GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
Treyler Sektörü, Milli Dayanışma Kampanyası’na Destek Veriyor
Treyler Sektörü, Milli Dayanışma Kampanyası’na Destek Veriyor
Ukrayna Porubne Kapısındaki  Eylemin Sona Ermesi İçin Resmi  Kurumların Girişimleri Devam Ediyor
Ukrayna Porubne Kapısındaki Eylemin Sona Ermesi İçin Resmi Kurumların Girişimleri Devam Ediyor
Plaxton Panorama Scores Largest Order To Date With 34 Double Deck Coaches For Oxford Tube

Plaxton Panorama Scores Largest Order To Date With 34 Double Deck Coaches For Oxford Tube

1 2 3 4 5 6
5 Haziran 2018 Salı - 16:23

Sektöre Uyumlu Pompa, Koluman Junjin Pompa

Yenilikçi ürünleri ve gerçekleştirdiği yatırımlarla adından sıkça söz ettiren Koluman Otomotiv Endüstri A.Ş distribütörlüğünü yaptığı JUNJIN marka beton pompaları ile inşaat sektöründe iddiasını sürdürmeye devam ediyor.

Sektöre Uyumlu Pompa, Koluman Junjin Pompa

Serdar Durmaz: “Bütün Büyük Yapıların Temelinde Biz Varız”

İnşaat ve hazır beton sektörlerini buluşturan Beton Fuarı’na her yıl düzenli olarak katılan Koluman Otomotiv Endüstri A.Ş., bu yıl da fuarda yerini aldı. Görkemli standı ile fuarda göz dolduran Koluman’ın Satış ve Pazarlama Müdürü Serdar Durmaz ile bir araya geldik. Fuara 38 metre ve 43 metre beton pompaları ile katıldıklarını belirten Durmaz, distribütörü oldukları JUNJIN markası ile yaptıkları lisans anlaşmasının ardından 38 ve 52 metre beton pompalarının üretimini Yenice /Tarsus Fabrikaları’ında yerli olarak gerçekleştirdiklerini söyledi.

Türk Silahlı Kuvvetleri için 8x8 kamyon ve çekici araçların zırhlı kabinlerini üretmeye başladıklarını ileten Durmaz, “Kendi markamızla TSK’ya teslimat yapmayı hedefliyoruz, Koluman olarak bütün büyük yapıların temelinde biz varız diyoruz” dedi.

“Yerli Olarak Üretiyoruz”

Koluman olarak 2005’ten bu yana JUNJIN beton pompalarının distribütörlüğünü yaptıklarını hatırlatan Durmaz, “25 metre, 38 metre, 43 metre, 47 metre, 52 metre ve 57 metre olmak üzere 6 tip beton pompası getiriyoruz. Bu beton pompalarını 2012 yılına kadar komple KİT olarak Türkiye’ye getirerek Mercedes-Benz kamyonlara monte edip satıyorduk. 2012 yılında JUNJIN ile lisans anlaşması yaptık ve 38 metre beton pompasını yerleştirmeye başladık. O günden bugüne şu anda 38 metre ve 52 metre pompalarını Yenice Tarsus Fabrikamızda yerli olarak üretiyoruz” dedi.

“Yüzde 32 Pazar Payını Hedefliyoruz”

Üretimini ve satışını yaptıkları beton pompalarının avantajlarından bahseden Durmaz, “Avantajımız şu; pompamız tamamı ile hidromekanik, elektronik bir yapıya sahip değil. Elektronik olmaması sebebiyle daha az bakım gerektiriyor ve daha az arıza veriyor. Bu nedenle Güney Doğu ve İç Anadolu gibi bakım ve servis hizmetinin zor verildiği yerlerde çok tercih ediliyor. 2005 yılında başladığımız beton pompası satışlarında sürekli artarak devam eden bir trendimiz var. Şu anda pazar payımız yüzde 27 ve bu yıl yüzde 32 pazar payını hedefliyoruz.” şeklinde konuştu.

“Güçlü Bir Ana Pompaya Sahip Beton Seçmiyor”

Beton pompalarının dayanıklılığını, hafifliğini ve yakıt tasarrufunu nasıl sağladıklarını açıklayan Durmaz, “Bomlarda metal aksam olarak en üst kalite sacları kullanıyoruz ve bu hafifliği de sağlıyor. Ayrıca bizim beton pompalarımız kamyonda düşük devirde çalışıyor. Güçlü bir ana pompaya sahip, beton seçmiyor. Her türlü işte rahatlıkla kullanılabilecek özelliklere sahip. Hem hafif hem de dirençli. Birtakım bağlantı ekipmanları kullanımı açısından hidromekanik sisteme dayanması önemini destekleyen özellikler.” dedi.

“Düzenli Olarak Eğitim Veriyoruz”

Beton pompalarının kullanımı konusunda müşterilerine eğitim verdiklerini ifade eden Durmaz sözlerini şöyle sürdürdü: “Satış işlemi tamamlandıktan sonra araç teslimatını müşterinin sahasında yapıyoruz ve operatörlere düzenli olarak eğitim veriyoruz. Satış sonrası hizmetler birimimiz müşterilerimizi düzenli olarak ziyaret ediyorlar ve gerekli gördüğümüz müşterilere bu hizmeti veriyoruz.”

Satış ve pazarlama sistemlerine de değinen Durmaz, “Bölgelerimizde satıştan sorumlu arkadaşlarımız var ve düzenli müşteri ziyaretleri yapıyoruz. Sadece Güney Doğu ve Doğu Anadolu’da kuvvetli değiliz. Ege ve İç Anadolu’da da çok kuvvetliyiz ve bu bölgelerde oldukça fazla beton pompamız var.” dedi.

“Mercedes-Benz Türk AŞ’nin Ortağıyız”

Koluman denince akla Mercedes-Benz’in geldiğini belirten Durmaz, sözlerini şöyle sürdürdü: “Koluman Holding olarak yüzde 7 Mercedes-Benz Türk AŞ’nin ortağıyız ancak bunun yanı sıra farklı faaliyet konuları olan firmalarımız da var. Koluman Motorlu Araçlar, Mercedes-Benz Türk AŞ’nin satış ve servis hizmetini dört bölgede veren firmamız. Tarsus Mersin’de yer alan fabrikamız Koluman Otomotiv Endüstri A.Ş.’nin ise ana iştigal konusu üretim.”

“Tarsus Fabrikamıza 300 Milyon TL Yatırım Yaptık”

“Koluman Otomotiv Endüstri A.Ş’ye 2015 yılından bu yana 300 milyon TL yatırım yaptık. Bu yatırım kapsamında Mersin, Tarsus’ta yer alan fabrikamız, 22 bin metrekare alandan 70 bin metrekare kapalı alana genişledi. Toplamda da 312 bin metrekare alana sahip. Yıllık üretim kapasitemizi 8 bin adede çıkardık ve 700 çalışana istihdam sağlıyoruz. Koluman Otomotiv Endüstri A.Ş. olarak 4 tane ana iştigal konumuz var. Bunları inşaat sektörü, lojistik sektörü, kamu ve savunma sanayi çözümleri olarak söyleyebiliriz. İnşaat sektörü için beton pompası, solo ve damper treyler, mixer gibi ürünler yapıyoruz. Lojistik sektörü için semi treyler grubu ürünlerimiz, tanker solo ve treyler olarak ürünlerimiz mevcut. Kamu için yol süpürme araçları, tuz serici ve kar bıçağı ürünlerimiz var. Yine savunma sanayi için de çok farklı ürünler yapıyoruz. ASELSAN ve Roketsan ile ortak çözümler sunuyoruz. İlk milli füze fırlatma aracının yapımında biz de varız.  Burada zetros araç üzerine platform ve rampayı biz yaptık. Roket kısmını Roketsan, elektronik kısmını ise ASELSAN yaptı.  Bunun haricinde savunma sanayi için abrollkipper hidrolik üniteli konteyner taşıyıcı aracından, F16 ve kasa araçlarına yakıt ikmali yapan Aircraft refueller’a kadar birçok ürünü sunuyoruz.”

“Mersin Bölgesinin İlk AR-GE Merkeziyiz”

“Fabrikamız aynı zamanda Mersin’in ilk AR-GE merkezi olma unvanına da sahip. Her yıl ciromuzun yüzde 3’ünü AR-GE’ye yönlendiriyoruz. Ürünlerimizi AR-GE merkezi olan fabrikamızda, kendi mühendislerimiz tasarlıyor. 3 tane tescilli, 3 tane de başvuru aşamasında olmak üzere toplam 6 tane faydalı modelimiz bulunuyor. Bu yıl 5 tane patent başvurusu yapmayı planlıyoruz.”

“İhracat Hedeflerimiz Çok Önemli”

“Şu anda ürettiğimiz ürünlerin yüzde 20’sini ihraç ediyoruz. İhraç ettiğimiz ülkeler arasında Rusya, Kuzey Afrika, Irak, Suriye, Azerbaycan, Türki Cumhuriyetler ve Cezayir yer alıyor. Aralarında en büyük ihracat Rusya’ya yapılıyor. Tüm bunlarla 2020’ye kadar ürettiğimiz ürünlerin yüzde 50’sini ihraç etmeyi hedefliyoruz.”

 

 
Eskişehir Kamyon Şoförlerinden Recep Özger Kamyonum'a Konuştu
 
Nakliye Firması Sahibi Mehmet Ali Yılmaz Kamyonum'a Konuştu
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Yüzde 100 Yerli, Yüzde 100 Milli Dijital Takograf: Pars Dt-101
Sürücülerin trafik denetimlerinde ayrıntılı olarak kontrol edilebilmesini ...
Avrupa Standartlarında Yerli Üretim
Yüzde 100 yerli sermaye ile inşaat sektörüne hizmet veren Betonstar kalitesi ...
ADR’li Tankerde Referans Marka
1981 yılında kurulan OKT Trailer, 36 yılı aşkın süredir gerek yurt içinde ...
 
A’dan Z’ye ADR
Tehlikeli Madde Taşımacılığı ve Lojistiğinde üreticiden şoföre kadar ...
En Dayanıklı Çelik Tankerler Ahmet Doğan Tanker’de
65 yıllık köklü geçmişiyle Ahmet Doğan Tanker, araç üstü ekipman sektöründe ...
OKT ile Hayvanlarınız da Sağlığınız da Güvende!
İlk dosyamızın devamı olan Canlı Hayvan Taşımacılığı Dosyamızın 2’ncisinde ...
 
Türkiye'de Kalıcı Olmak İstiyoruz
?Taşımacılık sektöründeki süregelen başarılarıyla tanınan Schmitz Cargobull, ...
Ford Trucks Her Şartta Her Zorlukta Müşterisinin Yanında
Ford Otosan'ın ağır ticari markası Ford Trucks, yeni seri araçları, hızlı ...
SCANIA XT Bir Devrin Kapılarını Açıyor
Scania 2 milyar Euro’yu geçen yatırımla geliştirdiği yeni nesil araçlarına ...
 
Nuray PEKCAN
2020
kamyonum,applicasyon,play store,cepte
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
BİREYSEL KAMYONCUNUN ZAFERİ
Av. Bilun ELMACIOĞLU
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU “KVKK” VE GETİRDİKLERİ
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
kamyoncu
şoför
türkiye
lkw
kamyonum
truck
bus
fahrer
news