Page 22 - Demo
P. 22
söyleyerek devam etti ve şu ifadeleri kul-landı; “Treylerlerimizde yüksek mukave-metli çelikler, galvaniz kaplama ve ağırlığı azaltan alüminyum üst yapı bileşenleri kullanıyoruz. Kaynaklı birleşimlerde ro-botik kaynak sistemleri, yüzey korumada tam otomatik galvanizasyon banyosu, elektrik sistemlerinde ise son teknoloji modüller tercih ediyoruz. Bu sayede hem uzun ömürlü hem de bakım ihtiyacı düşük araçlar sunuyoruz.”Ürünlerini öne çıkaran ve farklılaştıran özellikleri açıklayan Çakmakcı bunları şöyle sıraladı; “Valohr araçlarımız tam galvanizli monoblok şasi yapısı sayesin-de korozyona karşı maksimum dayanım sağlar. Fren sistemlerinde Avrupa menşeli sistemleri standart olarak sunuyoruz. Dingillerde hafif alaşımlı akslar ve enteg-re disk fren sistemleri, elektrik tesisatın-da ISO 7638 uyumlu su geçirmez kablo-lama kullanıyoruz. Taban döşemesinde neme ve yüke dayanıklı huş kontrplak, yük sabitleme sistemlerinde ise EN 12640 sertifikalı noktalar yer alıyor. Çatı tipinde sunduğumuz kaydırılabilir ve yükseltilebi-lir mekanizma da müşterilerimiz tarafın-dan özellikle tercih ediliyor.” Gerçek Yükleme Koşullarında 500.000 Km’ye Kadar Dayanıklılık Denemeleri…Ürün test süreçlerinin işleyişi ile ilgili olarak da açıklamalarda bulunan Çakmak-cı; “Tüm Valohr şasileri, üretim sonrası statik yük testleri, burulma ve dayanım analizleri ve simülasyon tabanlı yorgun-luk testlerinden geçiyor. Fren sistemleri ECE R13, elektrik tesisatı ECE R48, yük güvenliği EN 12642 Code XL standartla-rına uygun olarak kontrol ediliyor. Ayrıca yol testlerinde, araçlarımız gerçek yük-leme koşullarında 500.000 km’ye kadar dayanıklılık denemelerine tabi tutuluyor.” dedi.Yıllık 1200 Adet Treyler Üretim KapasitesiSakarya’daki üretim tesislerinde şu anda tenteli, platform ve araç taşıyıcı treyler modellerini ürettiklerini ifade eden Çak-makcı, tesislerinin yıllık 1200 adet treyler üretim kapasitesine sahip olduğunu söyledi ve “Üretim proseslerimizde en üst teknolojiyi kullanmaktayız. İleride üretimimizi müşteri ihtiyaçlarına göre şe-killenen spesifik araçlarla çeşitlendirmek istiyoruz.” şeklinde konuştu.Sahadan aldıkları müşteri yorum ve de-ğerlendirmelerini üretim süreçlerine katkı olarak yansıttıklarını söylerken, Valohr’da satış sonrası süreci yalnızca servis hizme-ti olarak değil, geri bildirim döngüsünün bir parçası olarak ele aldıklarını belirtti. Sahadan gelen kullanıcı yorumlarını dü-zenli olarak Ar-Ge ve üretim ekiplerine ilettiklerini ifade eden Çakmakcı, bu saye-de tasarım iyileştirmeleri, parça revizyon-ları ve ergonomi geliştirmelerini sürekli olarak devreye alabildiklerini kaydetti.“Hafifletilmiş Alüminyum Gövdeli Araçlar ve Elektrikli Çekicilere Uygun Treyler Platformları Üzerinde Çalışıyoruz”Lohr grubunun global stratejisi kapsamın-da alternatif yakıt ve hibrit taşımacılık çözümleri üzerinde aktif çalışmalar yürü-tüldüğünü de açıklayan Çakmakcı, “Türki-ye’de Valohr olarak, bu dönüşüme paralel 20www.kamyonum.com.tr

