Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
bisa
English
Regenerative Braking Axle In Production Since Late 2022

Regenerative Braking Axle In Production Since Late 2022

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
schmitz, dorse, treyler,
19 Mayıs 2007 Cumartesi - 00:00

Arkas bir ilke imza atıyor

Arkas bir ilke imza atıyor

Kaptanlara eğitim veren Kılavuz Saim Oğuzülgen kaptanlara yönelik gerçekleştirilen eğitim kurslarında amaçlarının mal, can ve seyir güvenliğini sağlamak olduğunu söyledi. ݝstanbul Boğazı’nda meydana gelen kazaların çoğunun gemi kaptanlarının tedbirsizliğinden kaynaklandığını vurgulayan Oğuzülgen,  “ Gemileri yöneten kaptanlarımızın bilgilerini tazelemek için , o bilgilere yenilerini ekleyerek Türk Boğazları’ndan daha eğitimli, daha tedbirli ve basiretli geçmelerini sağlamak  amacındayız. Hem kendilerinin hem de çevrelerinin can ve mal güvenliğini sağlamak da öncelikli hedefimizdir” diye konuştu.

Dünya’da ve Türkiye’de bir ilk

ݝstatistik verilere göre  son 50 yılda Türk boğazlarında 700 ün üzerinde kaza meydana geldi. Bu kazaların neticesinde 200’ün üstünde denizci ve vatandaş hayatını kaybetti ve 25 gemi de battı. Bütün bu üzücü olaylara son vermenin eğitimlerle sağlanacağını vurgulayan Kılavuz Oğuzülgen “ Denizde batan gemiler yüzünden 100 bin tonun üzerinde kirletici madde  Boğaz sularına karıştı. Bu miktar,  dünyanın hiçbir yerinde yoktur. Türkiye’de ve dünyada benzeri olmayan bu kaptanlık eğitimleriyle  yaşanan olumsuzluklarıson bulacak” diye konuştu.

Arkas Deniz Ticaret Filosu Müdürü Ali ݝbrahim Kontaytekin ise  hiçbir okulda Türk Boğazları’yla ilgili eğitim verilmediğini vurguladı. Kontaytekin şöyle konuştu; “Türk Boğazlarından geçişte kaptan kılavuz yardımı zorunlu değildir. Bu da Türkiye’nin en büyük handikapıdır. Özellikle Türk kaptanlarının yeterli boğaz tecrübesi yoktur. Rusya’da kaptanlara yönelik eğitim verilmektedir ancak Türkiye’de bunun bir örneği yoktur. Kaptanlarımız kılavuz kaptan kullanmanın kendilerine yakışmadığı gibi bir düşünceye sahip. Son yıllarda denizcilik sektöründe kaptan ve gemi elemanı sıkıntısı çekilmektedir. Bunun sebepleri de karada verilen ücretler ile denizcilikte verilen ücretlerin birbirine yakın olmasıdır”

 
Otoyol ve Köprülerde Eylem Var
 
“Rusya yollarına taşınan büyük engel; Geçiş Belgesi…”
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Helal Sana Başkan!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
EkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglishAkü
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
fahrerbustürkiyetruckKamyon haberler treylernewssondakika