Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum, iveco, özgözde, daily, s-way
man, kamyonumdergisi, mantrucks, mankamyon, mankampanya
ford, kamyon, trucks, başer, fordbaşer, fordkamyon, kamyoncu,
KAMYONUM,OTOBÜSÜM,YALÇIN DORSE
Kazakistan İlave Transit Geçiş Belgeleri Sınır Kapıların Gönderildi
Kazakistan İlave Transit Geçiş Belgeleri Sınır Kapıların Gönderildi
Samsun İl Emniyet Müdürlüğü, Benzin ve Motorin Alacak
Samsun İl Emniyet Müdürlüğü, Benzin ve Motorin Alacak
English
Grandtur Tourism Expanded Its Fleet With 15 Mercedes-Benz Sprinters

Grandtur Tourism Expanded Its Fleet With 15 Mercedes-Benz Sprinters

1 2 3 4 5 6
kamyonum,otobüsüm,teknik tanker,üst yapı
21 Ekim 2019 Pazartesi - 10:43

Anadolu Isuzu, Brüksel’de Düzenlenen Busworld Brüksel 2019’a 9 Farklı Aracıyla Katıldı

Türkiye’nin ticari araç üreticisi Anadolu Isuzu, 17-23 Ekim 2019 tarihlerinde Belçika’nın başkenti Brüksel’de düzenlenen Busworld Brüksel 2019’a 9 farklı aracıyla katıldı. Novociti Volt orta menzil, Novociti Volt uzun menzil ve Citivolt 12 ismindeki elektrikli araçlarıyla ilk kez boy gösteren Anadolu Isuzu, CNG sistemine sahip Interliner 13 CNG aracını da fuar standında sergileyerek geleceğin çevreci toplu ulaşım araçlarını bir arada sergiledi.

Anadolu Isuzu, Brüksel’de Düzenlenen Busworld Brüksel 2019’a 9 Farklı Aracıyla Katıldı

Otobüs segmentinin dünyadaki en önemli fuarlarından biri olarak kabul edilen Busworld, bugün Belçika’nın başkenti Brüksel’de kapılarını ziyaretçilere açtı. Türkiye’nin ticari araç markası Anadolu Isuzu, 3’ü dünyada ilk kez lanse edilen toplam 9 modeliyle 6. Hall ve 638 numaralı standında ziyaretçileriyle buluşuyor.

Fuar standında Isuzu Visigo Hyper, Turquoise, Citiport 18, Citiport 12 Hyper, Novociti Volt (Orta Menzil), Novociti Volt (Uzun Menzil), Interliner 13 CNG, Citivolt 12, Novo Cabrio modellerini sergileyen Anadolu Isuzu, Avrupadaki değişen pazar ihtiyaçları doğrultusunda geliştirdiği elektrik ve CNG sistemlerine sahip yeni nesil çevreci araçlarını ilk kez sergilemiş oluyor.

Anadolu Isuzu Fuar standındaki basın toplantısında bir konuşma yapan Anadolu Isuzu Genel Müdürü Tuğrul Arıkan; “Tüm dünyadan ticari araç devlerinin yakından izlediği bu önemli organizasyonda, Türkiye’nin ticari araç markası Anadolu Isuzu olarak 3’ü dünyada ilk kez lanse edilecek olan toplam 9 modelimizle sizleri karşılıyoruz. Anadolu Isuzu olarak yurtdışındaki distribütörlerimiz ve hızlı servis imkanlarımızla dünyada tercih edilen markalar arasında üst sıralarda yer alıyoruz. Sağlam ve sürdürülebilir ihracat yapılanmamız sayesinde, ihracat yaptığımız ülke sayısını 60’a çıkarmayı planladığımız 2020 hedeflerimize emin adımlarla ilerliyoruz. Yeniliğe ve yatırıma olan tutkumuzla geliştirdiğimiz araçlarımızı önümüzdeki yıllarda da sizlerle buluşturmaya devam edeceğiz. Bu başarıda emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarıma ve iş ortaklarımıza teşekkür ediyorum.” şeklinde konuştu.

Anadolu Grubu Otomotiv Grup Başkanı Borak Koçak ise:” Türkiye otobüs ve midibüs üretiminde Dünyada iddialı üretim merkezlerinden biri. Biz de Anadolu Isuzu olarak midibüs ihracatındaki liderliğimizi koruyor, Global marka olma yolunda ilerlerken güçlü Ar-Ge yapımız ile sürekli yeni araçlar üretiyor ve toplu ulaşıma ideal çözümler sunuyoruz. Gelecek dönemde de yeni araç yatırımlarımıza hız kesmeden devam edeceğiz. Busworld 2019’da özellikle elektrikli ve CNG araçlarımızla alternatif enerji sistemlerine sahip araçlarımızı sunuyoruz. Standımızda 3’ü dünyada ilk kez lanse edilen toplam 9 modelimizle Busworld’de Türkiye’yi temsil etmekten gurur duyuyoruz.

Anadolu Isuzu’nun çevreci midibüsü Isuzu Novociti Volt:

Emisyon kurallarının gittikçe katılaştığı dünyada, midibüs segmentinde yüzde 100 elektrikli olarak tasarlanan Isuzu Novociti Volt Busworld fuarına menzil ve yolcu kapasiteleri farklılık gösteren iki versiyonu ile damgasını vurdu.

2018 yılında satışlarına başlanan ve birçok ödül kazanan dizel Novociti Life aracının elektrikli versiyonu olan Novociti Volt, tam elektrikli sürüş sistemi ile oldukça sessiz olmakla beraber tamamen sıfır karbon emisyon seviyesi sayesinde çevre dostu araçlar kategorisinde yer alıyor. AVAS (Acoustic Vehicle Alerting Systems) sayesinde yayaların güvenliği için, gürültü kirliliği yapmayan yapay bir motor sesi çıkaran Novociti Volt, bu sayede yayaların aracı farketmesini sağlayarak riskli durumları engelliyor.

Novociti Volt’un üzerinde konumlandırılmış olan piller, 200 kWh’lık batarya kapasitesi ile araca 270 km’ye kadar menzil imkanı sağlıyor. Pil paketlerinin tavanda pozisyonlandırılması sayesinde, aracın menzilinin arttırılıp azaltılması kolaylıkla projelendirilebiliyor. Aracın arka tarafında konumlandırılmış olan elektrik motoru ise 240 kW’lık motor gücü ve 2300 Nm’lik tork değerine sahip. Garanti kapsamında pil ömrünün 5 yıl veya 250.000 km boyunca %70 oranının altına inmeyeceği garanti ediliyor. Araç tek şarj soketinden AC (22 kW) ve DC (140 kW) tipte olmak üzere şarj edilebiliyor. 600 V’luk operasyon voltajı ile 2 saate kadar düşürülebilen hızlı şarj (DC) imkanının yanında ev tipi prizden 8 saate kadar şarj edilebilme (AC) imkanı da sunuluyor. Novociti Volt’un hızlı şarj dolum sistemi sayesinde yalnızca 10 dakika içerisinde, 140 kW güç ile birlikte 30 km veya 200 kW güç ile birlikte 50 km menzil imkanı sağlanabililiyor. Günde bir kez uygulanmak şartıyla 10 dakikalık bu ekstra hızlı dolum pil ömrüne olumsuz etki etmiyor. Novociti Volt aracının üzerinde 3 adet güneş paneli bulunuyor. Bu güneş panelleri tüm düşük gerilim (24 V ile çalışan) ekipmanlarına destek sağlıyor, böylece araç menzili de desteklenmiş oluyor. Araçta bulunan A-Connect telematik sistemi ile; araç hızı, batarya seviyesi, enerji tüketimi, gaz ve fren pedal pozisyonu vb. gibi değerler analiz edilerek filoların ve şirketlerin verimliliğini artırmaya yönelik çözümler sunulabiliyor. Aynı zamanda sürücü hataları görüntülerle raporlanarak sürücünün puanı belirleniyor ve sonucunda tüm analizler bir araya getirilerek şoför karnesi oluşturuluyor. Böylece operatörler operasyon maliyetlerini düşürecek önlemler alabiliyorlar.

Anadolu Isuzu standında sergilenen bir diğer elektrikli araç ise Citivolt 12. 12 Metre uzunluğa ve batarya elektrikli (BEV) sürüş sistemine sahip olan Citivolt 12, 30 koltuk ve 60 ayakta yolcu ile 90 kişiye kadar toplu ulaşım imkanı sağlıyor. Citivolt’un alçak tabanlı monokok gövdesi ve yana eğilme (Kneeling) sistemi engelli ve öncelikli yolcuların araca kolaylıkla erişebilmesine imkan sağlıyor. Aracın üzerinde konumlandırılmış olan lityum iyon piller, 351 kWh’lık batarya kapasitesi ile araca 300 km’ye kadar menzil imkanı sağlıyor. Aracın arka tarafında konumlandırılmış Siemens elektrik motoru ise 160 kW’lık motor gücü ve 1400 Nm’lik tork değerine sahip. Garanti kapsamında pil ömrünün 8 yıl veya 400.000 km boyunca %70 oranının altına inmeyeceği garanti ediliyor. Pil paketi için sunduğu sıvı soğutma sistemi sayesinde araç her iklimde kolayca hizmet verebiliyor. Aracın bataryası DC tipte şarj ünitesinden maksimum 120 kW’a kadar güç sağlanabilecek şekilde şarj edilebiliyor. Citivolt 12’de 600 V’luk operasyon voltajı ile 4 saate kadar düşürülebilen hızlı şarj imkanı da sunuluyor. Araçta bulunan rejeneratif frenleme sistemi sayesinde, frenleme ve ivmelenerek kayma esnasında açığa çıkan enerji ortalama 30% oranında geri elektrik enerjisine çevirilerek geri kazanılabiliyor.

Anadolu Isuzu standında dikkat çeken bir diğer araç ise Cummins motoru entegre edilmiş Interliner 13 CNG aracı oldu. Anadolu Isuzu’nun 12 metre ve üstü servis ve turizm segmentinde piyasaya süreceği ilk araç olma özelliğini taşıyan Interliner 13 CNG, özellikle Avrupa pazarında servis aracı, okul otobüsü ve kısa mesafeli şehirlerarası ulaşım ihtiyaçlarını karşılamak için geliştirildi. Orta kısımda ayakta yolcu ve tekerlekli sandalye alanı bulundurmasından ötürü Class 2 araçlar kategorisinde yer alan Interliner 13 CNG (Compress Natural Gas) motorunun sunduğu düşük emisyon seviyesi, sessiz sürüş imkanı ve daha verimli yakıt tüketimi gibi temel özellikleri ile ön plana çıkıyor. Interliner 13 CNG’nin sahip olduğu 5 adet Tip-3 CNG tankı toplamda 1520 lt’lik hacim sunuyor.

6 silindirli Cummins motora sahip olan 13m CNG aracı, 320 beygirlik motor gücüne ve 1356 Nm’lik tork kuvvetine sahip. Araçta ön ve orta kısmında olmak üzere iki servis kapısı bulunmaktadır. Orta kapı, 2 kanatlı ve dışa açılır olarak tasarlanmış olup böylece iniş binişler için geniş bir alan sağlanmaktadır. Ayrıca iki kanatlı kapı sistemi sayesinde opsiyonel olarak orta kapıda tekerlekli sandalye lift’i de sunulabilmektedir. Araçta lift bulunması halinde 7.3 m3, bulunmaması halinde ise 7.6 m3 bagaj kapasitesi imkanı sunularak ihtiyaçları rahatlıkla karşılayabilmektedir

Midibüs segmentindeki ilk cabrio araç; Isuzu Novo Cabrio

Busworld Brüksel Fuarı ziyaretçilerinin beğenisine sunulan en ilginç araçlardan biri de Anadolu Isuzu standında sergilenen Novo Cabrio oldu. Anadolu Isuzu’nun Çek Cumhuriyeti’ndeki distribütörü Turancar CZ s.r.o. tarafından yerel müşteri talepleri göz önüne alarak geliştirilen Carbio modeli, Isuzu Novo aracının üstü ve yan camları açılarak şehiriçi hop-on hop-off (Sightseeing) taşımacılığına uygun hale getirilmesini sağlıyor. Anadolu Isuzu standında sergilenen Isuzu Novo Cabrio modeli, öncelikle Prag şehri olmak üzere, turizm potansiyelinin yüksek olduğu tüm şehirler için geliştirildi ve önümüzdeki dönemde farklı fuarlarda da sergilenmeye devam edecek.

 
Ford Trucks, Polonya ve Litvanya'da Yeni Tesislerini Açtı
 
Mercedes-Benz Türk'e 2 Stevie Ödülü Birden
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Ford Trucks, Polonya ve Litvanya'da Yeni Tesislerini Açtı
Kısa süre önce Portekiz ve İspanya’da gerçekleştirdiği bayi açılışları ...
Otomotiv Yedek Parça Üreticileri ile Perakende Noktaları Bir Araya Geldi
Otomotiv Yedek Parça Sektörü 29 Eylül Pazar günü Martaş Otomotiv Ankara ...
Sürdürülebilir İş Ödülleri "Kadının Güçlendirilmesi" Kategorisinin Kazananı Mercedes-Benz Türk!
Kurumların ekonomik, çevresel ve sosyal etkilerini proaktif olarak ele ...
 
Karsan, Elektrikli Modelleriyle Busworld Europe Fuarı’nda!
Türkiye’de yer alan fabrikasında çağın mobilite ihtiyaçlarına uygun ulaştırma ...
‘TOSFED Yıldızını Arıyor’ Projesinin Üçüncü Dönem Final Heyecanı 19-20 Ekim’de Başlıyor
Türkiye Otomobil Sporları Federasyonu tarafından, PETLAS ve Fiat sponsorluğunda ...
Otokar’ın Elektrikli KENT Otobüsü Busworld Europe’da Sergilenecek
Otokar, Busworld Europe’a yeni otobüsleriyle çıkarma yaptı. Dünyanın 50 ...
 
Petrol Ofisi Sosyal Lig’e, bir ödül de MMA The Smarties’den
Türkiye’nin fantezi futbol oyunu Petrol Ofisi Sosyal Lig, bu kez de küresel ...
Pirelli Anadolu Lisesi öğrencileri, Pirelli Motor Sporları Fabrikasını Ziyaret Etti
İtalyan lastik devi Pirelli’nin kurucusu olduğu Kocaeli Kartepe’deki Pirelli ...
Sektörün Öncülerinden Petrol Ofisi, Mühendisliğin Kariyer Buluşması TÜMKAF 2019’da Yer Aldı
Sektörün öncülerinden Petrol Ofisi, mühendisliğin kariyer buluşması TÜMKAF ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
 HAREKET... TALEPLER... RİSKLER...
toyota, kamyonumdergisi, hafifticari, araziaracı,
  YAZARLAR
Emre ELDENER
Emre ELDENER
TÜM SEKTÖRLER GİBİ LOJİSTİK DE ETKİLENDİ
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Av. Bilun ELMACIOĞLU
DEMİRYOLU İLE EŞYA TAŞIMACILIĞI
Nizamettin KARADAĞ
Nizamettin KARADAĞ
KAMYONCUNUN SAHİBİ VAR MI?
Kamyonum TV
0
  ÇOK OKUNANLAR
0
Güzeller
0
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
0
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?
0
Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması
0
0 Sonuçlar
 
     
0
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
treyler
kamyoncu
bus
sondakika
fahrer
kamyonum
truck
lkw
şoför