Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
English
Production Milestone for CeTrax: Electric Central Drive for Commercial Vehicles Passes the Ten Thousand Mark

Production Milestone for CeTrax: Electric Central Drive for Commercial Vehicles Passes the Ten Thousand Mark

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
21 Ekim 2025 Salı - 13:36

Her Yüke Uygun Güvenilir Taşımacılıkta Valohr İmzası!

Markanın ürünlerini ve sağladıkları avantajları Lohr İstanbul İcradan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Cemil Tanar Çakmakcı’dan dinledik.

Her Yüke Uygun Güvenilir Taşımacılıkta Valohr İmzası!

Çakmakcı Valohr’un temel hedefinin, galvanizli uzun ömürlü yapılar ile maksimum müşteri memnuniyetini birleştiren bir marka olmak olduğunu söylerken; “Bizim için en büyük başarı göstergesi, yıllar sonra bile ‘hala ilk günkü gibi sağlam’ diyen kullanıcılarımızın varlığı. Üretim hattından çıkan her treyler, sadece bir ürün değil; müşterimizle kurduğumuz güvenin galvanizle mühürlenmiş hali.” dedi.

Valohr olarak portföylerini farklı lojistik gereksinimlerine yanıt verecek şekilde kurguladıklarını söyleyerek sözlerine başlayan Çakmakcı öne çıkan modellerini şöyle sıraladı; “Easyslider-tenteli ve kapaklı, Fastslider-tenteli kapasız, Plato-kapaklı platform treylerimiz öne çıkan modellerimiz arasında yer alıyor. Bu ürünlerimiz haricinde Eurolohr modelinde araç taşıyıcılarımız bulunuyor.”

Çakmakcı tenteli modellerinin özellikle hızlı yükleme–boşaltma, modüler üst yapı sistemleri ve hafif şasi tasarımıyla öne çıkarken; araç taşıyıcı modellerinin ise yüksek kapasite, optimize edilmiş ağırlık merkezi ve düşük yakıt tüketimi avantajı sunduğunu söyledi. Ayrıca özel lojistik ihtiyaçlar için modüler ve özel üretim çözümler geliştirebildiklerini de sözlerine ekledi.

Müşteri portföylerinin hem lojistik ve taşımacılık sektöründeki büyük filoları hem de bağımsız nakliyecileri kapsadığını söyleyen Çakmakcı, ağırlıklı olarak ise otomotiv lojistiği, inşaat ve sanayi taşımacılığı, ihracat taşımaları yapan firmaların Valohr’u tercih ettiğini belirtti. İhracat yapan Türk lojistik firmalarının da özellikle dayanıklılık avantajları için markalarına yöneldiğini ifade etti.

“Hem Uzun Ömürlü Hem de Bakım İhtiyacı Düşük Araçlar Sunuyoruz”

Çakmakcı sözlerine Valohr olarak ileri teknoloji tasarım ve ürünler kullandıklarını söyleyerek devam etti ve şu ifadeleri kullandı; “Treylerlerimizde yüksek mukavemetli çelikler, galvaniz kaplama ve ağırlığı azaltan alüminyum üst yapı bileşenleri kullanıyoruz. Kaynaklı birleşimlerde robotik kaynak sistemleri, yüzey korumada tam otomatik galvanizasyon banyosu, elektrik sistemlerinde ise son teknoloji modüller tercih ediyoruz. Bu sayede hem uzun ömürlü hem de bakım ihtiyacı düşük araçlar sunuyoruz.”

Ürünlerini öne çıkaran ve farklılaştıran özellikleri açıklayan Çakmakcı bunları şöyle sıraladı; “Valohr araçlarımız tam galvanizli monoblok şasi yapısı sayesinde korozyona karşı maksimum dayanım sağlar. Fren sistemlerinde Avrupa menşeli sistemleri standart olarak sunuyoruz. Dingillerde hafif alaşımlı akslar ve entegre disk fren sistemleri, elektrik tesisatında ISO 7638 uyumlu su geçirmez kablolama kullanıyoruz. Taban döşemesinde neme ve yüke dayanıklı huş kontrplak, yük sabitleme sistemlerinde ise EN 12640 sertifikalı noktalar yer alıyor. Çatı tipinde sunduğumuz kaydırılabilir ve yükseltilebilir mekanizma da müşterilerimiz tarafından özellikle tercih ediliyor.”

Gerçek Yükleme Koşullarında 500.000 Km’ye Kadar Dayanıklılık Denemeleri…

Ürün test süreçlerinin işleyişi ile ilgili olarak da açıklamalarda bulunan Çakmakcı; “Tüm Valohr şasileri, üretim sonrası statik yük testleri, burulma ve dayanım analizleri ve simülasyon tabanlı yorgunluk testlerinden geçiyor. Fren sistemleri ECE R13, elektrik tesisatı ECE R48, yük güvenliği EN 12642 Code XL standartlarına uygun olarak kontrol ediliyor. Ayrıca yol testlerinde, araçlarımız gerçek yükleme koşullarında 500.000 km’ye kadar dayanıklılık denemelerine tabi tutuluyor.” dedi.

Yıllık 1200 Adet Treyler Üretim Kapasitesi

Sakarya’daki üretim tesislerinde şu anda tenteli, platform ve araç taşıyıcı treyler modellerini ürettiklerini ifade eden Çakmakcı, tesislerinin yıllık 1200 adet treyler üretim kapasitesine sahip olduğunu söyledi ve “Üretim proseslerimizde en üst teknolojiyi kullanmaktayız. İleride üretimimizi müşteri ihtiyaçlarına göre şekillenen spesifik araçlarla çeşitlendirmek istiyoruz.” şeklinde konuştu.

Sahadan aldıkları müşteri yorum ve değerlendirmelerini üretim süreçlerine katkı olarak yansıttıklarını söylerken, Valohr’da satış sonrası süreci yalnızca servis hizmeti olarak değil, geri bildirim döngüsünün bir parçası olarak ele aldıklarını belirtti. Sahadan gelen kullanıcı yorumlarını düzenli olarak Ar-Ge ve üretim ekiplerine ilettiklerini ifade eden Çakmakcı, bu sayede tasarım iyileştirmeleri, parça revizyonları ve ergonomi geliştirmelerini sürekli olarak devreye alabildiklerini kaydetti.

“Hafifletilmiş Alüminyum Gövdeli Araçlar ve Elektrikli Çekicilere Uygun Treyler Platformları Üzerinde Çalışıyoruz”

Lohr grubunun global stratejisi kapsamında alternatif yakıt ve hibrit taşımacılık çözümleri üzerinde aktif çalışmalar yürütüldüğünü de açıklayan Çakmakcı, “Türkiye’de Valohr olarak, bu dönüşüme paralel şekilde hafifletilmiş alüminyum gövdeli araçlar ve elektrikli çekicilere uygun treyler platformları üzerinde çalışıyoruz.” diye konuştu.

Avrupa Standardı Mühendislik, Türk Üretim Esnekliği

Rakip firmalarla kıyaslandığında Valohr’un güçlü yönlerini ise şu cümlelerle özetledi; “Valohr’un en büyük gücü, Avrupa standardı mühendisliği ile Türk üretim esnekliğini birleştirmesi. Bizim için kalite ve maliyet dengesini optimumda tutan faktör bu birleşim. Ayrıca tam galvanizli şasi, yüksek ihracat uyumu, servis kolaylığı ve müşteri odaklı üretim esnekliği Valohr’u sektörde farklılaştırıyor.”

“Rekabetçi Fiyatlara Rağmen Kalite Standartlarından Ödün Vermiyoruz”

Müşterilerinin Valohr’da sadece bir ürün değil, toplam sahip olma maliyetinde avantaj da elde ettiğini aktaran Çakmakcı; uzun bakım aralıkları, düşük yakıt tüketimi, yüksek ikinci el değeri ve yaygın servis ağı sayesinde rekabetçi fiyatlara rağmen kalite standartlarından ödün vermediklerinin altını çizdi.

Türkiye pazarının, Valohr için nasıl bir büyüme potansiyeli sunduğunu da okuyucularımız için paylaşan Çakmakcı; “Türkiye, lojistik ve taşımacılıkta Avrupa-Asya koridorunun merkezi konumunda.
Hem ihracat taşımaları hem de iç pazar taşımacılığı açısından büyük bir potansiyel sunuyor. Valohr olarak Türkiye pazarını yalnızca üretim üssü değil, aynı zamanda bölgesel bir büyüme merkezi olarak görüyoruz.” dedi.

Türkiye yapılanmalarının, Sakarya merkezli üretim ve satış ofisi, bölgesel servis noktaları ve yedek parça depolama merkezleri ile organize edildiğini belirten Çakmakcı, ayrıca dijital altyapıları üzerinden yedek parça takibi ve bakım planlama modülünü devreye alarak kullanıcı deneyimini daha da güçlendirmeyi hedeflediklerini aktardı.

İlk Günkü Gibi Sağlam Ürünler…

Çakmakcı sözlerini sonlandırırken şu ifadelere yer verdi; “Valohr’un temel hedefi, galvanizli uzun ömürlü yapılar ile maksimum müşteri memnuniyetini birleştiren bir marka olmak. Bizim için en büyük başarı göstergesi, yıllar sonra bile “hala ilk günkü gibi sağlam” diyen kullanıcılarımızın varlığı.
Üretim hattından çıkan her treyler, sadece bir ürün değil; müşterimizle kurduğumuz güvenin galvanizle mühürlenmiş hali.”

 


 

 

 

 


 

 

 

 

 

 


 

 

 
DTS Lojistik, Yatırımlarına 10 Yeni Tırsan’la Devam Ediyor
 
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Mercedes-Benz Türk Bayi ve Yetkili Servis Ağı Yatırımları Hız Kesmeden Devam Ediyor
Mercedes-Benz Türk, ağır ticari araç müşterilerine sunduğu satış sonrası ...
Ford Trucks Yeni F-MAX İle Türkiye Turuna Çıkıyor
Ford Trucks, ağır ticari araç pazarındaki referans modeli F-MAX'in yeni ...
ZF, Otobüs Üreticileri İçin Yazılım Güncelleme Süreçlerini Kolaylaştırıyor
ZF'nin Yazılım Güncelleme Yönetim Sistemi (SUMS) Hizmet Paketi, otobüs ...
 
Krone, Logistech Fuarı’nda Yenilikçi Treyler Çözümleri ile Göz Doldurdu
Türkiye treyler sektörünün öncü markalarından KRONE, İzmir’de dördüncüsü ...
Volvo Trucks, Euro NCAP Ağır Ticari Araç Güvenlik Değerlendirmesinde İkinci Kez 5 Yıldız Aldı!
Volvo Trucks, 2024’teki ilk Euro NCAP başarısının ardından; bağımsız test ...
Otokar Otonom ve Elektrikli Otobüslerini Belçika’da Sergiledi
Türkiye otobüs pazarının aralıksız 16 yıldır lideri olan Otokar, toplu ...
 
Schmitz Cargobull Farkıyla Yeni S.PL Açık Kasa Treyler Türkiye’de
Avrupa’nın lider treyler üreticisi Schmitz Cargobull, Türkiye taşımacılık ...
PETRONAS Madeni Yağlar Ticari Araç Motor Yağları PETRONAS Urania Serisini İstanbul’da Tanıttı
PETRONAS Madeni Yağlar, müşteri odaklı yaklaşımını İstanbul’da tüm EMEA ...
Komatsu'dan MINEX 2025'te HX20’nin Türkiye Prömiyeri
Marubeni Dağıtım ve Servis, 3-6 Eylül 2025 tarihleri arasında Fuarİzmir’de ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
2026 Daha İyi Bir Yıl mı Olacak?
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
kamyoncusondakikatrucksrclkwnewsbus haberler kamyonum