GÜNDEMHABERLERTESLİMATDENİZ TAŞIMACILIĞI FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
Irak - İran Sınır Kapılarında Bekleyen Araçların Dikkatine!
Irak - İran Sınır Kapılarında Bekleyen Araçların Dikkatine!
İran ile Türkmenistan Arasındaki Sınır Kapıları da Kapatıldı!
İran ile Türkmenistan Arasındaki Sınır Kapıları da Kapatıldı!
WABCO Expands Operations in Turkey with its First Manufacturing Facility

WABCO Expands Operations in Turkey with its First Manufacturing Facility

1 2 3 4 5 6
5 Aralık 2017 Salı - 09:24

Türkiye'de Kalıcı Olmak İstiyoruz

?Taşımacılık sektöründeki süregelen başarılarıyla tanınan Schmitz Cargobull, kuruluşunun 125. yıl dönümü kutlamaları kapsamında Sakarya Adapazarı’nda kurulan fabrikanın açılışını, 4 Ekim 2017’de düzenlenen törenle gerçekleştirdi.

Türkiye de Kalıcı Olmak İstiyoruz

Türkiye’deki üretim hacimlerini 8 yıl içerisinde 3.400  adedin üzerine çıkarmayı planlayan Schmitz Cargobull, yeni üretim tesisinde Türkiye treyler pazarına entegre edilmiş ürün gruplarını sektörle buluşturmayı amaçlıyor. Perdeli, açık kasa, frigorifik ve damper araçlarının üretileceği fabrika, 8.800 m² kapalı olmak üzere toplamda 25.000 m² üzerine kurulu. 

Schmitz Cargobull, fabrikasının resmi açılış törenine; Schmitz Cargobull CEO’su Andreas Schmitz, Schmitz Cargobull CSO’su Boris Billich, Schmitz Cargobull Türkiye Genel Müdürü Mile Mishevski, Schmitz Cargobull Türkiye Fabrika Müdürü Turan Yıkın, Schmitz Cargobull Türkiye Satış Müdürü Nihat Özmen Ayhan’ın yanı sıra Türkiye Yatırım Ajansı Başkanı Arda Ermut ve  Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Bakan Yardımcısı Yardımcısı Doç. Dr. Hasan Ali Çelik ve çok sayıda iş ortağı, yerel protokol temsilcileri ve Schmitz Cargobull çalışanları katıldı.

Adapazarı fabrikası Schmitz Cargobull’un Avrupa ve Çin’deki 10 üretim tesisi arasında en yenisi olurken,  Adapazarı’ndaki fabrika yatırımı, aynı zamanda marka tarafından Türkiye’ye yönelim eylemleri konusunda ileriye atılmış bir adım olarak görülüyor. Modern hatlar üzerinde üretimi yapılacak olan araçların hazır yapı parçaları, Almanya’daki fabrikalardan getirilerek Adapazarı tesisinde monte edilecek.

Andreas Schmitz
“Her Zaman İçin Müşterilerimize En İyiyi Sunmak İstiyoruz”

Türkiye pazarında kalıcı olmak istediklerini belirten Schmitz Cargobull AG CEO’su Andreas Schmitz, törende yaptığı konuşmada şunları söyledi: “Adapazarı üretim tesisimize yaptığımız yatırım, ortak geleceğimize yapılmış bir yatırımdır. Bu önemli pazarda kalıcı bir yer edinmek ve Türkiye'deki pazar payımızı daha da artırmak istiyoruz. Daha çok müşteriyi, şirketimizin yeteneklerine ikna etmek istiyoruz. Bu konumu, ülkenin sınırlarından da öteye büyümeye devam etmek için kullanmayı amaçlıyoruz. Avrupa, Kuzey Afrika ve Orta Doğu arasında bir kesişme noktası olan Türkiye, yeni pazarlara yayılmak adına önemli bir konum niteliğinde. Şirketimizde gelenek ve yenilik kavramları zıt iki kutuptan ziyade aynı paranın iki yüzü gibidir. Her zaman için müşterilerimize en iyiyi sunmak istiyoruz. İhtiyaçlarına yönelik en iyi aracı ve en iyi hizmeti sağlamak için çalışıyoruz. Küresel düşünüyoruz. Almanya'nın yanı sıra İspanya'da, Litvanya'da, Rusya'da, Çin'de ve artık ‘mutlulukla söyleyebilirim ki’ Türkiye'de üretim yapıyoruz. Hedefimiz, pazara mümkün olduğunca yakın olmak. Her yerde müşterilerimize son teknoloji ve en yüksek kaliteyle kendi özel taşımacılık işlerine yönelik ideal çözümü sunabilmektir.”

Üretimdeki tüm uzmanlıklarının Adapazarı fabrikasında birleştirildiğine vurgu yapan Andreas Schmitz, “Son teknoloji üretim bantlarında, Schmitz Cargobull'un dünya çapında taşımacılık şirketleri arasında hakkıyla elde ettiği şöhretin nedeni olan yüksek kaliteyi üretebiliyoruz. Bunun yanı sıra son derece kalifiye personelimize de güvenebiliyoruz: Geçtiğimiz aylarda, yeni üretim tesisinde çalışacak personel, Almanya’daki üretim tesislerimizde ve Horstmar'da bulunan şirket merkezimizde kapsamlı eğitimden geçti. Artık, yeni görevlerine tamamen hazırlar.  Bu durum, ülkenizde ‘Alman Malı’ kalitesinde üretim yapmamızı sağlıyor. Yeni üretim tesisinde hem perdeli hem de reefer yarı-treylerlerin montajı yapılacak. Gelecekte ise damperli araçlar için ilave bir bant yapılması planlanıyor. Adapazarı fabrikası ilk olarak, azami 3.400 araç üretim kapasitesine sahip olacak şekilde tasarlandı” dedi.

Boris Billich
“Hedefimiz, Pazar Payımızı Yüzde 30'a Çıkarabilmek”

Kalite ve müşteri odaklı yaklaşıma verdikleri önemin başarılarının ardındaki ana etkenler olduğunu belirten Schmitz Cargobull AG Yönetim Kurulu Üyesi Boris Billich, açılış töreninde yaptığı konuşmada şunları kaydetti: “Schmitz Cargobull için özellikle Türkiye ve Güney-Doğu Avrupa ülkeleri, büyüme bölgesi anlamında çok önemli. Amacımız, müşterilerimizin ürünlerimizi ve hizmetlerimizi daha da iyi kullanabilmesini sağlayabilmek. Bu hedefe ulaşmak için sıkı çalıştık ve büyük bir yatırım yaptık. Adapazarı'nda bulunan yeni tesisimizle ürünlerimizi ve hizmetlerimizi Türk pazarı için genişletebileceğiz ve niyetimiz, burayı bu amaçla kullanmak. Orta vadede ise hedefimiz, Türkiye’deki pazar payımızı yüzde 30'a çıkarabilmek. Bölgenin taşımacılık sanayisinin büyük bir gelişim potansiyeli bulunuyor. Modem ve verimli taşımacılık çözümlerine yönelik muazzam bir talep var ve bu talep gün geçtikçe artıyor.  Güney-Doğu Avrupa bölgesinde bulunan taşımacılık ve lojistik sektöründeki müşterilerimize ve ortaklarımıza yakın olabilmek, Schmitz Cargobull için çok önemli.”

Schmitz Cargobull’un yenilikçi ve yüksek kaliteli bir araç üreticisinden çok daha fazlası olduğunu ifade eden Billich, diğer treyler üreticilerinin aksine müşterilerine kapsamlı hizmet paketleri sunabildiklerinin altını çiziyor.

Tam Hizmet Paketi

Billich, “Schmitz Cargobull 1.300'ü aşkın yetkili servis ortağı sayesinde Avrupa kıtasının tamamına yayılan kendi satış ağını ortaya koyuyor. Bunun sonucunda, nerede olursa olsunlar, müşterilerimizin daima yakınındayız. Schmitz Cargobull Finans'ın sağladığı kişiye özel finansman ve leasing fırsatlarıyla, günün 24 saati ve haftanın yedi günü oldukça etkili yedek parça tedarikiyle, sürekli genişletmeye devam ettiğimiz güvenilir bir servis ortağı ağıyla ve son teknoloji treyler telematikiyle de devam ediyoruz. Hizmetler ayrıca sunulan Tam Hizmet paketiyle de destekleniyor. Bu paket, lastik hizmetinin yanı sıra aracın takası ve ikinci el araçların satışına kadar kapsamlı bir destek sunuyor. Türkiye'deki yeni konumda müşterilerimizin hizmetlerimizden daha da fazla yararlanabilecek olmasından çok memnunuz. Satış bölümündeki 5.000 çalışanımız yardıma hazır. Onların yetenekleri ve bu bölgede bulunan müşterilere olan derin bağlılığı sayesinde Schmitz Cargobull'un başarı hikayesinde yeni bir sayfa açacaklarına inanıyorum” dedi.

Mile Mishevski
“İnovatif Ürünler Müşterilerle Buluşacak”

Açılışı gerçekleşen fabrikanın 5.500 m²’lik alanının sadece üretim için ayrıldığında dikkat çeken Schmitz Cargobull Türkiye Genel Müdürü Mile Mishevski, fabrikanın diğer kısmındaysa treyler servisini de kapsayan satış sonrası ve yedek parça hizmetlerinin sağlanacağını belirtti. Mishevski, “Bunların yanı sıra ikinci el hizmeti de fabrika sahasında yer buluyor. Şu anda Türkiye çapında dokuz adet mevcut yetkili servisin ise önümüzdeki kısa süreçte 25’in üzerine taşınması planlanıyor. Avrupa’nın teknoloji ve pazar lideri olan Schmitz Cargobull güçlü satış organizasyonunu Türkiye pazarında liderliğe oynayacak fabrika kapasitesi ile kurgulayan Schmitz Cargobull, kaliteden ödün vermeyen inovatif ürünlerini müşterileriyle buluşturacak” dedi. 

Mishevski, “125’inci kuruluş yıldönümümüz ile yeni tesisimizin de açılışını aynı anda kutluyoruz. Andreas Schmitz'e 125’inci yıldönümümüzde verebileceğimiz en iyi hediye bir fabrikadır. Bu fabrika Schmitz Cargobull’un büyük geleneğin yalnızca bir devamı. Umarım yıllar sonra da bu devamlılık başarılı olur” şeklinde konuştu.

Andreas Schmitz
“Damperler Türkiye Pazarı İçin Üretilecek”

Schmitz Cargobull Türkiye’de kurulan yeni üretim fabrikasının resmi açılışını bir kutlamayla gerçekleştirdi. Açılışa katılan Schmitz Cargobull CEO’su Andreas Schmitz, Kamyonum’a özel açıklamalar yaptı. Adapazarı’nda açılan fabrikanın özel bir yeri olduğunu söyleyen Andreas Schmitz, bu fabrikada üretimi gerçekleşecek araçların Türkiye pazarına özel olacağının altını çizdi.

“Bu Tesis, Kendini Kanıtlamış Bir Konseptin Parçası”

Sektörün en önemli firmalarından birisi olan Schmitz Cargobull’un Türkiye’de yatırım kararı alarak üretime başlaması Türkiye için önemli ve memnuniyet verici. Treyler sektörü açısından Türkiye çok önemli bir pazar. Çevre ülkeler açısından da aynı öneme sahip. Konuşmanızda Türkiye’ye konsantrasyonunuzun çok yüksek olduğunu söylediniz. Üretimin niteliği noktasında Türkiye’deki fabrikanın diğer ülkelerdeki fabrikalara göre farklılığı söz konusu mu? Ya da ileride bu nasıl değişecek?

Schmitz  Cargobull’un her fabrikası önemlidir ve her üretim tesisinin tabii ki özel bir yeri var. Üretime başladığınız zaman, birçok kişi çalıştırmaya başlıyorsunuz ve bu kişilere karşı belli bir sorumluluğunuz oluyor. Bu firmamız açısından çok özel bir alanı kapsamaktadır. Ancak bu tesisin, başka bir anlamda özel bir durumu daha var: Bu tesis, kendini kanıtlamış bir konseptin parçası. Bunu daha önce Rusya, İspanya gibi yerlerde de uyguladık. Ve bunun bizim için çok iyi, kendini kanıtlamış bir konsept olduğunu anladık. Bu yüzden evet tesisler aynı; ama üretime başladığınızda o tesisin özel bir yeri her zaman oluyor.

Damper Üretimi

Bu tesiste hangi ürün gruplarına konsantre olacaksınız? Üretim sıralaması içinde damperin nasıl bir yeri olacak?

Damper Schmitz Cargobull’un temel ürünlerinden biridir. Rusya'da da yaptığımız gibi damper üretimine Türkiye’de de başlayacağız. Stratejimiz gereği üretimi yerel olarak küçük fabrikalarda yapıyoruz. İlk olarak perdeli ve reefer modellerine başlayacağız. Ancak bunların ardından hızlıca damper ve yarı-treyler üretimine başlayabiliriz. Bunları başardığımızda, bir sonraki adıma geçmek bizim için mantıklı. Şu sıralar bunu İspanya'da da yapmaya çalışıyoruz.

Türkiye’ye Özel Üretim

Türkiye’ye komşu ülkelerde yeniden yapılanma ve bazı ülkelerin yeniden inşası söz konusu. Buna ilişkin Schmitz’in ileriye yönelik bir planı var mı?

Türkiye'nin çevresindeki pazarlar her zaman için önemli. Biz oralara da araç ihraç ediyoruz. Burada diğer ürünlerde olduğu gibi pazar bir miktar düşüşe geçse dahi çevreye dağıtma olanağı sunuyoruz. Bu hususta konuşmak gerekirse evet; tek pazarın çevresindeki pazarlara bakmak her zaman ilginç olabiliyor. Aynı şekilde bunu İspanya'da da yapıyoruz. Buradan Portekiz'e, Güney Fransa'ya ve hatta İtalya ve Fas'a bile araç veriyoruz. Bu yüzden aynı şekilde Türkiye'nin de kaderinde komşu ülkelerle ilgilenmek yer alıyor.

Nihat Özmen Ayhan
“Bizim Odağımız Türkiye’dir”

Dünyanın önemli önemli treyler üreticisi Schmitz Cargobull’un 125’inci yıl kuruluş etkinliklerinin biri de yeni kurulmuş olan Adapazarı fabrikasında kutlandı. Schmitz Cargobull Türkiye Satış Müdürü Nihat Özmen Ayhan ile fabrikanın resmi açılış töreninde bir araya geldik. Schmitz Cargobull’un Türkiye operasyonlarına yönelik sorularımızı cevaplayan Ayhan, üretim planlamalarının odağında sadece Türkiye pazarının olduğunu belirtti.

Schmitz Cargobull’un geçmiş yıllarında elde edilen pazar paylarından mutlu olmadıklarını belirten Ayhan, mevcut pazar paylarını en kısa sürede iki katına çıkaracaklarını belirterek şunları kaydetti: Biz bir yıldır Türkiye’deyiz. Bu bir yıllık performansımızla, (2018’ Nisan’da) geçmiş son yedi yılın ortalamasını ikiye katlayacağız. Müşterilerimize artık daha yakınız. Servis olarak şu an 9 noktada hizmet veriyoruz. 6 ay içerisinde servis noktamız 25’e ulaşacak.”

“Bugün Kendimizi Dünden Daha Güçlü Hissediyoruz”

Sektörün duayen firmalarının birçoğunu etkinlikte gördük. Onlarla olan görüşmelerimizde de Schmitz’e yönelik olumlu görüşler aldık. Törene yönelik neler söylemek isterseniz? Törene katılan misafir profilini nasıl değerlendiriyorsunuz?

Schmitz Cargobull Türkiye’de 23-24 yıl pazarlanmış fakat 23 yıl boyunca başka bir firma tarafından bu operasyon yürütülmüş. Schmitz Cargobull Türkiye olarak doğrudan bir yıldır buradayız. Törenimize katılan misafirlerimize kalben teşekkür ediyorum. Yaptığımız ilk organizasyonda müşterilerimizin yanımızda olmaları, ‘Schmitz’in arkasındayız’ mesajını vermeleri bizim için çok önemli. Katılımın yüksek olması da beni ayrıca mutlu etti. İnsanların elimizi sıkması, omuzumuza dokunması bizim için çok değerlidir. Bugün kendimizi dünden daha güçlü hissediyoruz.

“Sadece Türkiye İçin Yola Çıktık”

Schmitz Cargobull, Adapazarı fabrikasından ihracat yapacak mı? Ülke bazında neler söyleyebilirsiniz?

Şu an için üretim planında ihracat yer almıyor. Yurt dışından talep gelirse, ürünlerimiz o pazarların ihtiyaçlarına da uygun olursa memnuniyetle araç veririz. Bazı ülkelerden küçük adetlerde de olsa ürünlerimize yönelik ilgi oluşmaya başladı. İhracat doğal bir seleksiyon olacaktır. Ancak planımız arasında ihracat yer almıyor. Biz, sadece Türkiye pazarı için üretim planı yaparak yola çıktık.

Schmitz Cargobull’un dünya genelindeki pazar noktalarına baktığınız zaman buradan da açılım uzun vadede söz konusu olacak mı?

Globalizasyon projesi Andreas Schmitz’in CEO olmasıyla başladı. Bu projenin ilk ayağı Türkiye’dir. Türkiye dışında da farklı birkaç bölge için daha yatırım planlamaları yapılıyor. Yurt dışından ülkemizdeki ürünlere talep gelirse her zaman ürünlerimizi vermeye hazırız. Bugünün planında ihracat söz konusu değil; ancak ilerleyen zamanlarda planlarda da değişim yaşanabilir. Bizim odağımız Türkiye’dir. Türkiye hedeflerine yönelik büyüme stratejimiz devam ederken başka ülkelerden talep gelirse ve buranın kapasitesini daha erken artırabilmek bizim de işimize gelir. Kapasitenin artması ürün maliyetlerini düşürür. Maliyetler düşerse bizim yurt içinde marjlarımız artar. İhracatın birçok getirisi olur; ama bu yolda görüp karar vereceğimiz bir konudur.

“Schmitz Cargobull Ucuz Değildir; Asla da Ucuz Olamayız”

5 ay önce burada ilk teslimatınızı yapmıştınız. 5 aylık süreçte gerçekleşen üretimin pazar performansınıza nasıl bir yansıması var?

Schmitz Cargobull’un geçmiş yıllarına baktığınızda elde edilen pazar paylarından mutlu değildik. Amacımız mevcut payımızı en hızlı şekilde iki katına çıkarmak ve sonrasında da 2.000-3.000 gibi adetlerle çizilen yolda ilerlemeyi düşünüyoruz. Bizim mali yıllarımız Nisan’dan Nisan’a hesaplanır. Biz bir yıllık performansımızla, (2018’ Nisan’da) geçmiş son yedi yılın ortalamasını ikiye katlayacağız. Bugün 9 kişilik bir satış ekibiyle; doğrudan sahada ne gerekiyorsa yapıyoruz. Üretimi burada yapıp, teslimatı buradan yapıyoruz. Fiyat olarak geçmişten daha iyi seviyelerdeyiz. Schmitz Cargobull ucuz değildir; asla da ucuz olamayız. Biz rakiplerimizin fiyatlarından araç satamayız. Her kaliteli mal gibi Schmitz ürünleri de yıllar içinde ucuza geliyor. Fiyatlarımız distribütör fiyatlarından geriye gelmiş durumda. Şu an iyi bir seviyede gidiyoruz; ancak hedeflerimiz noktasında bu rakamlarla yetinmeyeceğiz. Geçmişten çok daha iyi bir noktada 2017’yi kapatacağız. Önümüz açık, büyüyerek yolumuza devam edeceğiz. Türk müşterisinden Schmitz Cargobull’a büyük bir talep var. Müşteri Schmitz almak istiyor. Ürünün sadece sunulması ve belli bir oranda fiyatın yakalanması ile olmuyor. Bu işin; ikinci eli, finansmanı, servisi ve birçok çözüm noktası var. Bunları sunamadığınız da müşteri sizden gidebiliyor. Bu noktalarda da kolumuza bilezikleri takmaya başlıyoruz. İkinci ele başladık, finansmanda çözümlerimiz var. Bunun dışında kendimiz de finansman yapacağız.

“6 Ay İçerisinde Servis Noktamız 25’e Ulaşacak”

Çok hızlı adımlarla ilerliyorsunuz! Bu beraberinde servis hizmeti ihtiyacını da artıracaktır. Pazarlama ekibinde bir genişlemeye ihtiyaç olacaktır. Bu noktalarda nasıl bir planlama içerisindesiniz?

Şu an satış ekibimiz dokuz kişiden oluşuyor. Belli bölgelerde müdürlerimiz var. Bu dokuz kişi 3 yıl içerisinde 15 personele ulaşacaktır. Türkiye treyler verilerinde ilk 20’de olan bütün illeri kapsayacağız. Bu illerde satış yapılanmamızı tamamlayacağız. Bayii yapılanmamız yok. Ürünlerimizi direkt kendimiz satıyoruz.  Servis olarak şu an 9 noktada hizmet veriyoruz. 6 ay içerisinde servis noktamız 25’e ulaşacak.

Schmitz’in bazı fabrikalarında uzmanlaşma olduğu belirtiliyor. Mesela bir fabrikada sadece şasi üretimini yapıyor. Bütün fabrikalara şasiler buradan gidiyor. Farklı üretim planlamaları söz konusu. Türkiye’deki fabrikanın da böyle bir durumda diğer fabrikalardan daha aşağı seviyelerde olması beklenemez. Bu konuyu açacak olursak neler söylemek isterseniz?

Schmitz Cargobull’un üç büyük fabrikası Almanya’da üretim yapıyor. Tenteli treyleri Altenberge’de, frigoları ve soğutucu ünitelerimizi Vreden’de, damper tipi araçları da Gotha’daki fabrikamızda üretiyoruz. Altenberge’de, Vreden’de yapılan montajla Adapazarı’nda yapılan montajın hiçbir farkı yok. Rusya’daki fabrikada yapılanla, İspanya’daki fabrikada yapılanla buranın hiçbir farkı yok. Perdeli araç üretiminde tabii ki Altenberge bizim anavatanımızdır. Dingili ve temel bazı bileşenleri tabii ki Altenberge’de üretiyoruz. Panelleri Vreden’de üretiyoruz. Ama perdeli araç üretiminin bandı tıpkı oradakiyle aynıdır. Altenberge, daha büyüktür, ropot kapasitesi daha fazladır; ama üretim teknolojisi aynıdır.  Üretim sistemimiz tüm fabrikalarımızda aynıdır. Sadece kapasiteleri farklıdır. Hiçbir marka 5.500 m² kapalı alanda 3.400 adete ulaşamaz. Mevcut üretim teknolojimiz bu kapasiteye imkan veriyor. İçerde; kataforez, boya, kaynak yok; alan bize sadece parçaları bir araya getirmek için lazım.

MÜŞTERİLER SCHMITZ’İ DEĞERLENDİRİYOR!

Avrupa’nın en büyük treyler üreticisinden biri olan Alman Schmitz Cargobull, Sakarya'da kurduğu Adapazarı fabrikasının açılış töreninde Türkiye’nin önde gelen lojistik firmalarının sahiplerini de ağırladı.

Kamyonum Dergisi olarak yakından takip ettiğimiz etkinlikte; Schmitz Cargobull’un müşterilerine ürünler hakkında sorular sorduk ve onların marka hakkındaki görüşlerini öğrendik. Schmitz Cargobull’un kalitesine ve üründen aldıkları yüksek verimliliğe vurgu yapan müşteriler, yeni araç yatırımlarında da tercihlerinin yine Schmitz’den yana olacağını ifade ettiler.

Yahya Doğruer
“Filomuzun Tamamı Schmitz Cargobull”

Taşımacılık sektöründeki 25 yıllık deneyimi ile hizmet veren Doğruer Lojistik, filosunun tamamında Schmitz Cargobull’u tercih ediyor. Uzun yıllardır Schmitz Cargobull kullanıcısı olduğunu belirten Doğruer Lojistik’in Sahibi Yahya Doğruer, yeni araç yatırımlarında tercihlerinin yine Schmitz olacağını kaydetti.

Schmitz Cargobull’un Türkiye’ye doğrudan kendisinin gelmesinden duyduğu memnuniyeti dile getiren Doğruer şunları söyledi: “Markanın ülkemizde yatırım yapması, müşterilerine yakın olması çok önemlidir.  Böyle olduğu için daha kaliteli hizmet alacağımıza inanıyorum. Servis hizmetlerinin daha iyi olacağına inanıyorum.”

Schmitz Cargobull’u neden tercih ettiklerine yönelik değerlendirme yapan Doğruer, şöyle konuştu: “Schmitz Cargobull’un ürünleri bir defa paslanmıyor. Ürünün dayanım ömrü çok uzun, geç yıpranıyor. Ürün her türlü lojistik hizmetine destek verebiliyor. Bunlar Schmitz’i tercih etmemizde yeterlidir.”

Hüseyin Odabaş
“Schmitz Cargobull’dan Şaşmayacağım”

Schmitz Cargobull’un üretim teknolojisindeki seviyesinin çok yüksek olduğuna dikkat çeken Odabaş Uluslararası Nakliyat Firması’nın Sahibi Hüseyin Odabaş, Schmitz Cargobull’dan şaşmayacağını belirtiyor.

Odabaş, “Geçtiğimiz yıllarda Schmitz Cargobull’un daveti üzerine Almanya’daki fabrikasını gezmiştim. Orada kurdukları teknolojiyi ve üretimi yapılan dorseleri gördükten sonra Schmitz Cargobull araçlarını almaya karar vermiştim. O dönem, 5 adet ürün aldım. Bundan sonraki nakliyatçılık hayatımda Schmitz Cargobull’un ürünlerinden başka tercihim olmayacaktır. Schmitz Cargobull’dan şaşmayacağım” dedi.

Dursun Gece
“Tercihimiz Yine Schmitz Cargobull’dan Yana Olacak”

Kamu kurum ve kuruluşlarının, özel teşebbüse ait şirketlerin taşımalarını başarıyla yürüten Alp Özler Nakliyat filosunda Schmitz Cargobull araçlarını kullanıyor.  Schmitz’in araçlarından oldukça memnun olduklarını belirten Alp Özler Nakliyat Yönetim Kurulu Başkanı Dursun Gece, yeni yatırımlarında Schmitz Cargobull ile yola devam edeceklerini söyledi.

Gece, “Alp Özler Nakliyat olarak Schmitz ile tanıştıktan sonra devamlı bu markanın ürünlerini kullanmaya başladık. Light grubunda yer alan dorseleri Türkiye’ye ilk bizim firmamız getirdi. Schmitz’den çok memnunuz. Yeni araç yatırımlarımızda da Schmitz Cargobull ile çalışmayı arzu ediyoruz. Filomuzda 100’ün üzerinde dorsemiz var. Bu araçların yaklaşık yüzde 60’ı light araçlardan oluşuyor. İhtiyaç oldukça tercihimiz yine Schmitz Cargobull’dan yana olacak” dedi.

Erdal İlhan
“Schmitz Cargobull’un Doğru Marka Olduğuna İnanıyorum”

Erdal İlhan Uluslararası Nakliyat 30 yılı aşkın tecrübesiyle nakliye sürecinin her aşamasında Avrupa’dan Ortadoğu’ya, Orta Asya’dan Rusya’ya, dünyada karayolu, havayolu ve denizyolu ile ulaşılabilecek her noktaya komple ve parsiyel taşımacılığını başarı ile gerçekleştiren Türkiye’nin önemli lojistik firmaları arasında yer alıyor.

Schmitz Cargobull’un Türkiye’ye gelmesinin lojistik sektörü açısından önemli olduğuna dikkat çeken Erdal İlhan Uluslararası Nakliyat Yönetim Kurulu Başkanı Erdal İlhan, bu yatırımlarla birlikte kalitenin yükseleceğini ve sektör adına da fiyatların rekabetçi olacağını belirtti.

Schmitz Cargobull’un ürünlerini 2011’den beri kullandığını açıklayan İlhan, “Almanya’daki fabrikalarını ziyaret etme fırsatımız olmuştu. Sahip oldukları teknolojiyi gördükten sonra Schmitz Cargobull’u tercih etmeye başladım. Bölmeleriyle, raf sistemiyle, hırsızlığa karşı önlemleriyle gayet başarılı işler yapıyorlar. Araçlarda kaliteli malzeme kullanıyorlar. Ben ilk kez şasenin paslanmazlığına Schmitz Cargobull’da rastladım. Bu özellik bizim için inanılmaz bir artıdır. Uzun süre kullanmış biri olarak Schmitz Cargobull’un doğru marka olduğuna inanıyorum” dedi.

“2018’de Firma Olarak Yüzde 10’luk Büyüme Bekliyoruz”

Lojistik sektörün son durumuna yönelik değerlendirme de yapan Erdal İlhan sözlerini şöyle sürdürdü: “Sektörümüz açısından 2016 yılını kötü geçirdik. 2017’de geldiğimiz nokta biraz daha iyi seviyelerde. Türkiye bulunduğu coğrafya itibariyle dünya üzerinde çok önemli bir lojistik merkezi konumunda yer alıyor. Çevremizde yaşanan bazı olumsuzlukların ülkemizi etkilememesi durumunda ya da daha kötü olmaması durumunda 2018’in daha iyi olacağına inanıyorum. 2017’de yurt içi lojistik çok iyi ilerleme kaydetti. Yurt dışında da ihracattaki gelişmelerden kaynaklı 2016’ya göre biraz daha iyi gidiyor.  2018’de firma olarak yüzde 10’luk büyüme bekliyoruz.”

 
Mercedes-Benz Türk, OSD Üyelerini Aksaray Kamyon Fabrikası’nda Ağırladı
 
Mine Kaya'nın Acı Günü
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Ford Trucks Her Şartta Her Zorlukta Müşterisinin Yanında
Ford Otosan'ın ağır ticari markası Ford Trucks, yeni seri araçları, hızlı ...
SCANIA XT Bir Devrin Kapılarını Açıyor
Scania 2 milyar Euro’yu geçen yatırımla geliştirdiği yeni nesil araçlarına ...
DAF Türkiye Pazarına İddialı Girdi!
Dünyanın önde gelen kamyon üreticilerinden DAF Trucks, geçtiğimiz senenin ...
 
Hyva, Alpha Damper Silindirleriyle Farkını Gösteriyor
1979 yılında kurulan, damper silindirleri konusunda global pazar lideri ...
Hayvana Saygı Ekonomiye Katkı
Araç üstü ekipman ve treyler sektöründe öncü marka olan OKT Trailer, yüzde ...
Mercedes-Benz Arocs 3363 LS - 120 Ton Çekici Türkiye Pazarında
2016 yılı itibarıyla Euro 6 dünyasına yepyeni ürünler sunan Mercedes-Benz ...
 
Schmitz Cargobull, 125 Yıllık Tecrübe ve Bilgisini Türkiye’ye Taşıdı
125 yıllık köklü geçmişiyle treyler pazarının güçlü markası Schmitz Cargobull, ...
‘Dual System Teknolojisi CNG ve Motorin Bir Arada
CNG dönüşümünde ‘teknolojik devrim’ olarak adlandırılan SOCAR “Dual System”  ...
Krone Filo Kiralama Hizmetiyle Sektöre Dinamizm Getiriyor
Türkiye’de üretim fabrikası, ikinci el hizmeti, servis ve yedek parça ...
 
Nuray PEKCAN
Çözüm?
kamyonum,applicasyon,play store,cepte
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
BİREYSEL KAMYONCUNUN ZAFERİ
Av. Bilun ELMACIOĞLU
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU “KVKK” VE GETİRDİKLERİ
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
sondakika
kamyonum
src
news
kamyoncu
truck
lkw
treyler
şoför