2015 yılında, 155 yeni istasyonu bünyesine katarak, sözleşmeli bayi sayısını 455’e çıkaran Aytemiz, 2010 yılında kırdığı transfer rekorunu yeniledi. Kısa bir süre içerisinde sektörün en büyük 5 oyuncusundan biri olma hedefiyle hareket ettiklerini belirten Aytemiz Genel Müdürü Ahmet Eke, Aytemiz olarak öncelikli hedeflerini sağlıklı ve hızlı büyüme olduğunu söyledi.
Büyük illerde, şehir merkezlerindeki istasyonları bayi ağına katarak, tüketiciye her geçen gün biraz daha yaklaştıklarını anlatan Ahmet Eke, “Biz bayilerimizle büyüyoruz. Bayilerimize gösterdiğimiz yakın ilgi, onlarla kurmuş olduğumuz karşılıklı güvene dayalı güçlü iş ortaklığı, sözleşme yenileme döneminde istasyonlar arasında bir kez daha en çok tercih edilen marka olmamızı sağladı.” dedi.
Tüketiciyi tanıdıklarını, beklentilerini bildiklerini, onların ihtiyaç duyduğu yenilikçi, yaratıcı hizmet ve servisleri, kurumsal ama samimi bir şekilde Aytemiz çatısı altında bir araya getirdiklerini vurgulayan Ahmet Eke, “Sektörde büyük bir yarış var. Hedefimiz mevcut müşterilerimizin yanı sıra, ilk kez karşılaştığımız yeni müşterilerimizi de, sürekli müşterimiz olacak şekilde kazanmak. Bunu yapacak güce ve kabiliyete sahibiz. Tüketicimizi daha fazla dinleyecek, kişiye özel servis ve hizmetlerle, deyim yerindeyse butik hizmet anlayışımızla, bundan sonra sektörde adımızdan fazlaca söz ettireceğiz.” diye konuştu.
Oyuncu sayısının çok fazla olması itibariyle, zor bir sektörde mücadele ettiklerini hatırlatan Ahmet Eke, Aytemiz olarak bayinin kâr edebilmesini daha fazla önemsediklerini vurguladı. Eke, “Hem kendi bayilerimiz, hem de diğer markaların bayileri bu durumun ve son derece iddialı yükseliş eğilimimizin farkında. Bu da gelecek dönem bayi transferlerinde bizi yine liderliğe taşıyacak en önemli unsurların başında geliyor.” dedi.
Tüm dağıtım firmalarının toptan ve perakende ürün satan ticari hizmet işletmeleri olduğunu, satılan ürünler arasında hiçbir bir fark olmadığını söyleyen Ahmet Eke, tüketicilerin bu durumu fark etmeleri ile marka tercihlerinde önemli kaymalar yaşanacağını kaydetti. Tüketicilerin bu konudaki farkındalığının artmasıyla birlikte hizmet ve fiyatın en önemli tercih nedeni olacağını anlatan Ahmet Eke, bu sürecin kesin olarak Aytemiz markasının lehine olduğunu ifade etti.
EPDK’nın getirdiği denetim mekanizmaları ve artan rekabet sayesinde büyük şehirlere girmek için artık bir engel kalmadığını anlatan Ahmet Eke, konuşmasını şöyle sürdürdü: “Bundan 5 yıl öncesine kadar sektörün önde gelen markaları dışında, şehir merkezlerine girmek çok zordu. Sektör düzenlemeleri ve gelişmeler bu durumu değiştirdi. Yeni denetim mekanizmalarının yanı sıra, sözleşmelerin daha kısa süreye inmesi sayesinde artık, büyük şehirlere de girmek adına bir engel kalmadı. Bu yeni durum, sektör için oldukça önemli bir değişimi temsil ediyor. Yani artık pazarın güçlü bir oyuncusu olarak giremeyeceğimiz bir nokta yok. Anadolu’da zaten çok başarılıyız. Artık Ankara, İzmir ve İstanbul gibi büyük illerde çok daha güçlü bir şekilde yapılanıyoruz.” dedi.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |
YAZARLAR | ||||||||||
Dr. Can Baydarol
Son Düzlük
Alpay Lök
Otobüs Yolculuğunda Hedef Sıfır Ölüm!
Mustafa İmrak
Lojistik Sektöründe Çevreci Çözümler
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Sınırda Karbon Düzenlemesi Mekanizması “SKDM” 1 Ekim 2023 Tarihinde Yürürlükte
Özgür Şener
Nafile Çaba
Prof. Dr. Birol ERKAN
Yıldız Sektör; Lojistik
Nizamettin KARADAĞ
Türkiye Taşımacılığını Kim Yönetiyor?
|
||||||||||
ÇOK OKUNANLAR | ||||||||||
|
||||||||||
FACEBOOK'TA KAMYONUM | ||||||||||
ANKET | ||||||||||
|
||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||