GÜNDEMHABERLERTESLİMATDENİZ TAŞIMACILIĞI FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
Ford Otosan, Endüstri 4.0’ı Destekleyen Yeni Pres Hattı ve Yüksek Hızlı İşleme Merkezini Devreye Aldı
Ford Otosan, Endüstri 4.0’ı Destekleyen Yeni Pres Hattı ve Yüksek Hızlı İşleme Merkezini Devreye Aldı
'Türkiye’de Son Üç Yılda Pazar Payı En Hızlı Artan Marka Olduk'
"Türkiye’de Son Üç Yılda Pazar Payı En Hızlı Artan Marka Olduk"
Zagrebtrans Relies on UltralightCombi Semi-trailer Combination From

Zagrebtrans Relies on UltralightCombi Semi-trailer Combination From

1 2 3 4 5 6
21 Ağustos 2019 Çarşamba - 13:55

“Teslim Süresi Uygunsa ve En Önemlisi Fiyat da Uygunsa Tercih Edilmemeleri İçin Hiçbir Sebep Yok”

IVECO Türkiye’nin düzenlemiş olduğu 2019 Üst Yapıcı Buluşması’nda görüştüğümüz bir diğer üst yapıcı da Betonstar firması oldu.

“Teslim Süresi Uygunsa ve En Önemlisi Fiyat da Uygunsa Tercih Edilmemeleri İçin Hiçbir Sebep Yok”

Toplantıya ilişkin değerlendirmede bulunan Betonstar Yurt Dışı Satış Müdürü Bahadır Arapoğlu, “IVECO, montaj için kendi tesislerini kullandırabileceklerini, satın alma kolaylıkları sağlayacaklarını söyledi. Ayrıca, teslim süreleriyle ilgili de ellerinde stok araç olacağı, bu stok araçların İtalya’dan yapılacağı ifade edildi. IVECO’nun bu imkanları sunması üst yapıcılara avantaj sağlar.” dedi.

IVECO’nun amacı sizlerle ortak bir iş birliği içerisinde, Afrika ve Orta Doğu’daki pazar potansiyelini artırmak. Siz bu duruma nasıl bakıyorsunuz? Sizler IVECO’ya, IVECO sizlere hangi noktada destek olursa bu pazarlarda artış gösterebilirsiniz?

Betonstar olarak kamyon imalatçılarına eşit mesafedeyiz. Müşterinin tercihi neyse biz onu alıp müşteriye teslim etmek zorundayız. IVECO Afrika ve Orta Doğu’daki satış zorluklarını görüp buradaki üst yapıcıyı destekleyerek son kullanıcıya ulaşmayı amaçladığını belirtti. IVECO, kendi tesislerini montaj için kullandırabileceklerini, satın alma kolaylıkları sağlayacaklarını söyledi. Ayrıca, teslim süreleriyle ilgili de ellerinde özellikle Euro 3 isteyen bölgeler ve sağdan direksiyonlu ülkeler için stok araç olacağını, bu stok araçların İtalya’dan yapılacağı ifade edildi. 

Betonstar’ın yurt dışında hangi bölgelere ihracatı bulunuyor?

Biz ürettiğimiz beton pompalarını başta Kuzey Amerika, Avrupa ve Kuzey Afrika başta olmak üzere dünyanın her yerine satıyoruz. Afrika’nın orta bölgelerinde de de müşterilerimiz bulunuyor.  Ayrıca Körfez ülkelerinde de, Suudi Arabistan’a, UAE ye başta olmak üzere ihracatımız var.

Afrika ve Orta Doğu’da IVECO hangi üreticiler ile rekabet ediyor? Bu bölgeler sizin ilgi alanınıza giriyor mu?

Marka belirtmemek adına söylersek; İtalyan firması olarak daha çok Almanlarla mücadele ediyorlar. Türkiye’de ve Afrika’da aynı rekabet söz konusu ancak bazı ülkelerde IVECO oldukça güçlü. Örneğin; Libya’da İtalyanların tarihi bir geçmişi olduğundan dolayı IVECO özellikle burada çok güçlü. Libya’nın şu andaki karışık ortamından dolayı oralara ziyaret yapamıyoruz ama IVECO’nun Libya’da geçmişten gelen bir üstünlüğü var. Tunus’ta da aynı şekilde, IVECO daha bilinilir bir marka.

Afrika ve Orta Doğu bizim ilgi alanımızda. Şu anda oradaki en büyük ekonomi olan Nijerya var. Biz de Nijerya pazarına girmeye çalışıyoruz. Türkiye’nin yaptığı atakla vizelerin kaldırılması, direkt uçuşların başlamasıyla Senegal Türk firmaları açısından popüler hale gelmeye başladı. Afrika’da beton pompası henüz çok yaygın kullanılmıyor. Bu tarz durumlarda hangi firma önce giderse daha bilinir bir marka oluyor.

“Teslim Süresi Uygunsa ve En Önemlisi Fiyat da Uygunsa Tercih Edilmemeleri İçin Hiçbir Sebep Yok”

Sizin müşteriyi IVECO’ya ya da başka bir markaya yönlendirmeniz için araç üreticilerinin size hangi imkanları sağlamları gerekiyor?

Öncelikle bunu müşterinin istemesi gerekiyor. Kendi ülkesinde satış sonrası hizmetleri düzgün alabileceğini düşünüyorsa bizim bir şey söylememize gerek kalmaz. 4-5 tane marka var hangisini istersiniz dediğimiz vakit, müşteri bu da olabilir derse, o zaman iş teslim süresine bakar. Teslim süresi uygunsa ve en önemlisi fiyat da uygunsa tercih edilmemeleri için hiçbir sebep yok.

 
Kerem Genç: "Orta Doğu ve Kuzey Afrika Yoğun Çalıştığımız Bölgeler Arasında"
 
Belediyeler Araç ve Üst Yapılar İçin Neler Söyledi?
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Kerem Genç: "Orta Doğu ve Kuzey Afrika Yoğun Çalıştığımız Bölgeler Arasında"
IVECO Türkiye’nin düzenlemiş olduğu 2019 Üst Yapıcı Buluşması’nda EFE ...
Süha Yılmaz: "Üst Yapıcılara Orta Doğu ve Afrika'da Yeni Kapılar Açmayı Umuyoruz"
IVECO 2019 Üst Yapıcı Buluşması’nda IVECO Türkiye Daily ve Eurocargo Ürün ...
"Biip" Sesi Artık Yok!
Belediyelerde kullanılan hizmet araçlarının daha sessiz ve daha güvenli ...
 
'Doğru Projelerde Yer Alan Şirketler, Son İki Yıllık Süreçten Güçlenerek Çıktı'
Kamyonum Dergisi olarak her sayımızda lojistik firmalarının sektörde yaşadıkları ...
'LNG Teknolojisinin Öncülüğünü Yapıyoruz'
“Dünya doğal gaza yöneliyor, peki Türkiye’de son durum nedir?” diyerek ...
Menzil Kapasitesi İle Rakipsiz!
“2017 Yılının En Düşük Karbonlu Kamyonu” IVECO Stralis NP 460 kara yolu ...
 
''Türkiye’de LNG Dönüşümlü İlk Araç Bizim Tarafımızdan Yapıldı''
Daha önceki sayılarımızda başlatmış olduğumuz Alternatif Yakıt Teknolojileri ...
"Shell&Turcas, LNG’de Öncü ve Güvendiğimiz Bir Firma"
Kamyonum Dergisi olarak yakından takip ettiğimiz alternatif yakıt teknolojileri ...
Doç. Dr. Onur Dikmenli Sektöre Dair Yazılarıyla Artık Kamyonum Dergisinde!
Doç. Dr. Onur Dikmenli sektöre dair bilgilerini artık Kamyonum Dergisinde ...
 
Nuray PEKCAN
Çözüm?
kamyonum,applicasyon,play store,cepte
  YAZARLAR
Av. Bilun ELMACIOĞLU
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU “KVKK” VE GETİRDİKLERİ
Nizamettin KARADAĞ
NİHAYET KARAYOLLARI YANMAYA BAŞLADI
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
dikkat
lkw
bus
news
treyler
fahrer
haberler
kamyonum
sondakika