






Konuyla ilgili basın açıklamasında bulunan Aras şu ifadelere yer verdi;
"Türkiye, hâlihazırda ciddi bir sürücü açığı yaşarken; vize, kota ve geçiş belgesi sorunları nedeniyle uluslararası taşımacılıkta zorlanırken, Türk ihracatının yaklaşık %40’ı karayolu ile yapılırken , sektörün insan kaynağını yurt dışına yönlendiren bir yaklaşımı anlamakta güçlük çekiyoruz.
Avrupa’daki sürücü açığının, Türkiye’nin lojistik kapasitesi pahasına giderilmesi; Türk taşımacısının rekabet gücünü zayıflatacak, mevcut sorunları daha da derinleştirecektir.
Sektörün beklentisi;
Şoförlerimizin başka ülkeler için çözüm olarak görülmesi değil, Türkiye’de kalmalarını sağlayacak şartların oluşturulmasıdır.
Bu anlaşmanın, sektörün gerçekleri ve ihtiyaçları dikkate alınmadan hayata geçirilmiş olması, camiamızda ciddi bir rahatsızlık yaratmıştır.
Yetkililerden beklentimiz; taşımacılık sektörünün sesine kulak verilmesi ve Türkiye’nin lojistik geleceğini zora sokacak adımlardan kaçınılmasıdır."
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||
|
|
|||||||
![]() Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |
