Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
26 Ağustos 2015 Çarşamba - 10:15

Conti Hybrid Ailesi Yeni Treyler Lastikleri ile Genişliyor

Dünyanın en büyük uluslararası lastik ve orijinal ekipman tedarikçilerinden Continental, Conti Hybrid lastik grubunu treyler lastikleri ile tamamlıyor.

Conti Hybrid Ailesi Yeni Treyler Lastikleri ile Genişliyor

Dünyanın en büyük uluslararası lastik ve orijinal ekipman tedarikçilerinden Continental,  hacimli yük taşımacılığına özel geliştirdiği Conti Hybrid HT3 modeli, yüzde 15 düşürülmüş yuvarlanma direnci ve uzun hizmet ömrüne yönelik lastik yüzü tasarımı ile hacimli yük taşımacılığında kullanılan treylerleri hedefliyor. 435/50 R 19.5 ve 445/45 R 19.5 ebatlarındaki yeni treyler lastikleri yüksek yük kapasitesine, optimum hizmet ömrüne ve daha düşürülmüş çapa sahip.
 
Yeni Conti Hybrid HT3, 22,5 inçlik lastiklerde olduğu gibi 9 tonluk dingil yüküne imkan sağlarken, yarı römorklarda kullanıldığında 3 metrelik iç yük yüksekliğinin en efektif şekilde kullanılmasını sağlıyor. Optimize edilmiş lastik konturları ve dengeli yük dağılımı treyler lastiklerine eşit dağılım gösteren bir aşınma modeli verirken, uzun hizmet ömrü sağlıyor. AB lastik etiketleme sisteminde yakıt verimliliği açısından “B” sınıfında yer alan Conti Hybrid HT3, yakıt tüketimini hem bölgesel hem de uzun mesafeli taşımacılıkta azaltmaya yardımcı oluyor.
 
Yüksek hacimli kauçuk yapısı  
Yeni lastik konturu ve yeni sırt tasarımı ile güçlendirilen Hybrid HT3, , “Plus Volume Pattern (Artı Hacimli sırt yapısı)” sayesinde aşınmayı dengelerken, uzun ömürlü kullanım sağlıyor. M+S sembolüne sahip Conti Hybrid ailesindeki diğer lastiklerde olduğu gibi ContiLifeCycle çözümleriyle birlikte kaplamaya elverişli. Ayrıca, diş açma derinliğini gösteren özel göstergelerin yanı sıra, patentli AirKeep iç astara sahip.
 
 
Conti Hybrid HS3

Lastik boyutları Yük ve hız endeksi Yakıt verimliliği Islak kavrama Lastik gürültüsü
245/70 R 19.5 136/134 M D C 74 dB(A)
265/70 R 19.5 140/138 M D C 74 dB(A)
285/70 R  19.5 146/144 M C C 74 dB(A)
305/70 R 19.5 148/145 M C C 76 dB(A)
385/55 R 22.5 160/000 K (158/000 L) C B 73 dB(A)
386/65 R 22.5 160/000 K (158/000 L) C B 73 dB(A)
275/70 R 22.5 148/145 M C B 69 dB(A)
315/70 R 22.5 154/150 L (152/148 M) C B 70 dB(A)
315/70 R 22.5 156/150 L (154/150 M) C B 70 dB(A)
295/80 R 22.5 152/148 M C B 69 dB(A)
315/80 R 22.5 156/150 L (154/150 M) C B 69 dB(A)

Conti Hybrid HD3
Lastik boyutları Yük ve hız endeksi Yakıt verimliliği Islak kavrama Lastik gürültüsü
245/70 R 19.5 136/134 M D C 74 dB(A)
265/70 R 19.5 140/138 M D C 74 dB(A)
285/70 R 19.5 146/144 M C C 74 dB(A)
305/70 R 19.5 148/145 M C C 76 dB(A)
295/60 R 22.5 150/147 L C B 73 dB (A)
315/60 R 22.5 152/148 L C B 73 dB (A)
275/70 R 22.5 148/145 M D B 73 dB (A)
315/70 R 22.5 154/150 L C B 73 dB(A)
295/80 R 22.5 152/148 M D B 73 dB(A)
315/80 R 22.5 156/150 L D B 73 dB(A)
 
 
Conti Hybrid HT3
Lastik boyutları Yük ve hız endeksi Yakıt verimliliği Islak kavrama Lastik gürültüsü
245/70 R 19.5 141/140 K C B 73 dB(A)
265/70 R 19.5 143/141 K C B 73 dB(A)
285/70 R 19.5 150/148 K C B 73 dB(A)
435/50 R 19.5 160/ - J B C 72 dB(A)
445/45 R 19.5 160/ - J B C 72 dB(A)
385/55 R 22.5 160/ - K B B 71 dB(A)
 

 
A1, A2 Yetki Belgesi Nedir?
 
Sakarya Hendek Gül, Konfor İçin Allison'u Tercih Etti
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
A1, A2 Yetki Belgesi Nedir?
A1 ve A2 belgelerinin ne olduğunu biliyor musunuz?
Volvo Trucks Satışlarına Hız Kesmeden Devam Ediyor
Akaryakıt satış ve nakliye hizmeti gerçekleştiren ve rekabetçi avantajını ...
Şampiyon Son Yarışlarda Belli Olacak
Türkiye Ralli Şampiyonası kadın pilotlar kategorisinde şampiyonluk heyecanı; ...
 
Özer Nakliyat'ın Vazgeçilmez Tercihi: Volvo Trucks
Çelik nakliyesi alanında hizmet veren Özer Nakliyat, dört araçlık filosunu ...
“Bulvarlara ses yalıtımı şart”
Canpa Yönetim Kurulu Üyesi Murat Özcan: “Ankara’da trafiğe bağlı gürültü ...
Araç Katarı Nedir?
Araç Katarı Nedir Biliyor Musunuz?
 
Tosun Uluslarası Nakliyat 4 Volvo Trucks İle Güçleniyor
Türkiye ile Hollanda arasında çiçek taşımacılığı hizmeti sunan Tosun Uluslararası ...
Ford Otosan 33. Kocaeli Rallisi Büyük Mücadeleye Sahne Oldu
Ford Otosan’ın arka arkaya 14’üncü kez ana sponsor olduğu Kocaeli Rallisi ...
Büyük Bir Çekici Nasıl Kurtarılmaz!
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
kamyoncuKamyon haberler dikkatkamyonumtruckfahrersondakikabus