Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
bisa
English
We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
schmitz, dorse, treyler,
16 Ocak 2009 Cuma - 00:00

Kapıkule'deki Personel Azlığı Sıkıntı Yaratıyor

Kapıkule deki Personel Azlığı Sıkıntı Yaratıyor

Avrupa Birliği’nin 1 Ocak 2009 tarihinden itibaren yürürlüğe koyduğu NCTS-TIR ön beyan uygulaması hizmet kalitesi olarak teknolojinin bir nimeti ama yeniden düzenlenen modern ve lüks binalarda görevlilerin yeterli sayıda olmaması sıkıntı yaşanmasına neden oldu. Gişelerde görev yapacak memur bulamayınca, TIR şoförleri yine kendi işleri için kendileri koşturmak zorunda kalıyor. Bu eksiklik ise milyar liralık “yük”lerini adeta “sırtlarında” taşıyan TIR şoförlerini memnun etmedi.

Ne kadar yeni uygulama gelirse gelsin bizim çilemiz bitmez” diyerek yaşanan sıkıntılarla ilgili değişen bir şey olmadığına dikkat çeken TIR şoförleri, Kapıkule Sınır Kapısı’ndaki en büyük sorunu, memur eksikliği olarak değerlendiriyorlar.

Sınır kapılarında fuzuli işlemlerin bir an önce kalkması gerektiğini hatırlatan 30 yıllık TIR şoförü Kadir Özen, Bulgar tarafında hiçbir sorun olmadığını, sorunun kaynağının Türk tarafında olduğunu belirtiyor.

Kapıkule Sınır Kapısı’nda, binalar haricinde hiçbir şeyin modernize edilmediğini vurgulayan Özen, düzenli bir sistem kurulmadığı sürece burada yaşanan sorunların hiçbir zaman bitmeyeceğine öne sürüyor.

Yeni sistem “var” denmesine karşın, halen şoförlerin gümrük sahasında evrak gezdirdiğini belirten Özen, aynı işlemlerin Bulgar tarafından araçtan inmeden halledildiğini belirtiyor ve bunu şu sözlerle dile getiriyor:

“Bulgarlar sistemli bir şekilde çalışıyor. Ama bizim tarafta şimdilik böyle bir şey yok. Yeni Kapıkule inşaatında 30 tane kulübe yapılmış ama içinde insan yok. ݝnsan olmadan işlemleri kim yapacak ve hizmeti kim verecek? Öncelikle hizmet veren memur takviyesi olmalı. Beş saatte 10 TIR geçiyorsa sorarlar adama, bu nasıl modernizasyondur? Bu kadar az personelin çalışması ile bu kuyruklar bitmez. Çünkü çalışan bir memur yok. Dünyanın hiçbir ülkesinde böyle bir kuyruk olayı yok. Yapılan üç dakikalık bir TIR karnesi girişidir” dedi.

 
Ulaştırma'dan Yönetmelik Değişiklikleri
 
Mesleki Yeterlilik Belgelerine Düzenleme Getirildi
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Helal Sana Başkan!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
EkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglishAkü
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
türkiyetruckkamyoncudikkatnewslkwsondakikafahrer haberler