Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
bisa
English
Regenerative Braking Axle In Production Since Late 2022

Regenerative Braking Axle In Production Since Late 2022

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
schmitz, dorse, treyler,
15 Kasım 2013 Cuma - 09:34

Iveco, İstanbul Comvex’te şov yaptı

Iveco, geniş ürün gamını, adını İstanbul Commercial Vehicles, Buses and Components Expo’dan alan Comvex 2013 Fuarında görücüye çıkarıyor. Fuar 14 -17 Kasım tarihleri arasında TÜYAP’ta gerçekleşiyor.

Standın merkezinde 2013 Yılının Ticari Aracı unvanına sahip Stralis Hi-Way bulunuyor. Yanı başında ise Türkiye’de ilk defa tanıtılan CNGli Stralis (Sıkıştırılmış Doğal Gaz) sunuluyor. Yeni Eurocargo 9 ton da bu yıl tanıtılan yeni ürünlerden. Stantta bunlara ek olarak Iveco’nun orta ve hafif ticarî araçları da yer alıyor.

STRALIS Hi-Way ile üstün sınıf

Yeni Stralis Hi-Way toplam sahip olma maliyetindeki belirgin düşüş ve FPT Endüstriyel tarafından üretilen yakıt tasarrufu konusunda tescilli motoruyla dikkat çekiyor.

Ürünün kalitesi, üstün telematiks sistemi, filo yönetimi ve daha verimli bir sürüş için sürüş eğitimini barındıran entegre hizmetleri ile uluslararası misyonlarda ve dört yıl boyunca yılda 130,000 kilometre yapan bir Stralis Hi-Way toplam sahip olma maliyetinde %4’e varan bir düşüş sağlıyor.

Sergilenen Yeni Stralis Hi-Way’de, FPT Endüstriyel’in düşük yakıt tüketimi ve harika performans sağlayan 460 beygir gücündeki Cursor motoru var.

Stralis Hi-Way’in kabini tamamen yeniden tasarlandı. Geliştirilen ergonomi ve konfor, Iveco’nun bayiler ve müşterileriyle kurduğu yakın işbirliğinin sonucu. Daha geniş dinlenme alanı ve depolama için ayrılan daha fazla alanla sınıfının en konforlu iç kabini; kısacası sürüş için daha fazla yaşam alanı.  Yüksek konforlu koltuk ve yatak, maxi buzdolabı ile park kliması sürücünün lüks konforunu arttıran opsiyonlu özellikler. Zaten oldukça sessiz olan Stralis kabini bu bağlamda da geliştirildi ve sessiz kabin kavramını yeni bir aşamaya taşıdı.

Kabinin dış tasarımında ise aracın aerodinamik özelliklerine; yakıt tasarrufuna, yeni bir ızgaraya, yeniden tasarlanan hava deflektörlerine ve yeni tampon tasarımına odaklanıldı.

Yeni Stralis, gelişmiş ve tümleşik telematik servisi, Fren Asistanı özellikli EBS, Şerit Takip Sistemi, ESP, Active Cruise Kontrolü, Gündü Işıkları, yeni Sürücü Dikkat Desteği özelliği, Gelişmiş Acil Fren Sistemi gibi en gelişmiş yol güvenliği özelliklerine sahip. Bir sorun durumunda ekrandaki “Hizmetler” tuşu, Iveco Müşteri Hizmetleri Merkezine sorun hakkında bilgi ve aracın yerini anında bildiriyor.

 

Sürücü performansını geliştirmek adına yeni STRALIS hâlihazırda birçok araçta sunulan, sürücünün eşzamanlı olarak sürüş tarzını geliştirmesini sağlayan eşsiz “Sürüş Tarzı Değerlendirme” özelliğini barındırıyor. Buna ek olarak eğer IVECONNECT FLEET sistemine bağlanılırsa, program, filo yöneticisinin her bir sürücünün performansını uzaktan takip etmesini sağlıyor.

 

Filo yöneticileri için değerli bir diğer özellik de opsiyon olarak sunulan, aracın performans bilgilerini eşzamanlı olarak şirket merkezine yollayan filo takip sistemi raporlaması. Bu özellik filo yöneticisinin, yakıt tüketimini düşürme veya aracın ömrünü uzatma adına sürücüye tavsiye vermesine olanak tanıyor. Araştırmalar iyi bir sürüşün %5 ilâ %12 arasında yakıt tasarrufu sağlayabildiğini gösteriyor.

 

Tüm bunlar: Yüksek güvenlik sağlayan özellikler, düşük yakıt tüketimi, düşük salınımlı motoru ve yüksek konfor, Stralis Hi-Way’e 2013 Yılın Ticari Aracı ödülünü kazandırdı.

 

Yeni Stralis CNG

 

CNG’nin yük taşıma araçlarında kullanımı konusunda dünya lideri olan Iveco, en büyük ve gelişmiş ürünlerden hafif ticari araçlara kadar aralarında orta sınıf kamyonlar, otobüsler ve ağır araçların da bulunduğu bir ürün yelpazesine sahip.

 

Şirket tarafından tanıtılan son yenilik COMVEX’te sergilenen 16ZF vitesli 330 beygir gücündeki Stralis CNG .

 

CNG motorlar hem şirketlere hem de çevreye birçok fayda sağlıyor: Daha düşük işletme maliyeti, daha ucuz yakıt, çevreci; eşdeğer dizel motorlardan çok daha sessiz ve oldukça güvenli.

 

Ek olarak, Iveco’nun CNG’li ürünleri şirketin dizel motorlar konusunda sahip olduğu geniş deneyimden de faydalanıyor.

 

Yeni 9 tonluk Eurocargo

 

Eurocargo, 9 - 18 ton arasında bulunan orta boyut ticarî araçlar segmentinde, belediye ve diğer kamu görevlerinde mal dağıtımı ve genel yük taşımacılığı konusunda kendine yer buluyor. Eurocargo, 1991’den günümüze uzanan rekor denebilecek bu sürede kazandığı sayısız uluslararası ödülle güvenilirliğini kanıtlamış durumda. O zamandan beri üretilen 430,000 Eurocargo, aracın piyasadaki başarısını gösteriyor.

 

Büyük Eurocargo ailesi, Tector 4 silindir 180 beygirlik motora sahip, kısa mesafe dağıtımlarda kararlılık ve konfor arayan müşteriler için ideal olan 9 tonluk yeni bir araçla genişledi.

 

Stanttaki araçlar arasında Eurocargo’nun 220 beygirlik Tector motora sahip 16 tonluk bir versiyonu da mevcut. Düşük işletme maliyetiyle bilinen araç, Türkiye’de orta boyutlu kamyon müşterileri tarafından tercih ediliyor. Araç farklı kabin, süspansiyon, vites, dingil mesafesi ve donanımlarla sunuluyor.

 

Daily sınıfı

Stantta Daily sınıfının güvenilirlik ve esnekliğini temsil eden dört model var. Daily, her gün eşya ve yolcu taşınmasında şehir merkezi ya da şehir dışı lojistik ihtiyaçları karşılayabilen esnek bir araç.

150 Beygir gücündeki motoruyla 7 tonluk Daily, 2010’daki tanıtımından beri birçok filoda yer aldı. Araç, yüksek taşıma kapasitesi, güçlü ve tasarruflu motoru, ESP fren sistemi ile hill-holder desteği sayesinde sınıfının en güvenli araçlarından biri olmasıyla öne çıkıyor.

170 Beygir gücündeki 7 tonluk panel van, sınıfının tek örneği. Hem şehir içi hem de şehir dışında günlük lojistik işler mükemmel. Araç, 2.1 metrelik tavan yüksekliği, 17.2 m3’lük hacim, ESP fren sistemi, havalı sürücü koltuğu ve hava yastığına sahip.

3.5 Tonluk Daily şehir içi dağıtım için son derece ideal. Aracın motoru 126 beygirlik ve Euro 5 standartlarında, vites olarak tasarruf ve konfor sağlayan agile otomatik vitesi var, aracın tam dolu ağırlığı ise 3,500 kg.

Iveco Astra’nın ağır görevler için yüksek performansı

Astra markası uluslararası inşaat ve hafriyat endüstrisi için sağladığı inşaat araçları ile biliniyor.

 

Standımızda sergilediğimiz Astra nın yeni HD9 serisi. 8x4 olan bu araç 22 metreküplük üst yapıya 520 HP lik 13 litrelik Cursor FPT motora sahip.

 

Astra modellerinin güçlü noktası inşaat sahaları ve ağır yol koşulları için özel olarak tasarlanıp üretilen şasisi. Paralel olarak yerleştirilen kuvvetli çelik aracın kararlılığını arttırırken farklı donanımlarla da kullanılabilmesine olanak sağlıyor. Astra araçları, kuvvetli dingilleri, süspansiyonu ve özel fren sistemiyle en zorlu koşulların üstesinden gelmek için tasarlandı.

 

Otomatik şanzıman yüksek tork ile beraber yol performansında benzersiz bir performans sunuyor. Astra HD 9 DA 16 ileri Allison otomatik şanzımanı maksimum performans konusunda ideal.

 
Toyota’dan hafta sonu şenliği
 
TCDD: Sadece bir kamyonda radyasyon var
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Toyota’dan hafta sonu şenliği
Toyota, üstün Toyota kalitesini daha yakından tanıtmak amacıyla Türkiye ...
Gazelle Next Türkiye’de Üretilecek
Rusya’nın en büyük ticari araç markası olan ve Mersa Otomotiv Distribütörlüğü’nde ...
En büyük ticari araç fuarı başladı
Ticari araç sektörünün en büyük buluşması olan COMVEX Ticari Araçlar, ...
 
İstanbul trafiğine havadan denetim
İstanbul Emniyet Müdürlüğü Trafik Şube ekipleri, trafik ihlallerini en ...
Krone’nin dayanıklı ürünleri Comvex’de
Bu yıl dördüncüsü düzenlenen Comvex İstanbul 2013 Ticari Araçlar, Otobüs ...
Yakıt tasarrufu için 10 temel kural
Otomobil üreticilerinin her güncel modelde düşürmeye çalıştığı yakıt tüketimini ...
 
BALNAK, MAN çekicileri tercih etti
Borusan Lojistik, bünyesindeki BALNAK’ın uluslararası nakliye operasyonlarında ...
Denizcilik sektörü 2014’de canlanacak
Denizcilik sektörü arz fazlalığından kaynaklanan kâr sorununu aşma yolunda. ...
Volkswagen 207 bin aracını geri çağırıyor
Çin Kalite Gözlem Kuruluşu, ülkeye ithal edilen ve Çin'de üretilen toplam ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Helal Sana Başkan!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
EkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglishAkü
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
dikkatbusnews haberler trucktürkiyesrckamyoncusondakika