Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyoon, nakliye, taşımacılık
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
English
CEVA Logistics continues strategic transformation, grows core products by integrating Bollor Logistics

CEVA Logistics continues strategic transformation, grows core products by integrating Bollor Logistics

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
24 Eylül 2019 Salı - 12:11

1915 Çanakkale Köprüsü Geçişlerinde Yeni Düzenleme!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığının "Limanlar Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik"i, Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe girdi. Yapılan Değişikliklerin detayları haberimizde

1915 Çanakkale Köprüsü Geçişlerinde Yeni Düzenleme!

Yeni yönetmeliğe göre; Hava çekimi 70 metre ve daha fazla olan gemi ve deniz araçları 1915 Çanakkale Köprüsü altından geçiş yapamayacak. Hava çekimi 66 metre ile 70 metre arasındaki gemi ve deniz araçları Deniz ve İçsular Düzenleme Genel Müdürlüğünce belirlenecek şartları sağlamaları halinde bu köprünün altından geçebilecek.

Buna göre, liman sahasına giriş için bildirilen tahmini varış saati, 24 saatten fazla geciktirecek gemi ve deniz aracı ilgilileri, bu durumu liman başkanlığına yazılı olarak bildirmek zorunda olacak. Bu süre daha önce 12 saat olarak uygulanıyordu.

Liman başkanı, yetkili gemi acentesi veya gemi kaptanının Liman Yönetimi Bilgi Sistemi üzerinden veya yazılı beyanını "yerinde denetim" olarak kabul edebilecek. Kabotaj ve liman seferi yapan ve Liman Çıkış Belgesi düzenlenen her geminin belgeye esas gemi adamı durumu/şartlarının değişmesi halinde gemi kaptanı tarafından liman başkanlığına bilgi verilecek.

Gemi ve deniz aracı ilgilileri, gemi ve deniz aracının herhangi bir kıyı tesisine kılavuz kaptan ve/veya römorkör kullanarak yanaştığında tabi olacağı kılavuzluk/römorkörcülük ücretinin ilgili mevzuatta belirlenmiş orandaki kamu payına denk tutarı, Bakanlık Döner Sermaye İşletmesi hesabına yatırılacak. Kıyı tesisine yükleme/boşaltma amacıyla gelecek gemi ve deniz araçlarının yanaşacağı rıhtım veya iskele boyu, gemi boyundan büyük olacak.

Liman sahasına gelen gemi ve deniz araçlarıyla kıyı tesislerinin yetkilileri, seyir sırasında, deniz kirliliklerini de önce VHF veya diğer uygun iletişim araçları ile derhal ve kanaatlerini içeren yazılı raporu da en fazla 24 saatte liman başkanlığına bildirecek.

1915 Çanakkale Köprüsü altından hava çekimi 70 metre ve üzeri olan gemi ve deniz araçları artık geçemeyecek. Hava çekimi 66 metre ile 70 metre arasında olan gemi ve deniz araçları Deniz ve İçsular Düzenleme Genel Müdürlüğünce belirlenecek şartları sağlamaları durumunda bu köprü altından geçebilecek. İdare bitişik limanlar arasında liman çıkış ve sörvey işlemleri için alt düzenlemelere gidebilecek.

Sürüklenme, karaya oturma, yangın, çatışma, batma tehlikesi gibi durumların, seyir emniyetiyle can, mal, deniz ve çevre güvenliği açısından tehlike oluşturması durumunda liman başkanlığınca resen kurtarma işlemi başlatılacak. Bunun dışındaki hallerde gemi ve deniz aracı yetkilileri, 72 saat içinde kurtarma talebi yapmazsa liman başkanlığınca resen kurtarma işlemi gerçekleştirilecek. 

 
Azerbaycan'a Nakliyede Güvenilir İsim!
 
Hankook, Önümüzdeki Kış Sezonuna Yönelik Portföyünü Genişletiyor
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Akıllı (Smart) Takograflar İle İlgili Bilgilendirme!
Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND) resmi sitesinden yayınlanan haberde; ...
OTO Ekspertizde Zorunlu Belge Dönemi
İkinci el motorlu kara taşıtlarının ticareti hakkında yeni yönetmelik ...
Türkiye - Sırbistan Serbest Ticaret Anlaşması Hakkında Kanun
30671 Sayılı Resmî Gazete’de yayınlanan Kanun ile 1 Haziran 2009 tarihinde ...
 
ÖTV'siz Akaryakıt Satışına Sınır
Bulgaristan ve Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyetine yapılan ihracat taşımalarında ...
Denizyolu Konteyner Taşımacılığı Hakkında Tebliğ Yayınlandı
Resmî Gazete’de Denizyolu Konteyner Taşımacılığı ile Gelen Eşyanın Varış ...
Kazakistan Tektip Geçiş Belgesi Tahsisi
Kazakistan tektip geçiş belgelerinden 250 adedinin, firmaların talep etmeleri ...
 
İhracat Beyannamesi İle Yapılan Çıkışlara Geçiş Belgesi
Karayolu Düzenleme Genel Müdürlüğü'nün yapmış olduğu düzenleme ile sadece ...
Geçiş Belgesi Tahsisinde Kolaylık
Geçiş belgesi tahsisinde istiap haddi kontrolleri, taşıt ruhsatları istenmeksizin ...
Çok Girişli Geçiş Belgeleri
Karayolu Düzenleme Genel Müdürlüğü, 2019 yılına ait Almanya, Belçika, ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Neler Oluyor?
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
şofördikkatfahrerkamyonculkwtürkiyesondakikanewstruck