındaki global ayak izini genişleten yeni merkez, en son teknoloji ile donatılmış 28 bin metrekarelik bir tesisten oluşuyor. 1969 yılında kurulduğundan bu yana DHL’i tanımlayan inovasyon ruhunu perçinleyecek bir adım olan merkezde kayda değer performans ve verimlilik kazanımları sağlayacak çözümler üzerine odaklanılacak. Aynı zamanda DHL’in teknoloji alanındaki iş ortakları ve müşterilerinin yeni çözümler geliştirmek üzere araştırma yapacakları bir buluşma merkezi olacak.

DHL e-Ticaret Çözümleri CEO’su ve Deutsche Post DHL Müşteri Çözümleri ve İnovasyon Birimi Yönetim Kurulu Üyesi Ken Allen, yeni merkeze ilişkin olarak şunları kaydetti:

“İnovasyon, 1969 yılında kurulduğundan bu yana DHL için daima bir itici güç olageldi. Mükemmeliyete ulaşmak için farklı düşünmeye önem veren bir şirket olarak tedarik zinciri sektöründe oyunun kurallarını değiştiren çözümler geliştirme konusunda en ön safta yer alıyoruz. Artık dünyanın farklı yerlerindeki üç inovasyon merkezimizle inovasyonun gücünü müşterilerimize sunduğumuz hizmetlerde kullanabiliyor ve lojistiğin geleceğini şekillendirmede aktif rol oynuyoruz. Bu merkezler, gelişmekte olan trendleri anlamak ve gerçek dünyada ticari etki yaratma potansiyeli olan fikirleri keşfetmek için platform sağlıyor. Örneğin DHL, Kuzey Amerika depolarında taşıma robotları kullanan ilk şirket oldu. Kendi kendine hareket ederek paket taşıma sistemine destek olan bu robotlar, taşıma performansını yüzde 200’e kadar artırabiliyor. Bu da hıza dayalı, küreselleşmiş e-ticaret ortamında çok önemli bir oran.”

DHL, lojistik sektöründe global bir lider olarak, müşteri-merkezli inovatif çözümleri sürekli olarak değerlendiriyor; performansı artırmak, masrafları düşürmek ve değişen müşteri ihtiyaçlarına daha iyi karşılık verebilmek için hâlihazırda çok çeşitli ileri teknoloji çözümlerinden faydalanıyor.

“İnovasyon merkezlerinde geliştirilen yenilikleri Türkiye’ye getirmek için çalışıyoruz”

Bunun DHL Express’teki yansımalarına ilişkin değerlendirmelerde bulunan DHL Express Türkiye CEO’su Claus Lassen, “DHL Express bünyesinde de teknolojik trendleri yakından izleyerek hizmetlerimizi ve verimliliğimizi artıracak yenilikçi uygulamaları geliştirmek için yoğun çaba harcıyoruz. Gerek bölgesel hub’larımızda gerekse operasyon ve hizmet merkezlerimizde otomasyonu artıracak, gönderi yükleme/boşaltma işlemlerine yardımcı olacak robot teknolojilerinden yararlanıyoruz. Ayrıca dağıtım sürecinde hem çevre hedeflerimizi destekleyecek hem de verimliliği artıracak rota optimizasyonu için Yapay Zeka (AI) ve makine öğrenmesi teknolojilerinin kullanımını artırmaya devam ediyoruz. İş süreçlerimizdeki diğer inovatif teknolojik kullanımlarını fatura düzenleme işlemlerinde tekrarlayıcı süreç otomasyonu uygulamaları, rezervasyonlar, sipariş takibi ve geliştirilmiş müşteri hizmetleri için sohbet robotları ve ses tanıma araçlarının yaygınlaştırılması olarak sıralayabilirim. DHL Express Türkiye’de önemli hedeflerimizden biri de tüm inovasyon merkezlerimizde geliştirilen en yeni teknoloji, ürün ve hizmetleri Türkiye’ye getirerek hizmet kalitemizi hep en üst seviyede tutmak. Kısa süre önce devreye aldığımız, 7/24 gönderilerinizi teslim alabileceğiniz akıllı dolap sistemi SwipBox da bunlardan biriydi. Önümüzdeki dönemde de hem kendi iç süreçlerimiz hem de müşterilerimize temas eden ürün ve hizmetlerde yenilikleri müşterilerimizle buluşturmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

 

 
IVECO Gaziantep’te Yılı Başarı ile Kapattı
 
ATO'dan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Turhan’a ziyaret
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Kılıç Forwarding Kuruldu, Genel Müdürü Tülin Doğan Oldu
Lojistiğin köklü şirketlerinden Kılıç Grup, uluslararası büyüme hedefleri ...
P&O Ferrymasters 2020 ve 2021 Arasında Türkiye'ye Doğru Genişliyor
P&O FERRYMASTERS, Pan-Avrupa lojistik hizmetlerini Asya'ya doğru genişletmesini ...
Azerbaycan Taşımacılığında Arınak Lojistik
Azerbaycan tır taşımacılığında kapsamlı lojistik hizmeti sunan nadir kuruluşlar ...
 
Makedonya Nakliye Çalışmaları
Uzun yıllar önce Mersin ilimizde taşımacılık faaliyetlerine başlamış olan ...
Fevzi Gandur Logistics’te Üst Düzey Atama
Lojistik sektörünün deneyimli isimlerinden Devlet Kudat, Fevzi Gandur ...
Mars Logistics’ten İspanya’ya Önemli Yatırım
Bu yıl 30’uncu yaşını kutlayan Türkiye’nin önde gelen lojistik şirketi ...
 
Borusan Lojistik eTA Platformu 2019 Avrupa İş Ödülünü Kazandı
Borusan Lojistik eTA platformu, dünyanın en prestijli iş ödüllerinden ...
RUSYA NAKLİYE FİRMALARI
Karayolu nakliyesi ile ilgili çalışmalarına uzun yıllar önce Mersin merkezli ...
Özbekistan Nakliye Firmaları
Asya ülkelerinden en fazla ticaret hacmimiz Özbekistan ile gerçekleşmekte, ...
 
Nuray PEKCAN
ÇOK ÇALIŞMAYA HAZIR MIYIZ?
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
Gelecekte Ülkemizin Uluslararası Bir Lojistik Üs Konumuna Geleceği Öngörülmekte…
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Covıd-19 Virüsü Kaynaklı Küresel Salgının Ticari Sözleşmelere Etkisi
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
sondakika
lkw
haberler
şoför
kamyoncu
türkiye
src
kamyonum
bus