Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyoon, nakliye, taşımacılık
English
Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
17 Temmuz 2024 Çarşamba - 12:23

DAF, Tak Ve Çalıştır Özelliğini Maksimum Verimlilik İçin Genişletiyor

DAF Trucks, DAF Transport Efficiency felsefesinin bir parçası olarak Yeni Nesil DAF kapalı kasa kamyonlarının kasa üreticisi dostu özelliklerini daha fazla geliştirdi. Hollandalı kamyon üreticisi, devrim niteliğindeki Tak ve Çalıştır programını genişletip yük kapasitesini 160 kilograma kadar artırarak ve şasi rayları için yeni delik düzeni seçenekleri sunmaktadır.

DAF, Tak Ve Çalıştır Özelliğini Maksimum Verimlilik İçin Genişletiyor

DAF, arazi ve yol uygulamaları için çift tahrikli çekici ve kapalı kasa kamyonlardan oluşan kapsamlı ürün grubunun piyasaya sürülmesiyle birlikte geçen yıl Tak ve Çalıştır kasa üreticisi programını tanıttı. Bu Tak ve Çalıştır programı, kapalı kasa kamyonlar için teknik özellikleri, sipariş aşamasını ve kasa yapım süreçlerini optimize etmek amacıyla Avrupa'nın önde gelen 25 kasa üreticisiyle yakın iş birliği içinde tasarlanmıştır.

İlk seferde doğru

Program; müşterinin, üreticinin ve bayinin DAF'ın sipariş sisteminde önceden belirlenmiş ve özel olarak hazırlanmış tak ve çalıştır kasa üretim opsiyonlarını birlikte seçmesine olanak tanır. Temel amaç, DAF şasisiyle kasanın "birleşme" işlemini mümkün olduğunca basit hale getirmektir. Kasayı şasiye monte ettikten sonra (fabrikada monte edilen kasa montaj modülleri kullanılarak), konektörler bağlanır ve kasa hemen kullanıma hazır hale gelir. Bunu mümkün kılmak için DAF kapalı kasa kamyonlar fabrikadan (talep üzerine) hızlı montaj ve yüksek kalite için tamamen hazırlanmış bir şekilde ayrılabilir ve böylece üstyapının ve aracın ilk seferde doğru entegrasyonu sağlanır.

Her şey için Tak ve Çalıştır

DAF, eşsiz DAF Tak ve Çalıştır programını halihazırda katılım sağlayan 25 kasa üreticisi dışındaki tüm üreticiler için de evrensel fabrika hazırlıkları serisini kapsayacak şekilde genişletiyor. Bu tak ve çalıştır seçenekleri beş özel araç uygulamasının kurulumu için kullanılabilir: kancalı kaldırıcılar, vinçler, damperler, karıştırıcılar ve çift kollu kaldırıcılar.

DAF Trucks Kapalı Kasa ve İş Tipi Kamyonlar Müdürü Cornelis van der Lee: "Bu üstyapılar, kasa pazarının yaklaşık %90'ını oluşturuyor. Müşteriler ve bayiler, üstyapının ultra hızlı kurulumu için hangi evrensel fabrika teslim şasi hazırlıklarının gerekli olduğuna karar vermek üzere artık neredeyse tüm kasa üreticileriyle birlikte çalışabilir. DAF, yalnızca şasi yapılandırmalarının değil, aynı zamanda konektörlerin de doğru yerleştirilmesini sağlayabilir. Bu, üstyapı ile kontrol panelindeki Sürücü Bilgi Paneli ve kabindeki anahtarlar arasında anında iletişim sağlar. Bunun sonucunda kasa üretim sürecinde çok daha kısa hazırlık süreleri elde edilir, bu da yeni sipariş edilen Yeni Nesil DAF kapalı kasa kamyonlarının çalışmaya hazırlığını artırır. DAF, kasa üreticisi dostu olma konusunda öncülük ediyor."

Ağırlıkta önemli ölçüde azalma

DAF'ın kapalı kasa kamyonlarının sektörde halihazırda lider olan düşük katar ağırlığı, yeni tasarlanan tam alüminyum Arka Koruma Donanımı (RUP) kirişiyle daha da geliştirildi. Ağırlığı 28 kilogram daha az olmasına rağmen RUP, önceki çelik modelden daha da sağlamdır. Yeni Nesil DAF kapalı kasa kamyonlarının alıcıları, DAF kapalı kasaların boylamasına şasi kirişlerinin sağlamlığını üstyapı alt şasisinin dayanıklılığıyla birleştirmeyi de tercih edebilir. Bu durumda ek şasi takviyelerine gerek kalmaz. Bu şekilde, ağırlığın 135 kilograma kadar azaltılmasıyla aracın sağlamlığından ve dayanıklılığından ödün vermeden benzersiz yük kapasitesi sağlanır.

Yeni delik modeli

DAF şasisi geleneksel olarak 60 milimetre delik modeliyle teslim edilir. Fakat üreticilerin özel gereksinimlerini karşılamak için şasi uzunluğu boyunca 50 milimetrelik bir delik modeli de kullanıma sunulmuştur. Ayrıca, deliklerin şasinin en arka ucuna kadar ulaşması gereken durumlarda bile modelin bir bütün olarak konumlandırılması, kasa üreticisinin ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde ayarlanabilir.

Her DAF modeli, kasa üreticisi dostudur

Esneklik, her bir DAF kamyonunun DNA'sının bir parçasıdır. Neredeyse tüm şasi bileşenlerinin ve Motor Son İşlem sisteminin konumu, kamyon sahibinin veya kasa üreticisinin ihtiyaçlarına göre uyarlanabilir. İkinci modül aynı zamanda fabrikada monte edilmesi gereken ve tamamen doğru konumda olması gereken mevcut DAF kasa bağlantı modüllerinden (BAM) hangisine ihtiyaç duyulduğunu da gösterebilir. Böylece üstyapı tamamen düz şasiye hızlı ve verimli bir şekilde monte edilebilir, bu da maliyetleri düşürür ve hızlı bir şekilde çalışmaya başlamasını sağlar.

DAF ayrıca analog araçlarla veya sinyal ve uyarıların kabine iletilmesini ve büyük dijital ekranda net bir şekilde yansıtılmasını sağlayan özel kasa yapım CAN veriyolu aracılığıyla gövde ve ekipmanın kabinden (ve başka yerlerden) kontrol edilmesi için çok sayıda seçenek sunar. En az 51 simge ve 31 metin bloğu (yeşil, sarı ve kırmızı) mevcuttur ve bunlara çeşitli ikaz veya uyarı sesleri eşlik edebilir. Üstyapı kontrolü için satış sonrası programlanabilir kapsamlı MUX anahtar paketi de mevcuttur. Bu anahtarlar sürücünün tercihlerine göre konumlandırılabilir ve gruplandırılabilir. Bu da Yeni Nesil DAF kamyonların benzersiz kullanım kolaylığını daha da artırır.

Her uygulama için doğru PTO

Kasalar genellikle yardımcı güç çıkışına ihtiyaç duyar. DAF, debriyajdan bağımsız, saat 11 ve saat 1 konumunda bulunan motor tahrikli yardımcı güç çıkışlarından debriyaja bağlı şanzıman PTO'larına kadar en az 68 farklı PTO seçeneği sunar. Tüm bu yardımcı güç çıkışları pompa montajı veya flanş tahrikiyle mevcuttur. DAF ayrıca, birbirinden bağımsız olarak en fazla üç PTO'nun aynı anda çalışması seçeneğini de sunar.

Daha düşük toplam sahip olma maliyeti,

DAF Trucks, aracının tamamının (kasa yapısı dahil) mümkün olan en yüksek güvenilirlik ve kaliteye ve mümkün olan en hızlı şekilde çalışmaya hazır olmasını sağlamak için Yeni Nesil DAF kapalı kasa kamyonlarının kasa üreticisi dostu özelliklerini sürekli olarak geliştirme konusunda kararlıdır. Geliştirilmiş yük kapasiteleriyle birlikte geliştirmeler, her bir Yeni Nesil DAF kapalı kasa kamyon için toplam sahip olma maliyetinin (TCO) eşsiz olduğu anlamına gelir.

 

 

 
Prometeon Serie 02 Ailesinden R02 PROFUEL 22.5 Düşük Yakıt Tüketimi İle Üstün Performans
 
2024’ün İlk 6 Ayında Mazot Fiyatlarındaki Artış Enflasyonun İki Katını Buldu
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Macaristan Sürüş Kısıtlamaları
UND'den yapılan bilgilendirmeye istinaden; 13 Temmuz (Cumartesi) saat ...
Maysan Mando, Daha İyi Bir Gelecek İçin Sürdürülebilir Teknolojilere Öncülük Ediyor
Yarım asrı aşan köklü geçmişiyle Türkiye’nin ilk ve en büyük amortisör ...
Türk Limanlarında Elleçlenen Yük Miktarında Büyük Artış
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, 2024 yılının ilk yarısında ...
 
Romanya Hakkında Bilgilendirme
UND'den yapılan bilgilendirmeye istinaden; 10 Temmuz 2024 tarihinde Giurgiu ...
Karasu Limanı, Türkiye’nin Avrupa’ya Açılan Yeni Lojistik Kapısı Olacak
Karasu Limanı, Türkiye ile Romanya arasında faaliyete başlayan Karasu-Köstence ...
Birleşik Krallık: Brock Operasyonunda 10 Temmuz Tarihinde Başlayacak Olan Yeni İzin Planı
UND'nin paylaşımına göre; Brock bariyeri, yaz dönemi için 10 Temmuz 2024’te ...
 
Yılın İlk Yarısında İhracat Arttı, İthalat Azaldı
Ticaret Bakanı Ömer Bolat, Haziran ayında takvim etkisi nedeniyle yaşanan ...
Dış Ticarete Deniz Yolu Damgası
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Tersane İstanbul’da üçüncüsü ...
UND Schengen Sürücü Vizeleri Sorunu - Durum Tespit Araştırması (Haziran 2024)
Uluslararası Nakliyeciler Derneği tarafından, Uluslararası yük taşımacılığı ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Kalkınma Yolu
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
kamyoncuşoförfahrertruckbustürkiyeKamyontreylerkamyonum