1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Gündem
  4. 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nden Serbest Geçişler Başladı

15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nden Serbest Geçişler Başladı

15 Temmuz Şehitler Köprüsü’nde bu gece itibariyle serbest geçiş uygulaması başladı. Ulaştırma Bakanı Ahmet Arslan "15 Temmuz Şehitler köprüsü serbest geçişler bu gece itibarıyla başladı" diyerek uygulamanın başladığını bakanlık Twitter adresinden duyurdu.

  • | Kamyonum
15 Temmuz Şehitler Köprüsünde de otoyol ve köprü geçişlerinde kolaylık sağlayacak Serbest Geçiş Sistemi bugün itibariyle başladı.
Araçların gişe alanında şerit seçimine gerek kalmaksızın ortak geçiş yapabileceği konstrüksiyonlar tesis edilerek, OGS ve HGS algılayıcılar bu konstrüksiyonlara yerleştirildi. HGS etiketi ile OGS cihazını aynı anda okuyabilecek sistemde, geçiş ücreti sürücünün hesabından otomatik düşecek.

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz