
Premium lastik üreticisi ve teknoloji şirketi Continental, kış lastiğine geçme zamanı geldiğini hatırlatan yeni pazarlama kampanyasında, 3D ve CGI teknolojilerinden faydalandı. Kendi sektöründe bu teknolojileri reklam kampanyasında kullanan ilk marka olan Continental, “Her Yolda, Her Koşulda” sloganıyla WinterContact TS 870 Nişantaşı’ndaki bir reklam panosundan 3D reklam yöntemiyle üç boyutlu olarak sokağa taşıdı. Kampanya kapsamında hazırlanan “kış lastiğine geçmek için kar yağmasını bekleme” mesajını vurgulayan CGI’da ise dev bir Continental kış lastiği yavaş yavaş karla dolan 15 Temmuz Köprüsü’nden geçerek kıta değiştirdi. Büyük beğeni gören kampanyanın Kreatif & 3D CGI tüm süreçlerini Glamly üstlendi.


![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||
|
|
|||||||
![]() Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |







