Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
koçaslanlar, koçaslanlarotomotiv, kcs, kcsdışticaret,
IMS Logistics Genel Müdürü Mustafa İmrak, 'Türkiye Avrupa’nın Vazgeçilmez Lojistik Merkezi Olacak'
IMS Logistics Genel Müdürü Mustafa İmrak, "Türkiye Avrupa’nın Vazgeçilmez Lojistik Merkezi Olacak"
Narman Açık Ceza İnfaz Kurumu İşyurdu Müdürlüğü, Kapalı Frigorifik Kasalı Araç ile Nakliye Hizmeti Alacak
Narman Açık Ceza İnfaz Kurumu İşyurdu Müdürlüğü, Kapalı Frigorifik Kasalı Araç ile Nakliye Hizmeti Alacak
English
'The Fact That The Penal Sanctions Applied To Vehicles With Turkish Plates Are Not Applied To Vehicles With Foreign Plates, Reduces Our Competitiveness'

"The Fact That The Penal Sanctions Applied To Vehicles With Turkish Plates Are Not Applied To Vehicles With Foreign Plates, Reduces Our Competitiveness"

1 2 3 4 5 6
iveco, sway, tway, ıveco, ivecokamyon, eurocargo, daily
goodyear, lastik, kışlıklastik, goodyearlastik,
23 Kasım 2021 Salı - 17:14

Mercedes-Benz Actros 25 Yıldır Sektörün Yeni Standartlarını Belirliyor

Mercedes-Benz, Actros ile yirmi beş yıl önce özellikle uzun yol ve dağıtım/nakliye alanında yeni bir çığır açtı. 1896 yılında Gottlieb Daimler tarafından icat edilen kamyonun 100. yılını kutlamak için 1996 yılında piyasaya sunulan birinci nesliyle birlikte Actros, günümüzde kendi pazarının öncüsü olarak kabul ediliyor.

Mercedes-Benz Actros 25 Yıldır Sektörün Yeni Standartlarını Belirliyor

Mercedes-Benz Trucks Pazarlama, Satış ve Hizmetler Yöneticisi Andreas von Wallfeld, “Actros, çeyrek asırdır ürün portföyümüzün amiral gemisi. Premium model serisinde dünya çapında 1.4 milyondan daha fazla satılmış olması, müşteri memnuniyetinin açık bir göstergesidir.” dedi.

Actros’un her neslinin, Avrupa genelindeki ticari araç gazetecileri tarafından verilen “Yılın Uluslararası Kamyonu” ödülünü kazanmış olması, bu model serisinin olağanüstü başarısının bir kanıtı. “Yılın Uluslararası Kamyonu” ödülü, jüri kurallarıyla uyumlu olarak; verimlilik, emisyon, emniyet, sürüş ve konfor konularında avantaj sağlamasının yanında, sunduğu yeniliklerle karayolu taşımacılığına en büyük katkıyı yapan kamyona verilen bir unvandır.

Yeni standartlar ortaya koyuldu

1996 yılından bu yana, tüm Actros nesilleri, emniyet, ideal yakıt tüketimi, ağ iletişimi ve konfor konularında öncü bir rol oynadı. Actros 1 olağanüstü elektronik fren sistemi (EBS), otomatikleştirilmiş vites değişimi, CAN veri yolu ve düz zeminli büyük kabiniyle öne çıkıyordu. Actros 2’de öne çıkanlar yenilikler arasında; adaptif hız sabitleyici, Aktif Fren Asistanı, Şerit Takip Asistanı, Powershift şanzıman ve yeni depolama konsepti bulunuyordu. Actros 3; ışık ve yağmur sensörü, daha da geliştirilmiş acil durum fren sistemi, Aktif Fren Asistanı ve güncellenmiş Powershift şanzımanı gibi etkileyici özellikleri barındırıyordu. Actros 4 ise Euro 4 özellikli yeni nesil motoru, GPS, Hız Sabitleyici, Predictive Powertrain Control, gelişmiş Powershift şanzıman, yaya tespiti yapabilen geliştirilmiş Aktif Fren Asistanı 4 ve Dönüş Asistanı ile tamamen yeni standartlar belirledi.

Dört dünya lansmanıyla geldi: Yeni Actros

2018 yılından bu yana piyasada olan Actros 5, dört dünya lansmanıyla tanıtıldı. Yarı otomatik sürüş (Seviye 2) için dünyadaki ilk yardımcı sistem olan Aktif Sürüş Asistanı (ADA), Actros 5 ile seri üretime geçti. ADA, kamyonun dikey ve yatay yönlendirmesi ile belirli koşullar altında sürücüye aktif olarak yardımcı olmasının yanında öndeki araçla olan mesafeyi otomatik olarak koruyabiliyor. Bu sistem, kamyonun hızlanmasını sağlayabilmesinin dışında, yeterli dönüş açısı veya açıkça görülebilir şerit çizgileri gibi gerekli sistem koşulları karşılandığında direksiyonu da yönlendirebiliyor. Aktif Fren Asistanı 5 ile yayalar için çok daha gelişmiş koruma sağlanıyor. Sistem, hareket eden yayalara çarpmamak için azami frenleme uygulayabiliyor. Actros’ta dış aynalar yerine sunulan MirrorCam donanımı sayesinde ilk defa bir kamyonun dış aynaları da kaldırıldı.

Actros’un dördüncü lansmanı sürücü çalışma alanına uygulandı. Direksiyon simidinin arkasındaki ana renkli ekran ve dokunmatik ekran niteliğindeki ikincil ekran, Yeni Actros’un multimedya kokpitini oluşturuyor. Haziran 2021’den bu yana, son nesil Actros’ta ikinci nesil Aktif Sürüş Asistanı (ADA 2) opsiyonel ekipman olarak sunulmaya başlandı. Bu ekipmana alt özellik olarak dâhil edilen Acil Durum Fren Asistanı, görsel ve sesli uyarılara rağmen sürücünün direksiyona müdahale etmediği durumda acil durum freni uygulayabiliyor. Haziran 2021’den bu yana Actros’ta sunulan geliştirilmiş dönüş yardım sistemi Active Sideguard Assist artık yalnızca sürücüyü ön yolcu tarafındaki hareket halindeki yayalar veya bisikletlilerle ilgili uyarmakla kalmayıp, sürücü yanıt vermezse aracı durdurmak için 20 km/s hıza kadar olan dönüşlerde otomatik fren de uygulayabiliyor.

Etkileyici özel üretim modeller

Mercedes-Benz, yeniliği seven profesyonel kamyon sürücüleri ile kişisel tarza ve yüksek konfora önem veren, kendi araçlarını kullanıp araçlarını evi gibi gören nakliye sürücüleri için seri üretim modellerinin yanı sıra düzenli olarak Black Liner ve White Liner, Edition 1 veya sadece geçtiğimiz yıl sunulan Edition 2 gibi sınırlı sayıda özel üretim modelleri de piyasaya sürüyor. İç ve dış mekandaki ek özellikler ve özel tasarım öğeleri ile araçlar her zaman yüksek tanınırlık düzeyine sahip benzersiz bir karaktere kavuşuyor.

eActros: Şarj edildi ve yola çıkmaya hazır

Son olarak, eActros’la birlikte 2021 yılında Mercedes-Benz kamyonlarında yeni bir dönem başladı. Özellikle ağır hizmet taşımacılığı için tasarlanan Mercedes-Benz yıldızlı ilk seri üretim elektrikli kamyon, Haziran 2021’in sonunda tanıtıldı. eActros’un teknolojik merkezi, iki kademeli şanzıman ve iki adet entegre elektrikli motordan oluşan tahrik ünitesinden oluşuyor. Bu iki motor, muazzam sürüş kolaylığı ve yüksek sürüş dinamiği sağlıyor. Sessiz ve sıfır emisyonlu elektrikli araçlar gece teslimatları için uygun olduğu gibi dizel araçların yasak olduğu şehirlerde de şehir içi trafiğine uygun. eActros, Mercedes-Benz Trucks’ın yerel olarak CO2 nötr karayolu taşımacılığına yönelik açık bir taahhüttür.

 
Damperi Açık Kalan Kamyon Üst Geçide Çarptı
 
Öz Taşıma İş Sendikası Genel Başkanı Mustafa Toruntay; "Bu Onurlu Mesleğin Malzemesi İnsandır"
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Damperi Açık Kalan Kamyon Üst Geçide Çarptı
D-100 Karayolu Büyükçekmece mevkii Edirne istikametinde Engin Kurnaz idaresindeki ...
Öz Taşıma İş Sendikası Genel Başkanı Mustafa Toruntay; "Daha Güçlü, Daha Büyük Öz Taşıma İçin Coşkuyla, İlk Günkü Azim ve Kararlılıkla Çalışıyoruz ve Çalışmaya Devam Edeceğiz"
Öz Taşıma İş Sendikası Genel Başkanı Mustafa Toruntay, Öz Taşıma İş Sendikası ...
MAN’ın Yeni Aslanı Trucknology Generation 3- TG3 Serisi Sektörle Buluştu
Tasarımından teknolojisine, güvenlikten sürüş konforuna kadar birçok özelliği ...
 
Automechanika İstanbul Plus 2021'e Yoğun İlgi
İstanbul TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi'nde 18 Kasım 2021'de kapılarını ...
Ford Otosan Mühendislerinin Lasersonix Q Projesi Henry Ford Teknoloji Ödülü’nün Sahibi Oldu
Tamamı Ford Otosan çalışanlarından oluşan bir ekibin geliştirdiği, ses ...
Yeşil Lojistik Çalıştayı'nda İntermodal Taşıma ve Yeşil Lojistik Görüşüldü
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Lojistik ve Kombine Taşımacılık Daire Başkanlığı ...
 
150 Adet Kazakistan 3.Ülke Geçiş Belgelesi Kullanıma Açıldı
UND, Kazakistan 3.ülke geçiş belgelerinden 150 adedinin ülkemizden transit ...
Ford Otosan Genel Müdürü Haydar Yenigün, "Fransa, Avrupa’daki Büyüme Planlarımızda Kilit Role Sahip"
Ağır ticari sektöründe gerek mühendislik tecrübesi gerekse de 60 yıllık ...
Koçaslanlar Otomotiv Yeni Renault Trucks TCK EVO Araçlarını Tanıttı
23 yıldır Renault Trucks yetkili bayisi olan Koçaslanlar Otomotiv A.Ş, ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
ŞOFÖR ARANIYOR!
mersin, mersinlojistik, mersinfuarı, lojistikfuarı, nakliyefuarı
0
  YAZARLAR
Prof. Dr. Birol ERKAN
Prof. Dr. Birol ERKAN
Şoför Krizinin Tek Nedeni Pandemi mi?
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Av. Bilun ELMACIOĞLU
1 Ocak 2022’de Yürürlüğe Giriyor
Nizamettin KARADAĞ
Nizamettin KARADAĞ
Örnek Ulaştırma Politikası
Dr. Deniz YILDIZ
Dr. Deniz YILDIZ
Yetkin Şoför Bulmak İmkansız Hale Gelecek
Emre ELDENER
Emre ELDENER
Ülkeye Faydalı Yatırımı Destekliyoruz
busworld
0
Kamyonum TV
0
  ÇOK OKUNANLAR
0
Güzeller
0
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
0
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?
0
Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması
0
0 Sonuçlar
 
     
0
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Abonelik ve Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
İhale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
treyler
bus
fahrer
sondakika
truck
src
şoför
lkw
Kamyon