Advertisement
Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
bisa
English
We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
mars, mars lojistik,
21 Ocak 2019 Pazartesi - 09:12

Bir Saatlik Yol Dört Dakikaya Düşecek

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Mehmet Cahit Turhan, 1915 Çanakkale Köprüsü`nün, İstanbul Boğazı`nın iki katı uzunluğundaki Çanakkale Boğazı`nın iki yakasını birleştireceğini belirterek, "Köprü tamamlandığında ülkemizin en önemli hizmet, sanayi ve turizm merkezi Trakya ile göz bebeğimiz Batı Anadolu Bölgesi`ndeki ekonomik ve sosyal yaşam çok daha cazip hale gelecektir." dedi.

Bir Saatlik Yol Dört Dakikaya Düşecek

Bakan Turhan, TBMM Başkanı Binali Yıldırım ile katıldığı 1915 Çanakkale Köprüsü Kule Keson Temellerinin Yüzdürülmesi Töreni'nde, keson batırma işleminin köprü yapımında en zahmetli aşamalardan olduğunu söyledi. 

"Feribotla 1 Saat Süren Yol, 4 Dakikaya Düşecek"

Çanakkale'nin sadece bir şehir veya bir boğaz olmadığını, tarihi açıdan büyük önem taşıdığını dile getiren Turhan, şöyle devam etti:

"Kamu özel iş birliği modeliyle yapımını gerçekleştireceğimiz 1915 Çanakkale Köprüsü, yaklaşık 3 milyar 100 milyon avro yatırım tutarıyla ülkemizin en büyük projelerindendir. Bu dev eser, İstanbul Boğazı'nın iki katı uzunluğundaki Çanakkale Boğazı'nın iki yakasını birleştirecek. Köprü tamamlandığında ülkemizin en önemli hizmet, sanayi ve turizm merkezi Trakya ile göz bebeğimiz Batı Anadolu Bölgesi'ndeki ekonomik ve sosyal yaşam çok daha cazip hale gelecektir. Ayrıca, Avrupa Birliği ülkeleri ve özellikle de Bulgaristan ve Yunanistan merkezli yük hareketleri hızlı bir şekilde Ege, Batı Anadolu ve Batı Akdeniz'e ulaşacak."

Feribotla yapılan bir saatlik yolculuğun, bu köprüyle 4 dakikaya düşeceğine işaret eden Turhan, "Bu sayede, yapımı devam eden Gebze-İzmir ile Edirne-Kınalı-İstanbul-Ankara Otoyolu, İzmir-Aydın ile Marmara ve Ege Bölgelerindeki otoyolların birbiriyle entegre olmasını da sağlamış olacağız." ifadesini kullandı.

Turhan, 1915 Çanakkale Köprüsü ile ülke ekonomisinin can damarı ve nüfusun önemli bir bölümünün yaşadığı Marmara ve Ege bölgesinde, liman, demiryolu, hava ulaşım sistemleri ve karayolu ulaşım ağının bütünleşeceğini söyledi.

Köprü sayesinde bölgede ekonominin şahlanacağını, sanayi kuruluşları için uzakların yakın olacağını dile getiren Turhan, "Yine bu projeyle, mevcut Edirne-İstanbul-Ankara Otoyolu üzerindeki trafik rahatlayacaktır. Kınalı-Tekirdağ-Çanakkale-Balıkesir Otoyolunun Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyoluna bağlanmasıyla İzmir, Aydın ve Antalya gibi şehirlerimizdeki turizm hareketliliği de zirveye çıkacaktır." dedi. 

"Açılış 18 Mart 2022'de"

1915 Çanakkale Köprüsü'nün hizmete girmesiyle taşıt işletme maliyetleri ve yolculuk sürelerinde bambaşka bir evreye geçilmiş olacağını belirten Turhan, şunları kaydetti:

"Malumunuz köprünün bitiş tarihi olarak 2023 planlanmıştı, çalışmalarımız çok hızlı ilerliyor. İnanıyorum ki, 1915 Çanakkale Köprüsü'nü milletimiz açısından çok büyük anlam ifade eden 2022 yılının 18 Mart'ında inşallah hizmete açacağız. Elbette 1915 Çanakkale Köprüsü'nün teknolojik önemi zamanla daha iyi anlaşılacaktır.

Öte yandan, köprü, sahip olduğu konum kadar parmakla gösterilecek mühendislik potansiyeliyle övgüleri hak etmektedir. Tamamlandığında, 2023 metrelik orta açıklığıyla dünyanın en uzun orta açıklıklı asma köprüsü olacaktır. Toplam uzunluğu yan açıklıklar ve viyadüklerle birlikte 4 bin 608 metreyi bulacaktır. Yüksekliği ise 3'üncü ayın 18'ini temsilen yaklaşık 318 metre olacaktır. Köprü, bu özellikleriyle dünyanın sayılı projeleri biri durumundadır."

Konuşmaların ardından Yıldırım ile Turhan, butona basarak 1915 Çanakkale Köprüsü'nün kule keson temellerini denize yüzdürdüler.

 
Türkiye - Rusya Karayolu Eşya Taşımacılığı Yenileme Toplantısı Gerçekleştirildi
 
Eximbank Kredi ve Destekleri Toplantısı Gerçekleştirildi
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
"Türkiye Her Yıl İlk 3’e Giriyor''
S.P.A.C tarafından düzenlenen 12 yıldır Türkiye'nin önde gelen firmalarının ...
DAF Trucks'ın Yeni Bayisi Atılım Otomotiv
DAF Trucks bayi ağını genişletmeye devam ediyor. Hatay'da hizmet veren ...
"Türkiye Ekonomisine 1,2 Milyar Avroyu Aşan Tutarda Katkıda Bulunduk"
Türkiye’deki faaliyetlerine 1967 yılında başlayan, bugün ülkenin en büyük ...
 
Binali Yıldırım Müjdeyi Verdi!
TBMM Başkanı ve AK Parti İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan adayı Binali ...
Bosch’tan Yarı Römorkları Elektriklendiren Adım
Bosch’un yarı römorklara entegre edilebilen elektrikli aksı sayesinde ...
Ascendum Makina'ya Hardox Aşınma Plakası Eğitimi
Volvo İş Makinaları'nın Türkiye distribütörü Ascendum Makina, müşterilerine ...
 
Delphi Technologies Ticari Araçların Geleceğine Yön Verecek!
Dünyanın önde gelen otomotiv orijinal ekipman üreticileri için emisyon ...
UND ve Seyir Mobil İş Birliği
UND Seyir Mobil firması ile işbirliği protokolü imzaladı ve Seyir Mobil ...
İhracatta Sıfır Atık Seferberliği
TİM Kadın Konseyi, “İhracatta Sıfır Atık Seferberliği” adıyla yeni bir proje başlattı.
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Treder Zirvesi Sektörün Gelişimini Sergiledi
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
0
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
0
  YAZARLAR
Dr. Can Baydarol
Dr. Can Baydarol
Son Düzlük
Alpay Lök
Alpay Lök
Otobüs Yolculuğunda Hedef Sıfır Ölüm!
Mustafa İmrak
Mustafa İmrak
Lojistik Sektöründe Çevreci Çözümler
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Sınırda Karbon Düzenlemesi Mekanizması “SKDM” 1 Ekim 2023 Tarihinde Yürürlükte
Özgür Şener
Özgür Şener
 Nafile Çaba
Prof. Dr. Birol ERKAN
Prof. Dr. Birol ERKAN
Yıldız Sektör; Lojistik
Nizamettin KARADAĞ
Nizamettin KARADAĞ
Türkiye Taşımacılığını Kim Yönetiyor?
Kamyonum TV
0
  ÇOK OKUNANLAR
0
Güzeller
0
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
0
  ANKET
     
 
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
0
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vize
Belge yetersizliği
Maliyetler
Tır parkı sorunları
Cezalar
Sınırlardaki ve güzergahlarda karşılaşılan geçiş sorunları
0
0 Sonuçlar
 
     
0
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Abonelik ve Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
Ekonomi
İhale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Akü
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
şoför
dikkat
src
treyler
truck
kamyoncu
lkw
kamyonum
news