Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
bisa
English
We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
schmitz, dorse, treyler,
31 Ocak 2023 Salı - 17:46

OKT Trailer Genel Müdürü Hakan Maraş, "Çözüm Odaklı Üretim Kabiliyetimiz ile Ön Plana Çıktığımız Bir Dönem Oldu"

OKT Trailer Genel Müdürü Hakan Maraş 2022 yılı değerlendirmesi ve 2023 yılına yönelik beklentileri hakkında açıklamalarda bulundu. Sektörde fark yaratan çalışmaları ile 78 ülkeye ulaşarak ihracattaki başarısını zirveye taşıyan OKT Trailer; 2023 yılında marka hedeflerine yönelik yeni projeleri ile gündeme gelecek.

OKT Trailer Genel Müdürü Hakan Maraş,  Çözüm Odaklı Üretim Kabiliyetimiz ile Ön Plana Çıktığımız Bir Dönem Oldu

2022 yılında dünyadaki pazar payını genişleterek kapasite artışını hızla sürdüren OKT Trailer, lojistik sektöründe artan hareketliliğe ve özel ürünleri ile gelen taleplere cevap verme noktasındaki başarısı ile satış rakamlarında adet bazında yüzde 14’lük büyüme ile başarısını sürdürdü.

2022 YILI İTİBARİYLE 78 ÜLKEYE ULAŞTI

Satış adetlerine bakıldığında 2022 yılı 12 aylık dönemde 2021 yılına göre toplam treyler üretim adet bazında yüzde 14 oranında artış gerçekleştiren OKT Trailer; özellikle global pazarda büyüme hedeflerinde emin adımlarla ilerledi. Pek çok ülkede bulunan distribütörleri, yeni iş birliktelikleri ve geniş filolara sunduğu özel çözümleri ile Afrika ve Ortadoğu’daki yapılanma sürecinin ardından Avrupa’da satış ağını genişletip yapılanmasını tamamlayan, treyler sektöründeki deneyim ve uzmanlığı ile tercih edilen OKT Trailer uluslararası yayılım stratejisi kapsamında 2022 yılı itibarıyla 78 pazara ulaştı. 2023 yılı için Kuzey Avrupa’da yol alarak Avrupa’nın tüm ülkelerinde kullanıcı beklentilerine cevap veren OKT Trailer, ürünleri ile geniş filoların çözüm ortağı olmayı hedefliyor.

KAPASİTE ARTIŞIMIZ GÜNDEMDE

Treyler sektöründe farklı bakış açıları kazandırarak Ar-Ge Merkezinde yürütülen proje çalışmaları ile dünyada yaşanan gelişmelerin sektöre uyarlandığı, inovatif çalışmaların çıktı olarak kazandırıldığı bir dönem içerisindeyiz diyerek treyler sektörüne her daim geniş açı ile baktıklarını ve geleceğin temsilcisi olmak istediklerini belirten Hakan Maraş; “2022 yılı; artan talepler doğrultusunda hızlı cevap verebilirliğimiz, profesyonel bakış açımız ve çözüm odaklı üretim kabiliyetimiz ile ön plana çıktığımız bir dönem oldu. Rekabetin daha fazla arttığı sektörümüzde her daim yeniliğe ayak uyduran, henüz ihtiyaç değilken oluşabilecek talepleri ön gören, hızlı ve profesyonel ekibimiz ile sektörümüze farklı bakış açıları getirerek ülkemizi dünyada temsil etme yolunda çalışmalarımızı sürdürüyoruz. 2022 yılında yaşadığımız hareketlilik ve markamızın büyüme hedefi doğrultusunda altyapı ve ekipmanlarımızda güçlendirme, insan kaynağı olarak ekibimizi genişletme yolunda çalışmalarımız devam etti. OKT Akademi kapsamında üretim sahasında çalışan uzman ekibimiz ve yine Mühendis Formasyon Eğitimlerimiz ile alanında profesyonel mühendis kadromuzu genişleterek geçen yıla oranla çalışan sayımızda yüzde 35 artış sağladık. Artan talepler doğrultusunda 2023 yılında da çalışan sayımızda artışımız devam edecek olup, büyüme hedeflerimiz doğrultusunda dördüncü fabrika yatırımımız için fizibilite çalışmalarımızı da başlattık. 100.000 m2’lik alanda konumlandırılacak dördüncü fabrika yatırımımız ile üretim kapasitemizde önemli oranda artış sağlayacağız” şeklinde konuştu.

ÇEVREYE DUYARLI, SÜRÜCÜ KONFORU ÖN PLANDA PROJELERİMİZ İLE FARK YARATACAĞIZ

Her zamankinden daha dijital hale gelen yeni dönemde otomotiv, lojistik ve treyler sektöründe teknoloji şirketlerine benzer bir yapıya bürünme çalışmalarında büyük bir yol katedildiğini söyleyen Hakan Maraş; “Küresel alanda rekabet üstünlüğümüzü korumak ve geliştirmek adına, ürünlerimizde pek çok yenilikler, üretim sahamızda kapasite artışı ve geleceğe yönelik yatırımlarımızı şekillendirerek sektör pazarındaki gelişimi yönlendiren veya engelleyen temel eğilimleri ve faktörleri belirledik. Bu hususta gerekli teknolojik altyapıya sahip Ar-Ge merkezimizde Aerodinamik gıda tankeri projemizi hataya geçirerek, yeni dönem ihtiyaçlarına ışık tutacak geleceğin taşımacılık modelini sunuyoruz. Son zamanlarda üzerinde fazlaca durduğumuz sürücü konforu hususunda kullanım kolaylığı ve kullanıcı dostu pek çok özelliği barındıran Avrupa’da tasarım ödülü alan ilk ve tek Türk Markası olmayı başardık. Yeni nesil tanker projemizde yakıt tüketimini düşüren aerodinamik yapıda gövde tasarımı ve sürtünme katsayısını azaltarak çevreye duyarlı, CO2 salınımının azaltılmasını destekleyen tasarım detaylarını geçtiğimiz Eylül ayında Hannover’daki Uluslararası Ticari Araç Fuarı’nda (IAA Transportation) lanse ettik. Fuarda çeşitli ülkelerden ziyarete gelen pek çok müşterinin ilgisini çeken konsept tasarım Aerodinamik Gıda Tankeri aracımızın üretimi için çalışmalarımız başladı. Müşterilerimizin rekabet gücünü artıracak, verimlilik ve güvenli taşımacılık esaslı gelecek çalışmalarımız ile sektörde fark yaratarak, markamızın vizyonuna uygun yeni projelerimiz ile 2023 yılında da gündeme gelerek ülkemizi temsil edeceğiz” ifadelerine yer verdi.

2023 YILINDA SEKTÖRÜN NABZINI TUTMAYA DEVAM EDECEĞİZ

2022 yılı tüketicinin farkındalığını arttıracak çalışmaların ve yine bu yöndeki iş birliktelikleri için hazırlıkların yapıldığı, sektörün geleceğine yönelik stratejilerin gözden geçirilip pandemi ve buna bağlı ekonomik dalgalanmalarla mücadelede sektörümüzde ve dünyada kabuk değiştirme dönemi olduğunu söyleyen Hakan Maraş; “Bir süredir global ölçekte etkileri devam eden treyler ürün gruplarında bulunabilirlik sorunları, yaşanan çip krizi, kurlara bağlı fiyatların yükselme trendi sektörel bazlı mamullerde ciddi anlamda artış meydana getirdi. Yaşanan tüm bu gelişmeleri yakından takip ederek; gereken plan güncellemeleri ön görülerimiz doğrultusunda gerçekleştiriyor, uzun vadeli planlama sürecini elden bırakmıyoruz. Bugüne kadar sektördeki gelişmeler ve pazar tahmini yapılırken öncelikle ekonomi veya siyasi konjonktür takip edilirdi. Bu yıl ise önceliğimiz alım gücü ve hammadde tedarik süreçleri ile enerji krizi sürecindeki gelişmeleri yakından takip ederek yol almak olacak. Avrupa’da treyler üretiminde ve teslimatında 1 yılı aşkın süreler veriliyor, bu durumda arz-talep kaynaklı problemler farklı tedarikçi arayışını sağlayacak ve özellikle hammadde stok durumunu yöneterek ihtiyaçlara cevap verebilen firmalar ön planda olacaktır. 2023’te kapasite artışı, üretim, değer, pazar payı ve gelecek yıllar için faaliyet geliştirme planları üzerinde duran şirketlerde pozitif yönde bir sürecin oluşacağı öngörüsünde bulunarak; özellikle Avrupa’daki gelişmelerin yakından takibindeyiz. 2022 yılında yükselme trendimizi devam ettirdik. 2023 yılında da ürünlerimize olan taleplerin artışta olduğu bir dönem içerisindeyiz. Bu hususta sektörün nabzını tutmaya ve emin adımlarla yenilikler üreterek ilerlemeye devam edeceğiz “değerlendirmesinde bulundu.

 
Koçaslanlar, Çeyrek Asırdır Renault Trucks ile Birlikte Başarıya Koşuyor
 
Birleşik Krallık’ta Eylem!
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Koçaslanlar, Çeyrek Asırdır Renault Trucks ile Birlikte Başarıya Koşuyor
Türkiye’de brş ayrı lokasyonda uzun yol çekicilerinden, inşaat ve dağıtım ...
Ford Otosan, Kurumsal Girişim Sermaye Şirketi Driventure İle Üç Firmaya Yatırım Gerçekleştirdi
Ford Otosan’ın otomotiv endüstrisi ve mobilite dünyasının geleceğini şekillendirecek ...
Krone, "Lojistikte Kapasite Eksikliklerinin İyileştirilmesi" Çalışmasında Proje Ortağı Oldu
Bugün itibariyle Almanya’da lojistik sektöründe yaklaşık 56.000 nitelikli ...
 
orusan Mannesmann Genel Müdürü Zafer Atabey, Doğu Avrupa’daki Konumumuzu Güçlendirmek İçin Önemli Bir Adım Attık
Borusan Grup şirketlerinden Borusan Mannesmann, Romanya’da yaklaşık 15 ...
İkinci Elde Tüketicinin Beklentileri Değişti
Premium araçlara servis hizmeti veren Aşin Otomobil, ikinci el araç pazarına ...
TREDER’in Yeni Üyesi Komodo Trailer Oldu
Türk treyler sektörünün tek temsilcisi TREDER’e katılımlar devam ediyor. ...
 
Slovenya Transit Geçiş Belgeleri Tükenmek Üzere!
UND'nin Slovenya transit geçiş belgelerinin 27.01.2023 itibarıyla 146 adet kaldığını açıkladı.
Her Dört Ağır Vasıtadan Birinin Yedek Parçası Martaş Otomotiv’den Olacak!
Otomotiv satış sonrası sektörünün öncü kuruluşu Martaş Otomotiv bir yıl ...
Mühendislik Sigortaları Hayati Önem Taşıyor
2000 yılından bu yana sektörüne farklı bir bakış açısı getirmiş, profesyonel ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Helal Sana Başkan!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
EkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglishAkü
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
Kamyontürkiye haberler lkwkamyonumtreylerbuskamyoncuşoför