1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Gündem
  4. Borsada Şirketlerin Geri Alımları Sürüyor

Borsada Şirketlerin Geri Alımları Sürüyor

Borsada yeni haftanın ilk işlem gününde şirketler geri alımlarına devam etti.

  • | Kamyonum

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu'nun tutuklanmasının ardından borsada yaşanan düşüş sonrası şirketlerin başladığı hisse geri alımları, yeni haftanın ilk işlem gününde de devam etti.

24 Mart'ta 20 şirket toplamda 253 milyon TL'lik hisse geri alımı gerçekleştirdi. 24 Mart'ta en yüksek alımı yapan şirket yine BİM oldu. BİM'in 24 Mart'taki hisse geri alımı 162,6 milyon TL olarak kaydedildi. BİM'i 29,2 milyon TL ile Ahlatcı Doğalgaz ve 20,1 milyon TL ile THY izledi.

21 Mart'ta yapılan alımlarla birlikte iki günde toplam hisse geri alımı 594 milyon TL olarak kaydedildi.

 

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz