GÜNDEMHABERLERTESLİMATDENİZ TAŞIMACILIĞI FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
Meryıldız Lojistik, Tekstil Taşımacılığında 'Tırsan' Dedi
Meryıldız Lojistik, Tekstil Taşımacılığında 'Tırsan' Dedi
Kazada Sıkışan Kamyon Sürücüsü Hayatını Kaybetti
Kazada Sıkışan Kamyon Sürücüsü Hayatını Kaybetti
SOL Lines Takes a Vertical Step as it Gains Control of Scanlog

SOL Lines Takes a Vertical Step as it Gains Control of Scanlog

1 2 3 4 5 6
11 Aralık 2009 Cuma - 00:00

Hedef Satışları Arttırmak

Hastalya Otomotiv A.Ş Denizli Şubesi Kamyon Satış Danışmanı Enis Barbaros Kırkkeseli bayilerini bizlere tanıtırken geniş bir pazar ağına sahip olmanın avantajını yaşadıklarını da belirtiyor.

Hedef Satışları Arttırmak

Hastalya Otomotiv A.Ş Denizli Şubesi Kamyon Satış Danışmanı Enis Barbaros Kırkkeseli bayilerini bizlere tanıtırken geniş bir pazar ağına sahip olmanın avantajını yaşadıklarını da belirtiyor.

Bayiliğiniz ne zamandan beri hizmet veriyor ve bünyenizde satışın dışında neler var?

2005 yılından beri Denizli’de Mercedes-Benz yetkili bayiliği yapıyoruz. Bünyemizde satış, servis ve yedek parça hizmeti veriyoruz.

Siz misyonunuzu ve vizyonunuzu neye göre belirlediniz? Verdiğiniz hizmetlerden satış, servis ve yedek parçanın birbirine katkısı ne yönde oluyor?

Müşteri ağımızı genişletmek, en iyi şekilde müşterilerimize hizmet vermek ve Mercedes-Benz Bayiliğini en iyi şekilde temsil etmek.

Sizi diğer markalardan ayıran özellikler nelerdir?

Geniş bir pazar ağına sahip olmamız bizi diğerlerinden ayırıyor.

Araçlarınızda hangi şikâyetler müşteriyi servise getiriyor?

Süreklilik arz eden bir şikayetle karşılaşmıyoruz.

Reklam ve tanıtım boyutuna gelirsek, müşteriye hangi kanallardan ulaşıyorsunuz? Hedefleriniz ve yapacağınız yenilikler neler?

İnternetten ve kendi müşteri portföyümüzden müşteriye ulaşıyoruz.

Değişim araçlarınızın modellerine nasıl yansıyor?

Değişimi modellerimize olumlu yansıyor; çünkü MBT A.Ş değişimi önceden tahmin edip araçlarını ona göre imal ediyor.

Kendine kazanç sağlamak isteyen bir şoför Mercedes’i’ neden tercih eder?

İşletme maliyetinin düşük olması, araçların arıza yapmaması, ikinci el değerinin piyasada fazla ve hareketli olması nedeniyle Mercedes’i tercih eder.

Müşteri portföyünüzü kimler oluşturuyor?

Akaryakıt firmaları, uluslararası taşımacılık firmaları, beton santralleri, inşaat firmaları.

Son olarak ise 2009 yılını nasıl kapatmayı planlıyorsunuz?

Müşteri portföyümüzü genişletip satış adetlerini arttırmayı düşünüyoruz.

Hastalya Otomotiv A.Ş Denizli Şubesi’nden Actros Filo Teslimatı

Bodrum’ da faaliyet gösteren Çağdaş Holding tercihini yine Mercedes-Benz marka araçlardan yana yaptı ve 250 adet Mercedes-Benz aracı bulunan filosunu, 9 adet 2010 model Euro 5 Actros 1844 ile genişletti.

Mercedes-Benz Hastalya Otomotiv A.Ş. Denizli şubesinde gerçekleştirilen teslimat törenine Çağdaş Holding’den firma yetkilisi Taner Coşkun, Hastalya Otomotiv’den ise Satış Müdürü İsmail Yaşar Kaplan ve Kamyon Satış Danışmanı Enis Barbaros Kırkkeseli katıldı.

Teslimat töreni sırasında konuşma yapan Taner Coşkun, araçların yakıt tüketiminin az, aynı zamanda yüksek performanslı ve dayanıklı olmasının kararlarında önemli rol oynadığını, ayrıca Mercedes-Benz servis ağının yurt çapında geniş olması nedeni ile de Mercedes-Benz Actros araçları tercih ettiklerini belirtti.

Hastalya Otomotiv A.Ş Denizli Şubesi Kamyon Satış Danışmanı Enis Barbaros Kırkkeseli ise yaptığı konuşmada 2005 yılından beri Denizli’ de Mercedes-Benz yetkili bayiliği yaptıklarını, bünyelerinde satış, servis ve yedek parça hizmeti verdiklerini, Mercedes araçların işletme maliyetinin düşük olması, arıza yapmaması, ikinci el değerinin piyasada yüksek ve hareketli olması nedeniyle müşteriler tarafından tercih edildiğini belirtti. Kırkkeseli, Çağdaş Holding ile birlikte çalışmaktan da mutluluk duyduklarını, araçlarla ilgili her türlü desteği de her zaman vermeye hazır olduklarını sözlerine ekledi.

 
Lojistik Üsleri Kamu Destekliyor
 
Pazarın Yeni Gözdeleri ?Çekici?+Treylerler
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Lojistik Üsleri Kamu Destekliyor
Ankara Kazan mevkiinde Türkiye’nin ilk lojistik üssünün ...
ULAŞTIRMADA 100 ÖNEMLİ PROJE
27 Eylül- 1 Ekim tarihleri arasında Haliç Kongre Merkezinde ...
Takograf Konusunda Sektör Elinden Geleni Yapmaya Hazır
Takograf konusu takograf üreten firmaların kafasını kurcalamaya ...
 
Kamyonum Dergisi Nakliyecilere Trabzon?dan Seslendi
Bölgesel Bilgilendirme Toplantıları’na son nokta ...
?Bu Sektör Herkese Lazım?
Trabzon’un en önde gelen uluslararası taşıma firmalarından ...
2010 Yılında Türkiye Karayoluyla Uluslararası Taşımalarda Bir Önceki Yıldan Daha İyi Günler Görecek..!
Belgelerinizi Temkinli Kullanın! Baş döndürücü hızla ...
 
Ankara Lojistik Üssü Gün Sayarken Otoban Bağlantısına da Kavuşuyor
Kamunun Desteğini Arkalarına Aldılar Türkiye’nin ilk modern ...
Treyler Pazarının Güçlü İsmi TIRSAN TREYLER
Pazar Lideri Treyler firmaları içerisinde gücü ve Pazar ...
Güveniyle, Kalitesiyle: GÜRLEŞENYIL TREYLER
Treyler Pazarına İddialı Giriş Sektörde yeni faaliyet gösteren ...
 
Nuray PEKCAN
“KOOPERATİFLERİ BİTİRMEYE ÇALIŞIYORLAR!”
kamyonum,applicasyon,play store,cepte
  YAZARLAR
Av. Bilun ELMACIOĞLU
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU “KVKK” VE GETİRDİKLERİ
Nizamettin KARADAĞ
NİHAYET KARAYOLLARI YANMAYA BAŞLADI
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
truck
news
türkiye
kamyoncu
treyler
fahrer
lkw
bus
dikkat