Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
bisa
English
We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
schmitz, dorse, treyler,
15 Kasım 2021 Pazartesi - 13:15

Daimler Truck’ın Hidrojen Bazlı Yakıt Hücreli Kamyonuna Yol Kullanım İzni

Ürettiği araçlarının elektrifikasyonu için sürekli olarak teknoloji stratejisini takip eden Daimler Truck, önemli bir dönüm noktasına ulaştı. Alman makamları, hidrojen bazlı yakıt hücreli Mercedes-Benz GenH2 Kamyon’un geliştirilmiş olan prototipinin Ekim ayı itibarıyla kamuya açık yollarda kullanımına izin verdi.

Daimler Truck’ın Hidrojen Bazlı Yakıt Hücreli Kamyonuna Yol Kullanım İzni

 

Daimler Truck, 2020 yılında tanıtılan Mercedes-Benz GenH2 Kamyon’un testlerine Nisan ayında şirketin test pistlerinde başlamıştı. Seri üretim versiyonunda yakıt ikmali yapmadan 1.000 kilometre ve üzerinde bir menzile ulaşması hedeflenen kamyon, bu testlerde şimdiye kadar binlerce kilometreyi başarıyla kat etti. Şimdi ise testler, Rastatt yakınlarındaki B462 yoluna, yani kamuya açık yollara taşınıyor. Burada, eWayBW projesi kapsamında yük kamyonlarına elektrik verilerek havai hat kamyonlar çalışma sırasında test edilecek. Projede ayrıca tamamen batarya elektriğiyle çalışan Mercedes-Benz eActros ile diğer üreticilerin havai hat kamyonları ve yakıt hücreli kamyonları arasında karşılaştırmalı testler de gerçekleştirilecek. Daimler Truck’ın havai hat kamyon üretmeye yönelik herhangi bir planı bulunmuyor.

İlk teslimatların 2027’de olması planlanıyor

Mercedes-Benz GenH2 Kamyon’un yol kullanım izni almasıyla birlikte Daimler Truck, seri üretime giden yolda önemli bir kilometre taşını geride bırakırken ilk seri üretim GenH2 Kamyon’un da 2027 yılından itibaren müşterilere teslim edilmesi bekleniyor. Daimler Truck ayrıca Avrupa’da, Japonya’da ve Kuzey Amerika’da, en geç 2039 yılından itibaren sunacağı tüm yeni araçların sürüş sırasında (“Depodan tekerleğe”) karbon nötr olan araçlardan oluşmasını hedefliyor. Daimler Truck, bu hedefe ulaşmak için elektrikli araç teknolojileri olan enerjisini batarya veya hidrojen bazlı yakıt hücresinden alan tahrik sistemlerini kullanarak çift kollu bir strateji izliyor. Daimler Truck, teknolojileri bu şekilde birlikte kullanarak müşterilerine özel kullanım senaryoları için en iyi araç seçeneklerini sunuyor. Yük hafifledikçe ve mesafe kısaldıkça batarya elektrikli kamyonların kullanılma olasılığı artarken yük ağırlaştığında ve mesafe uzadığında hidrojen bazlı yakıt hücreli kamyonlar daha fazla tercih edilecek.

 
Ağır Ticari Araç Grubunda Üretim Yüzde 37 Arttı
 
Kargo Firmalarına Pazar Mesaisi
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Çanakkale Köprüsü 18 Mart 2022‘de Açılıyor
1915 Çanakkale Köprüsü, 5 bine yakın çalışanla 24 saat aralıksız devam ...
Logitrans Fuarı'nda Pandemi Sonrası Türkiye’nin Önündeki Riskler ve Fırsatlar Konuşuldu
Logitrans Transport ve Lojistik Fuarı’nda gerçekleştirilen; Pandemi Sonrası ...
Arkas, Logitrans’ta Shipeedy’yi Tanıttı
Arkas Lojistik, 14.Uluslararası Logitrans Transport Lojistik Fuarı’nda ...
 
Logitrans Fuarı’nda 12. Lojistik Ödülleri Sahiplerini Buldu
İki yıla yakın süredir fiziki olarak gerçekleştirilemeyen ödüll törenleri ...
UND BG TOLL Kaynaklı Sorunları Sofya'da Yetkililer ile Görüştü
UND, 3-4 Kasım 2021 tarihlerinde BG TOLL yetkilileri ile Sofya’da toplantı ...
Kocaeli’de Dereye Düşen Öğrenci Servisi Kazasında Ölü Sayısı 4'e Çıktı
Kocaeli’nin Gebze ilçesinde öğrencileri taşıyan midibüsün dereye düştüğü ...
 
Tırsan Van Eck İkiz Kat, Logitrans Fuarının Gözdesi Oldu
Treyler sektörünün 44 yıldır güvenilir lideri Tırsan, 2019 yılında bünyesine ...
Uluslararası Logitrans Transport Lojistik Fuarı 14. Kez Sektöre Kapılarını Açtı
Uluslararası Logitrans Transport Lojistik Fuarı 10 Kasım tarihinde (bugün) ...
İlave Romanya Transit Geçiş Belgelerinin Dağıtımına Başlandı
UND, 5.000 adet ilave transit geçiş belgesinin dağıtımına başlandığını açıkladı.
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Helal Sana Başkan!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
EkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglishAkü
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
haberler newstürkiyelkwdikkattrucksondakikatreylerfahrer