Advertisement
Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
bisa
English
We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
filo kiralama, estepe,
mars, mars lojistik,
21 Mart 2019 Perşembe - 12:18

Schmitz Cargobull’un Tüm Dünyada Satılacak Konteyner Taşıyıcılarını Koluman Üretecek

Alman treyler firması Schmitz Cargobull, konteyner taşıyıcı üretimi için Türk firması Koluman Otomotiv Endüstri A.Ş ile iş birliği yaptı. Buna göre Schmitz Cargobull’un tüm dünyada satılacak olan konteyner taşıyıcılarını, üç yıl süre boyunca Türk firması Koluman Otomotiv Endüstri A.Ş üretecek.

Schmitz Cargobull’un Tüm Dünyada Satılacak Konteyner Taşıyıcılarını Koluman Üretecek

Andreas Schmitz: “Üç Farklı Model Üzerinden Siparişlerin Üretimine Başlanacak”

Schmitz Cargobull Yönetim Kurulu Başkanı Andreas Schmitz, iş birliğine ilişkin yaptığı açıklamada, "Konteyner taşıyıcı, kombine karayolu ve demiryolu taşımacılığındaki çözümün en önemli parçası. Tam olarak bu nedenle S.CF konteyner taşıyıcı yarı treyler modelimizi yeniden ürün gamımıza dahil ediyoruz. 2019 yılından itibaren Schmitz Cargobull tarafından geliştirilen ve Mersin merkezli Türk iş birlikçimiz Koluman Otomotiv Endüstri A.Ş tarafından tedarik edilecek olan üç farklı S.CF standart konteyner taşıyıcı modeli üzerinden siparişlerin üretimine başlanacak.” şeklinde konuştu.

Andreas Schmitz: “Koluman Otomotiv Yetkin Bir Üretim İş Birlikçisi”

Andreas Schmitz sözlerini şöyle sürdürdü: "Yeni konteyner taşıyıcının AR&GE çalışmalarını Schmitz Cargobull üstlenecek. Koluman Otomotiv Endüstri A.Ş'nin yetkin bir üretim iş birlikçisi olduğuna kanaat getirdik ve firmayla iş birliği anlaşması imzaladık. Üretim süreci, müşterilerimizin bizden beklediği kaliteyi garanti altına alabilmek için standartlarımızı karşılayacak biçimde yapılandırılacak. Müşterilerimizin teslim alacağı araçlar, Schmitz Cargobull'un orijinal araçları olacak."

 “Yıllık 9 Bin ile 12 Bin Arası Bir Pazar Öngörüyoruz”

Konteyner taşıyıcı talebi, 2008-2009 ekonomik ve mali krizleri nedeniyle Avrupa’da ciddi bir düşüş göstermiş, pazardaki kapasite fazlalığı nedeniyle de Schmitz Cargobull bu alandaki üretimini durdurma kararı almıştı. Schmitz Cargobull ile Koluman Otomotiv Endüstri A.Ş arasındaki iş birliği sonucu, Alman firma bu alandaki üretimlerine geri dönmüş oldu. Pazara tekrar dönmeleri üzerine bir değerlendirmede bulunan Schmitz Cargobull Satış Direktörü Boris Billich, "Talep seviyesi artık düzeldi. Yıllık 9 bin ile 12 bin araç aralığında oluşacak bir yıllık pazar hacmi öngörüyoruz." diye konuştu. 

“En Önemli Pazarlarımız Almanya, Hollanda, Belçika ve İskandinavya”

Boris Billich açıklamasına şu sözlerle devam etti: "Schmitz Cargobull, S.CF ürün gamında üç araç sunacak: S.CF Gooseneck 45‘ Euro Light, S.CF Gooseneck 45 ‘Euro ve S.CF Gooseneck 40‘ LX. En önemli pazarlarımız Almanya, Hollanda, Belçika ve İskandinavya'dır. Ancak bu araçlar her yerde satışa sunulacak. Satış, konfigürasyon ve müşteri hizmetlerinin tamamı Schmitz Cargobull tarafından sağlanacak." 

Koluman Otomotiv Endüstri A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı Kaan Saltık: “Doğru Bir İş Birliği Yapıldı”

Schmitz Cargobull ile Koluman Otomotiv Endüstri A.Ş iş birliğinin ilk ürünleri,  Hamburg’da gerçekleştirilen sergi ile tanıtıldı. Sergide, Koluman Otomotiv Endüstri A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Kaan Saltık ile görüşen Kamyonum Genel Yayın Yönetmeni Nuray Pekcan, Türk otomotivi için büyük öneme sahip iş birliğinin ayrıntılarını öğrendi.

“Avrupalı Firmaların Beklentilerini Biliyoruz”

Kaan Bey öncelikle tebrik ederiz. Bugün, Schmitz Cargobull ile gerçekleştirdiğiniz iş birliğinin ilk ürünlerini sergiliyorsunuz. İş birliği neleri kapsıyor?

Schmitz’le olan görüşmelerimiz 2 yıl öncesinden başladı. Anlaşmamızı geçtiğimiz Uluslararası Ticari Araç Fuarı IAA'da imzaladık. Bugün de sunumumuzu nihayet gerçekleştirebiliyoruz. Anlaşmamız, konteyner taşıyıcı treyleri kapsıyor. Anlaşma çerçevesinde direkt Schmitz markası ile onlar için üretim yapacağız. Anlaşma ilk etapta 3 yıl için imzalandı. Schmitz şüphesiz ki büyük bir firma. Bizim de ciddi bir kapasitemiz söz konusu. Biz kapasite fazlamızı değerlendiriyoruz, onların da kapasite ihtiyaçları var. Bu anlamda doğru bir iş birliğinin yapıldığını söyleyebilirim. Her iki firma için de hayırlı olacaktır diye ümit ediyorum.

Schmitz Cargobull treyler satışında şu anda Avrupa lideri. Sektörde böylesine önemli bir firmanın, iş birliği için sizi seçmesini nasıl değerlendiriyorsunuz?

Şüphesiz ki bu bize gösterilen güvenin işareti. Dediğim gibi görüşmelerimiz,  2 senelik bir zaman dilimini kapsıyor. Schmitz Cargobull, firmamıza gelerek üretimimizi ve çalışma şartlarımızı gördü. Uzunca bir değerlendirme, karşılıklı tartma süreci yaşadık. Bu dönemin sonunda da yola çıkma kararı verdik. Bildiğiniz gibi Mercedes-Benz’in uzun yıllardır yetkili üst yapıcısı konumundayız. Dolayısıyla bir Avrupa firmasının kalite olarak beklentilerinin farkındayız. Kendi üretimlerimizdeki kaliteyi de yükseltmek adına gerek fiziksel, gerekse personel anlamında ciddi yatırımlar yaptık. Tahmin ediyorum Schmitz Cargobull da tüm bunları göz önünde bulundurarak bu kararı vermiştir.

“Hedefimiz 3 Yıl İçinde Bin Adet Üretim”

Bu ürünler hangi ülkelere satılacak?

Görebildiğimiz kadarıyla konteyner pazarının ağırlığı Almanya ve Benelüks ülkeleri. Özellikle de Hamburg, Amsterdam gibi kentler. Bunun dışında Baltık ülkelerinde de pazarlama faaliyetlerinin yapılacağını düşünüyorum.

İleride Schmitz Cargobull ile üretim konusunda da bir iş birliğiniz olabilir mi?

Schmitz Cargobull ile biz aynı zamanda rakibiz. Burada bir iş birliğimiz söz konusu ama konteyner dışındaki ürünlerde rekabetimiz hâlâ sürüyor. Şu anda diğer ürün gruplarında bir iş birliğimiz söz konusu değil.

Koluman Otomotiv A.Ş’nin  üretim kapasitesi Schmitz Cargobull’un taleplerine cevap verebilecek mi?

Evet, kesinlikle. Koluman’ın üretim kapasitesi, Schmitz Cargobull’un taleplerine fazlasıyla cevap verebilecek nitelikte. Şu anda hedefimiz 3 yıl içerisinde bin adetlik bir üretime ulaşmak. Bizim beklentimiz bu rakamın daha kısa sürede gerçekleşmesi yönünde.

 
Türkiye’de En Geniş Hinterlanda Sahip Liman: Mersin Uluslararası Limanı
 
Ford Otosan ve Tedarikçileri Yarın İçin Değişime Bugünden Hazır
YORUMLAR
Toplam 1 yorum var, 1 adet görüntüleniyor. Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 
Cetin Nuhoglu 22 Mart 2019 Cuma 07:43

Treder baskani ve Turkiye’ nin onde gelen bir treyler ureticisi rakibine taseron oldu. Bunla da övünüyoruz

Yorumu oyla      2      1  
FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Jetblue Genel Müdürü Kenan Emekci: 'Adblue Türkiye Pazarının Lideriyiz'
Türkiye’de Adblue üretimini ilk kez gerçekleştiren ve şu anda pazar lideri ...
NGVA EUROPE: 1,3 Milyon Olan Doğal Gazlı Araç Sayısı, 2030 Yılında 12,6 Milyona Ulaşacak
“Alternatif Yakıt Teknolojileri” dosyamız kapsamında NGVA Europe (The ...
Türkiye’nin İlk LNG’li Çekicisi: IVECO Stralis NP 460
Alternatif Yakıt Teknolojileri Dosyamız kapsamında görüşlerine başvurduğumuz ...
 
''LNG, Uzun Yol Taşımacılığında Rekabetçi Bir Alternatif Haline Geliyor''
EPDK, fiyat avantajları, çevreci özelliği sayesinde yaygınlaşması beklenen ...
Boşça: 'Türkiye Enerji Merkezi Konumunda'
“Alternatif Yakıt Teknolojileri” dosyamız kapsamında açıklamalarda bulunan ...
"Gümrük Birliği’nin Güncellenmesinde En Önemli Başlıklar, 'Kotalar ve Geçiş Ücretleri' Olacak"
“Avrupa Birliği ve Kotalar” dosyamız kapsamında, T.C Ulaştırma ve Altyapı ...
 
'Stratejik Öneme Sahip Hiçbir Kuruluş Yabancı Firmalara Satılmamalı'
ESEN Nakliyat Genel Müdürü Sadettin Kayabaşı, Ro-Ro taşımacılığının gitgide ...
'Fedarasyonun Esnafa Sahip Çıkmasını Bekliyoruz'
Güneydoğu Anadolu ve Habur dosyamız kapsamında gerçekleştirdiğimiz kooperatif ...
"Durumumuz Hiç İç Açıcı Değil Fakat Bir Umut Var"
Güneydoğu ve Habur Dosyamızda sıradaki durağımız, hem bir iş adamı, hem ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Treder Zirvesi Sektörün Gelişimini Sergiledi
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
0
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
0
  YAZARLAR
Dr. Can Baydarol
Dr. Can Baydarol
Son Düzlük
Alpay Lök
Alpay Lök
Otobüs Yolculuğunda Hedef Sıfır Ölüm!
Mustafa İmrak
Mustafa İmrak
Lojistik Sektöründe Çevreci Çözümler
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Sınırda Karbon Düzenlemesi Mekanizması “SKDM” 1 Ekim 2023 Tarihinde Yürürlükte
Özgür Şener
Özgür Şener
 Nafile Çaba
Prof. Dr. Birol ERKAN
Prof. Dr. Birol ERKAN
Yıldız Sektör; Lojistik
Nizamettin KARADAĞ
Nizamettin KARADAĞ
Türkiye Taşımacılığını Kim Yönetiyor?
Kamyonum TV
0
  ÇOK OKUNANLAR
0
Güzeller
0
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
0
  ANKET
     
 
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
0
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vize
Belge yetersizliği
Maliyetler
Tır parkı sorunları
Cezalar
Sınırlardaki ve güzergahlarda karşılaşılan geçiş sorunları
0
0 Sonuçlar
 
     
0
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Abonelik ve Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
Ekonomi
İhale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Akü
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
truck
fahrer
kamyoncu
sondakika
Kamyon
src
dikkat
kamyonum
türkiye