GÜNDEMHABERLERTESLİMATDENİZ TAŞIMACILIĞI FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
Türkiye Romanya Arası Nakliye Çalışmalarında Öncü Kuruluş Arınak Lojistik
Türkiye Romanya Arası Nakliye Çalışmalarında Öncü Kuruluş Arınak Lojistik
Domates İthalat Kotasında Artış
Domates İthalat Kotasında Artış
Update Coronavirus Outbreak  Impact On Border Crossing Points With Iran

Update Coronavirus Outbreak Impact On Border Crossing Points With Iran

1 2 3 4 5 6
1 Ağustos 2019 Perşembe - 11:39

ZF Aftermarket, TRW Elektrik Mavisi Balatalar İle Ürün Portföyünü Genişletti

TRW markası ile ZF Aftermarket, Eylül 2018’de elektrikli araçlar için özel olarak tasarlanmış ilk fren balatasını tanıtmıştı. Tesla ve Nissan Leaf de dahil olmak üzere TRW Elektrik Mavisi Balatalar, piyasaya sürüldüğü aylar içerisinde Avrupa araç parkının %97’sini kapsayacak şekilde tasarlandı.

ZF Aftermarket, TRW Elektrik Mavisi Balatalar İle Ürün Portföyünü Genişletti

Ürün portföyünde planladığı artışı gerçekleştiren ZF Aftermarket, yakın tarihte de gelişime odaklı Yüksek Gerilim Eğitimleri yapmayı planlıyor. Elektrik Mavisi olarak bilinen program, halihazırda test sürecinde olan hibrit ürünlerle de genişletilecek.

TRW Elektrik Mavisi, ZF Aftermarket’in yüksek yenilikçi kapasitesini temsil eden, elektrikli araçlar için yeni bir ürün yelpazesi oluşturmaktadır. Yeni nesil TRW fren balataları, iç mekan gürültüsünü ve fren tozunu önemli ölçüde azaltma özelliğine sahiptir. Frankfurt, Automechanika'da 2018'de başlatılan ürün portföyü, Tesla ve Nissan Leaf dahil olmak üzere Avrupa elektrikli otomobil parkının %97'sini kapsarken, program sürekli olarak daha da geliştirilmektedir. Hibrit araçların seriyi tamamlamaları için üretilen formülasyonlar şu anda test aşamasında olup takip eden aylarda ise kullanıma açılacak.

NHV testinden geçmiş, sürdürülebilir daha az gürültü

Sürücü konforu söz konusu olduğunda, aracın içerisinden gelen çalışma sesinin ve titreşimin kabul edilmediğini bilen ZF Aftermarket, konuyla ilgili devrim niteliğinde testler gerçekleştirmiştir. Yeni bir malzeme formülasyonu ile geliştirilen TRW Elektrik Mavisi, özel bir çok katmanlı şim ve kaplamalı ses sönümleme aksesuarları ile desteklenmiş ve NVH (Gürültü Titreşimi ve Sertlik) üretimini en minimuma indirmiştir.

Değişen ekoloji

Değişen otomotiv dünyasında ZF, 2030 yılına kadar, dünya çapında üretilen tüm otomobillerin yaklaşık üçte birinin tamamen elektrikli veya hibrit elektrikli araçlardan oluşacağını ve gelişen bu süreçte; sürücüleri, filoları ve belediyeleri çevre dostu araçlar almaya teşvik eden politikaların destekleneceğini ön görmektedir.

Şu anda Avrupa’nın 200 şehrinde düşük emisyon bölgeleri bulunmaktadır. Örneğin Londra “ultra düşük” emisyon bölgesi sunan ilk şehir haline gelerek bir adım daha ileri gitmiştir.

Bazı özel servisler için, geleneksel araçlardan elektrikli araçlara geçişin artması kaygı verici bir neden olmuştur. ZF Aftermarket, Yeni Nesil Aftermaket'i en aktif olacak şekilde kurgulayarak ustaların Yüksek Gerilim Sistemleri ile başa çıkmalarını ve elektrikli parçalara güvenle yaklaşmalarını sağlamak için eğitimler de geliştirmektedir.

ZF Aftermarket'in başkanı Helmut Ernst, “Elektrikli araçlar geleceği belirleyecek. Bu değişikliğe uyum sağlayan distribütörler ve özel servisler, başarıya yönelen uzun vadeli liderler olacaklar. Popüler Yüksek Gerilim eğitim oturumlarımız, müşterilerin ve iş ortaklarımızın, gelecekteki teknolojinin karmaşıklığına erken bir aşamada hakim olmak için ihtiyaç duydukları temel becerileri ve nitelikleri kazanmalarında yardımcı olacak.” cümleleri ile değişen ekolojiyi ZF Aftermarket’in desteklediğini ifade etmektedir.

 
Kumport Dev Vinçleriyle Mega Gemilere Hizmet Verecek!
 
Türk Araçların İhracat Taşımaları 6 Ayda 3% Arttı
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Anadolu Isuzu Üstün Başarı Gösteren Yetkili Servislerine Tayland Sürprizi
Türkiye’de ticari araçlar konusunda en yaygın servis ağına sahip olan ...
Otokar, Yılın İlk 6 Aylık Sonuçlarını Paylaştı
Koç Topluluğu şirketlerinden Otokar, 2019 yılı ilk 6 aylık sonuçlarını ...
Avrupa’nın En Büyük Ve En Teknolojik Low-Bed Fabrikasını Faaliyete Geçirdi
Adapazarı kampüsünde Avrupa’nın en büyük ve en teknolojik Low-Bed fabrikasını ...
 
Yeni Mercedes-Benz Sprinter, Müşterileri ile Buluştu!
Mercedes-Benz Türk Hafif Ticari Araçlar, Mayıs-Temmuz ayları arasında ...
Türktraktör Yurt Dışı Satış Cirosunu %45 Artırdı
TürkTraktör, 2019’un ilk yarısında yurt dışı satış adedini geçtiğimiz ...
Yenilemek İçin Zaman Kaybetmeyin!
Çekya otoyollarında işletmeci firma değişikliği nedeniyle 1 Aralık’tan ...
 
O Parçalar Nasıl Üretiliyor?
ROTA, kalite odaklı üretim anlayışını v çeki kolu ürünü üzerinden hazırladığı ...
Doğan Holding CFO’luğuna Bora Yalınay Atandı
Enerji, akaryakıt perakendesi, finans, internet-eğlence, sanayi, otomotiv, ...
Türk Otomotiv Tarihinin En Büyük İhracatı Gerçekleşmek Üzere!
Anadolu Isuzu, Türkiye’de kısa sürede büyük başarılara imza atan midibüsü ...
 
Nuray PEKCAN
Çözüm?
kamyonum,applicasyon,play store,cepte
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
BİREYSEL KAMYONCUNUN ZAFERİ
Av. Bilun ELMACIOĞLU
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU “KVKK” VE GETİRDİKLERİ
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
Kamyon
fahrer
bus
news
dikkat
lkw
src
treyler
şoför