Mercedes-Benz ‘Sprinter Yollara Destan’ Yılın Dijital ve Sosyal Medya Uygulaması Seçildi

10 Ocak 2017 Salı  16:29

Otomotiv Distribütörleri DerneÄŸi’nin (ODD) sektörel büyümeye ivme katmak amacıyla organize ettiÄŸi ‘ODD Satış ve Ä°letiÅŸim Ödülleri, 2016 Gladyatörleri’, The Grand Tarabya Otel’de düzenlenen törenle sahiplerini buldu. Bu yıl yedincisi düzenlenen ödül töreninde ‘Satış’ ve ‘Ä°letiÅŸim’ olmak üzere iki ayrı kategoride toplam 19 dalda ödül verildi.

‘Mercedes-Benz Sprinter Yollara Destan’ uygulamasının deÄŸerlendirildiÄŸi halka açık ‘Ä°letiÅŸim Ödülleri’ kategorisinde ilk beÅŸe kalan adaylar, www.oddgladyator.com sitesi üzerinden verilen 60.000’i aÅŸkın oyla belirlendi. Ödül gecesinde ise jürinin canlı oylamasıyla finalistler yeniden deÄŸerlendirilerek kazananlar belirlendi.

Personel ve öÄŸrenci servis taşımacılığında sektörde öncü olan Sprinter’in 2016 yılında kutlanan 20. yılı dolayısıyla geliÅŸtirilen ‘Mercedes-Benz Sprinter Yollara Destan’ dijital ve sosyal medya uygulaması, ‘Ä°letiÅŸim Ödülleri’ kategorisinde ‘Yılın Sosyal ve Dijital Medya Uygulaması’ seçildi.

Törende ekip adına ödülü alan Mercedes-Benz Türk Hafif Ticari Araçlar Satış ve Pazarlama Müdürü Tufan Akdeniz, ödüle layık görülmenin mutluluÄŸunu yaÅŸadıklarını belirterek “2016’da her gün binlerce kiÅŸiyi okula, iÅŸyerlerine, evlerine götüren Sprinter minibüs aracımızın 20. yılını büyük bir kampanya ile kutladık. Kampanyayla birlikte amacımız bu segmentin premium aracı olan Sprinter’ın farkındalığını perçinlemek ve tüm ÅŸoförlerimizle birlikte bir sinerji yaratmaktı. Bu amaçla geliÅŸtirilen dijital ve sosyal medya uygulamamızla trafik kuralları konusunda farkındalığı, bunun yanı sıra marka bilinirliÄŸini ve sadakatini önemli ölçüde artırdık” dedi.

“Destan yazılmaz, sürülür”

‘Mercedes-Benz Sprinter Yollara Destan’ kampanyası “Destan yazılmaz, sürülür” sloganıyla 2016 yılında baÅŸlatıldı. Kampanyada gazete, radyo, dergi, sosyal medya, search, display gibi kanallarda aktif çalışmalar yapıldı. Medya kanallarını 360 derece kullanan kampanyanın temelinde, Sprinter ÅŸoförleri için kurulan dijital platform “yollaradestan.com” yer aldı.

Servis ÅŸoförleri için dijital platformda yaratılan komünitede, hedef kitle online paylaşım ve iletiÅŸim olanağına kavuÅŸtular.  Åžoförler masaüstü ve mobil cihazlar için ayrı ayrı geliÅŸtirilen modüller aracılığıyla Sprinter modellerini hem içten hem dıştan inceleyebildiler, aynı zamanda kendi araçlarının fotoÄŸraflarını paylaÅŸarak diÄŸer kullanıcıların paylaşımlarını beÄŸendiler ve yorum yaptılar. “yollaradestan.com” sitesinde yer alan “Ä°ÅŸin doÄŸrusu” videolarıyla trafikte yanlış bilinen doÄŸrular hakkında bilgi sahibi olma imkânı bulan servis ÅŸoförleri, kendi bilgilerini kullanarak Sprinter ile kiÅŸisel infografiklerini oluÅŸturdular. Interaktif modüllerle kullanıcıların,  “yollaradestan.com” üzerinde kendi içeriklerini üretmeleri de saÄŸlandı. Kampanya süresince “yollaradestan.com” sitesini 100.000’in üzerinde tekil kullanıcı ziyaret etti,  300.000 üzerinde sayfa görüntülenmesine ulaşıldı, tekrar ziyaret edilme oranı ise yüzde 45’i buldu.  Toplanan bilgi talep formları sonucunda potansiyel müÅŸteriler bayilere yönlendirildi ve uygulama kısa sürede 30 adetlik Sprinter satışının gerçekleÅŸmesini saÄŸladı.

 ‘Mercedes-Benz Sprinter Yollara Destan’ uygulaması, Reklamcılar DerneÄŸi tarafından geçen yıl Ekim ayında düzenlenen Kristal Elma Festivali’nde,  “Mikrositeler”  kategorisinde bronz ödülün sahibi oldu.  



Sayfa Adresi: http://www.kamyonum.com.tr/haber/Mercedes-Benz-Sprinter-Yollara-Destan-Yilin-Dijital-ve-Sosyal-Medya-Uygulamasi-Secildi/29770