Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
bisa
English
Regenerative Braking Axle In Production Since Late 2022

Regenerative Braking Axle In Production Since Late 2022

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
schmitz, dorse, treyler,
   
  Nuray PEKCAN nuraypekcan@kamyonum.com.tr  
Türk Nakliyesi El Mi Değiştiriyor!
20 Aralık 2018 Perşembe

UN RO-RO VAKASI

UN Ro-Ro 1994 yılında UND üyesi yaklaşık 40 kadar girişimci üyenin, Avrupa’ya yapılan taşımalardaki sıkıntıları çözmek adına oluşturdukları anonim şirket statüsündeki bir oluşum. Bu oluşum yıllar içerisinde el değiştirmesiyle bugün Danimarkalı bir kuruluşun bünyesine geçmiş durumda.

Mevcut düzen içinde yeterli alternatifin olmaması bu işbirliğinde kararların tek taraflı verilmesi ve Türk nakliyecisinin bu karalara uyması durumunu ve hatta mecburiyetini zorunlu kılıyor.

Ve dolayısıyla bu taşımada nakliyeciler, karşı tarafın ücret ve ödeme şartlarına uyum göstermek zorunda kalıyorlar.

Ekonominin dalgalı seyrettiği bu günlerde; doların istikrarsız durumu ve ithalata ilişkin taşımaların azalması nedeniyle uluslararası nakliyecinin dönüş yükü olmadan boş dönmek zorunda kaldığı da bilinen bir gerçek.

Peki ne olacak! Zaten para kazanamayan nakliyeci yabancı bir oluşumun tekelinde olan bu taşımalara mecbursa ve para kazanamıyorsa ayrıca dayatılan ücretlerle bu işi yapmak zorunda kalıyorsa; oluşan sonuç Türk nakliyesini nereye iter? Bu duruma sektör ne kadar dayanabilir? Yarın öbür gün yurtdışından gelen güçlü yabancı nakliye firmalarına bu durum bir avantaj sağlar mı?

Mevcut durumu detaylı irdelediğimiz zaman; yerli başka bir kuruluşun da ilgili güzergâhta Ro-Ro taşıma hizmeti verdiğini görüyoruz. Ancak bu şirketin de yabancı bir firmaya satılma durumunda olduğu da kulağımıza gelen duyumlar arasında.

Süreci sizler için yakından takip etmeye çalışıyoruz. İlgili tarafların kapısını çalmaya devam edeceğiz. Ve en önemlisi Türk nakliyecisini korumak adına devlet bir görev üstlenir mi? Üstlenirse bu sektöre nasıl bir destek sağlar?

Yukarıda da bahsettiğim gibi bu konu gündemimizdeki en önemli konulardan biri. İlerleyen günlerde konuyu taraflarıyla daha detaylı irdelemeye devam edeceğiz.

Nakliye sektörünün her geçen gün kan kaybettiği bu günlerde ulusal değerlerin korunması adına herkesin elini bir miktar taşın altına sokması gerek diye düşünmekteyim. Ben işimi çözüyüm, günü kurtarayım demek bazen gelecekte bizim de içimizde olduğumuz bir hüsranın ilk adımları olabilir.

Çok iyi düşünüp birlik ve beraberlik anlayışıyla konulara yaklaşmak gerekir diyorum.

Siz ne dersiniz?

 

 

 

 

 

 


E-posta   Facebook   Twitter     Yazdır   Önceki sayfa   Sayfa başına git  
YORUMLAR    Toplam 2 yorum var, 2 adet görüntüleniyor. Onay bekleyen yorum yok.
 

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 
 
   
 
ahmet kınış (bedir ulus.nak.)
21 Aralık 2018 Cuma 10:32
hassasiyetiniz için tşkler.konu u çok net açıklanmışsınız ulus.nak sektörü kan kayıp etmiyor yoğun bakımda fişi çekilmiş ölmesi beklenen kişi gibi.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%67 %33
ekrem salhan
21 Aralık 2018 Cuma 10:16
merhaba sizi takip ediyorum emeğinize sağlık.nakliyeciyle ilgili haberleriniz umarım gerekli yerlere ulaşıp çözüm olur.Biz nakliyecileri maalesef koruyup kollayan bir derneğimiz bir bakanlığımız yok gibi.yurtiçi yurtdışında yaşadığımız sorunlara maalesef ne bakanlık ne konsolosluk ve diğer birimler bizi koruyucu tedbir almaktan yoksundurlar.Dünyanın tüm nakliyeyle ilgili bakanlıkları konsoloslukları ve diğer devlet birimleri nakliyecisini koruma tedbiri alırken bizler maalesef hep sorunlarla karşılaşıyoruz.Gerekli dernek ve birimlere gönderdiğimiz mailere tenezül etmeden cevap bile alamıyoruz.Dünyayı dolaşıyoruz ama dünya kadar sorunla boğuşuyoruz.İşinin ehli olmayan şahısları gerekli birimlere konulunca dünya sorunla karşılaşırız.Üçüncü ülke dozvala sıkıntısı her daim bu zamanda bu sıkıntıyı yaşıyoruz.Ve bu dönemler navlunların yüksek olduğu dönemler.Bizler bu konuyla ilgili her ne kadar gerekli birimlere mail göndermişsekte hiç bir sonuç alamamışız.Türk nakliyecisi daima eziliyor.Bir taraftan yüksek vergilerden diğer yandan bahsini ettiğim ve bahsini etmediğim yüzlerce sorundan ezidiriliyor gerekli bakan ve birimlerden maalesef. saygılarımla mesut transport
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%67 %33
 
FACEBOOK YORUM Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Helal Sana Başkan!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
EkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglishAkü
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
srctruckdikkattreylerlkwsondakika haberler fahrerkamyoncu