Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
MERCEDES, MERCEDESBENZ, MERCEDESTRUCKS, KAMYONUM
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
koçaslanlar, koçaslanlarotomotiv, kcs, kcsdışticaret,
Adana Çıkışlı Yurt İçi ve Uluslararası Taşımacılıkta Nakliye Rehberi
Adana Çıkışlı Yurt İçi ve Uluslararası Taşımacılıkta Nakliye Rehberi
Ford Otosan Yerli Ecotorq Şanzımanı Sektörle Tanıştırdı
Ford Otosan Yerli Ecotorq Şanzımanı Sektörle Tanıştırdı
English
Market Leader Achieves a Positive Conclusion to a Challenging Business Year and Focuses on Sustainability

Market Leader Achieves a Positive Conclusion to a Challenging Business Year and Focuses on Sustainability

1 2 3 4 5 6
man, mantrucks, manbus, mankamyon, manotobüs, mankampanya
iveco, sway, tway, ıveco, ivecokamyon, eurocargo, daily
23 Eylül 2021 Perşembe - 12:03

1915 Çanakkale Köprüsü'nün Geçiş Ücreti Açıklandı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, yapımında sona yaklaşılan 1915 Çanakkale Köprüsü'nde geçiş ücretinin 15 euro olacağını açıkladı. Köprünün, Çanakkale Savaşı Zaferinin yıl dönümü olan 18 Mart 2022 tarihinde açılması planlanıyor.

1915 Çanakkale Köprüsü nün Geçiş Ücreti Açıklandı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, 1915 Çanakkale Köprüsü'nün geçiş ücretinin 15 euro olacağını açıkladı. NTV'de yapyığı açıklamada Bakan Karaismailoğlu, "Şu an ki mevcut gemi tarifesinde göre otomobillerden 85 lira bir ücret alınıyor. Buna göre köprü açıldığında da geçiş ücreti 15 Euro olacak" ifadelerini kullandı.

70 TABLİYE BLOĞUNUN MONTAJI BİTİRİLDİ

Görevli Şirket tarafından yapım bedeline 2,332 milyar euro, kamulaştırma çalışmalarına ise 579 milyon TL harcama yapıldığını vurgulayan Ulaştırma Bakanı Karaismailoğlu, şu ifadeleri kullandı:

“Kule kesonlarının konumlandırıldığı alanda deniz dibi tarama çalışmaları yapıldı. Kule keson temellerinin konumlandırıldığı alandaki deniz tabanında zemin iyileştirmesi için Güney Kule’de 165 adet, Kuzey Kule’de ise 203 adet olmak üzere toplam 368 adet 2,5 m çapındaki çelik kazık çakıldı. Ana kablo imalatları tamamlanarak, 304 adet Tel Demet’inden oluşan ana kablonun 5 Şubat 2021 tarihinde montaj çalışmalarına başlanılarak, montaj, ön sıkıştırma ve nihai sıkıştırma çalışmaları ile askı kelepçeleri ve düşey askı halatlarının montaj çalışmaları tamamlandı. Tabliye panel ve blok imalatları yapıldı. Montajları tamamlanan 66 adet mega blok, 21 adet single blok Gölcük Çimtaş Tesisleri’nden Gelibolu Kuru Havuz Bölgesi’ndeki Tabliye Stok Sahasına intikal ettirildi. Bugüne kadar; orta açıklıkta 38 adet, yan açıklıklarda 32 adet olmak üzere toplamda 70 adet tabliye bloğunun montajı bitirildi. İtme-sürme yöntemi ile inşa edilen 680 metre uzunluğundaki Asya Yaklaşım Viyadüğü ile 365 metre uzunluğundaki Avrupa Yaklaşım Viyadüğü tamamlandı.”

ÇANAKKALE BOĞAZ’INDAN GEÇİŞ SÜRESİ 6 DAKİKAYA İNECEK

1915 Çanakkale Köprüsü ve 101 kilometre uzunluğundaki Malkara-Çanakkale Otoyolu’nun da hizmete girmesiyle Marmara Otoyol Entegrasyonu’nun tam anlamıyla sağlanmış olacağına vurgu yapan Karaismailoğlu, şu değerlendirmelerde bulundu:

“1915 Çanakkale Köprüsü, feribotla 30 dakikada geçilen ancak bekleme süresiyle ve hava durumuna göre çoğu zaman saatler süren Çanakkale Boğazı'ndan geçiş süresini 6 dakikaya indirecek. Proje tamamlandığında yıllık zaman tasarruf tutarı 624 milyon liraya, akaryakıt tasarruf tutarı ise 113 milyon liraya ulaşacak. Kısaca her yıl toplam 737 milyon lira tasarruf sağlayacağız. Artık uzun kuyruklar nedeniyle dur-kalk yapan, bu esnada ciddi yakıt israfına ve hava kirliliğine neden olan araçlar olmayacak diyebiliriz.  Ayrıca, 1915 Çanakkale Köprüsü ve Malkara Çanakkale Otoyol Projesi, özellikle Ege, İç Anadolu’nun batısı, Adana-Konya aksı ve Batı Akdeniz ile Trakya-Avrupa arasındaki yük ve yolcu taşımacılığında İstanbul’a önemli bir alternatif olacak. Otoyolun Balıkesir civarında İstanbul-İzmir Otoyolu’na bağlanması ile İzmir, Aydın, Antalya gibi turizm merkezlerinin Avrupa ülkeleri ile arasındaki mesafe kısalacak ve turizm sektöründe gelişmeye önayak olacak. Marmara ve Ege bölgelerindeki limanlar, demiryolu ve hava ulaşım sistemlerinin karayolu ulaşım projeleri ile entegrasyonunu da 1915 Çanakkale Köprüsü sağlayacak. Kısacası Projemiz, köprünün konumundan kaynaklı olarak sadece Boğaz’ın iki yakasını değil, bölgedeki ve bölge ile bağlantılı coğrafyalardaki milyonlarca insanı her anlamda birbirine bağlayacak.”

 

 
Goodyear, Avrupa ve Türkiye’deki Tesislerinde Yenilenebilir Enerjiye Geçti
 
Soycan Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Yılmaz Soycan, "Intermodal Taşıma Kapasitemizi Her Yıl Çift Haneli Büyütmeyi Hedefliyoruz"
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
DTD 8. Olağan Genel Kurul Toplantısı Gerçekleştirildi
DTD 8. Olağan Genel Kurul Toplantısı 18 Eylül 2021 tarihinde TCDD Fenerbahçe ...
Otokar, IAA Mobility 2021'de Elektrikli Otobüsü Kent Electra ile Yer Aldı
Otokar, Avrupa'nın önemli fuarları arasında yer alan ve bu yıl Münih'te ...
Petrol Ofisi’ne Muse Creative Awards’tan 13 Ödül
International Awards Associates tarafından düzenlenen alanının en önemli ...
 
Brisa’nın Emisyon Azaltım Hedefleri, Bilim Temelli Hedefler Girişimi’nden Onay Aldı
Türkiye lastik sektörü lideri Brisa’nın belirlediği uzun vadeli emisyon ...
Nakliye İçin Anlaştığı 14 Ton Yağ Yüklü Kamyonla Ortadan Kayboldu
Kocaeli’nin Gebze ilçesinde nakliye için anlaştığı 14 ton bitkisel yağ ...
Tuzla'da Kamyonun Kasası Yola Devrildi Kupası Askıda Kaldı
İstanbul Tuzla’da virajı dönen kamyon kontrolden çıkarak yan yattı. Kamyonun ...
 
Freni Boşalan Hafriyat Kamyonu Parka Daldı
Çorum’da freni boşalan hafriyat kamyonu parka daldı. Yokuş aşağı inerken ...
Mercedes-Benz Türk Geleneksel Liderliğini Sürdürdü
• Mercedes-Benz Türk, pandemi gölgesinde geçen 2020 yılında otobüs, kamyon, ...
BUSWORLD TURKEY 2022 Fuarı’nın Firmanıza Sağlayacakları
Busworld International ve HKF Fuarcılık A.Ş. organizasyonu ile düzenlenen, ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Her Gün Yeni ve Önemli Adımlar
0
mersin, mersinlojistik, mersinfuarı, lojistikfuarı, nakliyefuarı
0
0
  YAZARLAR
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Av. Bilun ELMACIOĞLU
1 Ocak 2022’de Yürürlüğe Giriyor
Nizamettin KARADAĞ
Nizamettin KARADAĞ
Örnek Ulaştırma Politikası
Dr. Deniz YILDIZ
Dr. Deniz YILDIZ
Yetkin Şoför Bulmak İmkansız Hale Gelecek
Prof. Dr. Birol ERKAN
Prof. Dr. Birol ERKAN
Rekabet Avantajı ve Hızlılık
Emre ELDENER
Emre ELDENER
Ülkeye Faydalı Yatırımı Destekliyoruz
busworld
0
Kamyonum TV
0
  ÇOK OKUNANLAR
0
Güzeller
0
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
0
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?
0
Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması
0
0 Sonuçlar
 
     
0
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
İhale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
truck
Kamyon
türkiye
şoför
kamyonum
lkw
news
sondakika
kamyoncu