Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum, iveco, özgözde, daily, s-way
man, kamyonumdergisi, mantrucks, mankamyon, mankampanya
ford, kamyon, trucks, başer, fordbaşer, fordkamyon, kamyoncu,
KAMYONUM,OTOBÜSÜM,YALÇIN DORSE
Hafif Ticari Araç Pazarı Yüzde 18,7 Azaldı
Hafif Ticari Araç Pazarı Yüzde 18,7 Azaldı
Pırellı, Un Global Compact Lideri Olarak Tanındı
Pırellı, Un Global Compact Lideri Olarak Tanındı
English
İbrahim Kaya, Chairman Of Alibey Logistics Board:  ''The Ones Working With A Foreign Plate Have Different Rights From Us''

İbrahim Kaya, Chairman Of Alibey Logistics Board: ''The Ones Working With A Foreign Plate Have Different Rights From Us''

1 2 3 4 5 6
kamyonum,otobüsüm,teknik tanker,üst yapı
25 Mayıs 2018 Cuma - 16:26

Bridgestone’un Yeni Marka Sloganı ile İlk Reklam Filmi Yayında!

Yeni stratejisi doğrultusunda hazırladığı reklam filmi ile araç sahiplerinin karşısına çıkan Bridgestone, “Hayat ne getirirse getirsin, sonuna kadar git” söylemiyle izleyenleri hayatın her alanında, aldıkları her kararın arkasında durmak için cesaretlendiriyor ve sonuna kadar gitmeye davet ediyor. Teoman’ın seslendirdiği reklam filminde Bridgestone, müşterilerinin yaşam yolculuklarında her zaman yanında olduğunu vurguluyor.

Brisa’nın öncü markası Bridgestone, yeni stratejisi kapsamında, “Hayat ne getirirse getirsin, sonuna kadar git” söylemiyle sıra dışı bir reklam filmi yayınladı. Teoman’ın seslendirdiği reklam filminde sürücüler yaşamın sunduğu farklı yolculuklarda, kimi keyifli ve zorlu anlarda görülüyor. Sektördeki alışılagelmiş “mutlu” sahnelerin yanı sıra Bridgestone, zorlu ve kritik anlarda hayat yolculuklarına devam edenlerin sonuna kadar gitmeleri için yanında olduğunu gözler önüne seriyor. Reklam filminde yaşamın zorlu ve keyifli anları hava ve yol şartları ile bütünlük içinde sunulurken, film kendi çizdiği yolda kararla ilerleyen bir sürücü ile son buluyor. Böylece Bridgestone hayatta ne istediğini bilen, hayallerinin peşinden gitmek isteyen herkesi, birlikte yola çıkmaya ve hayatın getirdiği ihtimallerde kesintisiz devam etmeye davet ediyor.

Bridgestone heyecan, zorluklar, hayaller, kaygılar, bitişler ve başlangıçları konu alan reklam stratejisi ile marka imajına yenilik katıyor. “Sonuna Kadar Git” söylemiyle güçlü bir etki yaratan film, Alametifarika reklam ajansı tarafından hazırlandı.

 
Ağır Vasıta Araçların En Büyük Destekçisi: Motul
 
Continental’den Suda Kızaklamaya Karşı Destek Konsepti
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Dünyanın En Büyük Havalimanının İnşaatında Kullanılan Lastiklerin %50’si Goodyear
Goodyear, tamamlandığında dünyanın en büyük havalimanı olacak İstanbul’un ...
Prometeon, Türkiye'ye Özel Treyler Lastiği Geliştirdi
Prometeon, Türk treyler pazarının ihtiyaçlarına uygun olarak İtalya'daki ...
Ticari Araçlarda Tercih Brisa
2017’de %3 büyüyen Türkiye ticari araç lastik pazarındakiyerini bir adım ...
 
Michelin Fenner PLC'yi Satın Alacak
Dünyanın en büyük lastik üreticilerinden Michelin, maden lastikleri segmentindeki ...
Brisa 2017’de Toplam Satış Gelirleri Büyüklüğü 2,2 Milyar TL’yi Geçti
Brisa, gerçekleştirdiği yıllık değerlendirme toplantısı ile 2017 yılını ...
Bridgestone'dan Tenise Katkı
Bridgestone sponsorluğunda bu yıl 6'ıncısı düzenlenen Bridgestone İpek ...
 
Prometeon Türkiye, ProTruck'ta Birleşti
Prometeon Türkiye filolara yönelik geliştirdiği hizmetlerini ProTruck ...
Sağlamsa, Kadınlarıyla Sağlam Lassa
Türkiye'nin en çok tercih edilen lastik markası Lassa, markanın başarısında ...
Pirelli Cenevre'de Cyber Car'ı Tanıtıyor
Pirelli, bir sensör yardımıyla lastiklerle otomobil arasında etkileşim ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
 HAREKET... TALEPLER... RİSKLER...
toyota, kamyonumdergisi, hafifticari, araziaracı,
  YAZARLAR
Emre ELDENER
Emre ELDENER
TÜM SEKTÖRLER GİBİ LOJİSTİK DE ETKİLENDİ
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Av. Bilun ELMACIOĞLU
DEMİRYOLU İLE EŞYA TAŞIMACILIĞI
Nizamettin KARADAĞ
Nizamettin KARADAĞ
KAMYONCUNUN SAHİBİ VAR MI?
Kamyonum TV
0
  ÇOK OKUNANLAR
0
Güzeller
0
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
0
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?
0
Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması
0
0 Sonuçlar
 
     
0
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
dikkat
treyler
bus
türkiye
kamyoncu
kamyonum
lkw
Kamyon
haberler