Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
bisa
English
Regenerative Braking Axle In Production Since Late 2022

Regenerative Braking Axle In Production Since Late 2022

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
schmitz, dorse, treyler,
21 Ağustos 2008 Perşembe - 00:00

Yıldırım, Bandırma-Balıkesir-Manisa-İzmir Güzergahında Yolları İnceledi

Yıldırım, Bandırma-Balıkesir-Manisa-İzmir Güzergahında Yolları İnceledi

Yıldırım, ݝstanbul-ݝzmir bölünmüş yol projesi kapsamındaki Manisa-ݝzmir arasındaki yürütülen yol çalışmalarını yerinde incelemesinin ardından ݝzmir'de Balçova Termal Tesislerinde düzenlediği basın toplantısında gazetecilerin sorularını yanıtladı. Bir soru üzerine, ݝstanbul-ݝzmir ve ݝzmir-Ankara bölünmüş yol projelerinin durumu hakkında bilgi veren Yıldırım, söz konusu projelerle Türkiye'nin 3 büyük kentini birbirine bağlayan kara yolu ağının standardını yükseltmeyi amaçladıklarını ifade etti.

Yıldırım, ݝzmir-Ankara arasında sürdürülen bölünmüş yol projesinin ise daha iyi bir noktada olduğunu ifade ederek, hava şartlarından kaynaklanan çok büyük bir aksaklık olmaması durumunda yıl sonuna kadar yolun tümüyle çift şerit geliş, çift şerit gidiş haline dönüştürülmüş olacağını kaydetti.

“Otoyol projelerinden vazgeçme diye bir şey yok”

Bakan Yıldırım, ''söz konusu bölünmüş yol projelerinin ݝzmir ile ݝstanbul ve Ankara arasında yapılması düşünülen otoyol projelerinden vazgeçilmesi anlamına gelip gelmediği'' yönündeki soru üzerine de şunları kaydetti: ''Otoyol projelerinden vazgeçme diye bir şey yok. ݝstanbul-ݝzmir otoyolu ilanda zaten. 7 Ekim tekliflerin alınacağı tarih, ama firmalardan 'süre yetersiz' diye talep var. Bunu değerlendireceğiz. Bütün isteklilerden talep olursa, bir uzatma söz konusu olabilir. Otoyol projelerinden asla, herhangi bir sapma yok. Otoyol projesi 5 sene, 7 sene sürecek. Bu sene zarfında ݝzmirli, ݝstanbul'a, Ankara'ya, Antalya'ya rahat bir şekilde gitmesin mi? Elbette ki, Ankara'yı ݝzmir'e, ݝzmir'i ݝstanbul'a, aynı şekilde ݝzmir'i Antalya'ya, Aydın otoyolu üzerinden bağlayacağız. Bizim bölünmüş yol projesinde amacımız, artan trafik hacmini dikkate alarak, yol alt yapısını, yol geometrisini iyileştirmek. Böylece trafik kazalarını azaltmak. Sollama ihtiyacı en alt düzeye inince, trafik güvenliği artacak, kazalar da azalmış olacak. Asıl amacımız bu. Bu bir kısa vadeli çözümdür, otoyollar ise uzun vadeli çözüm olarak gerçekleşecektir.''

 
Hyundai Accent Segmentinin En Güvenilir Aracı Seçildi
 
CEVA, Şirket İçi Eğitimleri ile Çıtayı Yükseltiyor
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Helal Sana Başkan!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
EkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglishAkü
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
bussrctrucksondakikaKamyondikkatlkwşoförtürkiye