Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
English
Production Milestone for CeTrax: Electric Central Drive for Commercial Vehicles Passes the Ten Thousand Mark

Production Milestone for CeTrax: Electric Central Drive for Commercial Vehicles Passes the Ten Thousand Mark

1 2 3 4 5 6
Dergi
27 Kasım 2025 Perşembe - 13:17

Bakımcı Lojistik Yarım Asrı Aşan Tecrübesi ile Yeni Hatlarda İddiasını Ortaya Koyuyor

Bakımcı Lojistik Genel Müdürü Yılmaz Bakımcı, yarım asrı aşan tecrübeleriyle uluslararası taşımacılıkta söz sahibi bir firma olduklarını söyledi. Ağırlıklı olarak İspanya, Fransa, Portekiz ve Fas hatlarında hizmet verdiklerini aktaran Bakımcı, bunlara ek olarak Almanya, Benelüks ve Baltık ülkelerini de güzergahlarına eklediklerini açıkladı. Bu hatlarda fiyatlandırma konusunda iddialı ve rakipsiz olduklarını da sözlerine ekledi.

Bakımcı Lojistik Yarım Asrı Aşan Tecrübesi ile Yeni Hatlarda İddiasını Ortaya Koyuyor

Bu hatlarda fiyatlandırma konusunda iddialı ve rakipsiz olduklarını da sözlerine ekledi. 2025 yılının zor şartlarına rağmen yatırımlarına devam ettiklerini paylaşan Bakımcı, toplamda 30 adet römork ve 20 adet çekici yatırımı yaptıklarını paylaştı. Aynı zamanda Mersin’de bir şube açtıklarını açıklayarak; bu lokasyonda da güzel bir ivme yakaladıklarını belirtti. Bakımcı sektörün en büyük probleminin yaşanılan vize sıkıntısı olduğunu sözlerine eklerken, Türk lojistik sektörü temsilcilerinin yabancı firmalarla bu şartlar altında rekabet edebilmelerinin hayali bir durum olduğunu ifade etti.

Sektörde yarım asrı aşan bir geçmişe sahip, söz sahibi bir firma olduklarını söyleyerek sözlerine başlayan Bakımcı; “1970 yılında kamyonculuk ile başlayan serüvenimiz bugün uluslararası lojistik sektöründe devam ediyor. Parsiyel ve komple taşımalarda sektörün önde gelen firmalarından biriyiz. Parsiyel ve komple taşımalarımızı ağırlıklı olarak İspanya, Fransa, Portekiz ve Fas’a gerçekleştiriyoruz. Bunların yanı sıra son iki yıldır Almanya’ya, Benelüks ve Baltık ülkelerine de karayolu taşımacılığına başladık. Bu güzergahlarda fiyatlandırma konusunda iddialı ve bu anlamda rakipsiziz.” dedi.

Filolarında 48 adet öz mal çekici ve 72 öz mal treylerleri bulunduğunu açıklayan Bakımcı, 2025 yılında yaptıkları filo yatırımlarını okuyucularımız için paylaştı; “2025 yılında 30 adet römork ve 20 adet çekici yatırımı gerçekleştirdik. 2026 yılında da araç yatırımlarımız devam edecek. Şu anda müşterilerimizin tüm taleplerine cevap verebilecek donanımda genç bir filoya sahibiz.”

İstanbul, Tekirdağ/Çorlu ve Hatay/Antakya’da bulunan şubelerine ek olarak Mersin’de de bir şube yatırımında bulunduklarını açıklayan Bakımcı, Mersin’de de iddialı olduklarını ve güzel bir ivme yakaladıklarını söyledi.

Kullanmış oldukları siber programlarını müşterilerine entegre ederek, anlık yük takibi imkanı sağladıklarını belirten Bakımcı, bunun haricinde 7/24 ulaşılabilir bir şekilde hizmet verdiklerini sözlerine ekledi. “Bu, müşterilerimize verdiğimiz değerin en önemli göstergesidir.” dedi.

“Yaşanılan Problemlerden Dolayı Türkiye’nin Konum Avantajlarından Faydalanamıyoruz”

Her daim gündemde olan vize probleminin son bir yılda giderek artış gösterdiğini ve bunun sektörün önündeki en büyük engel olduğunu dile getiren Bakımcı; “Gerek şoförlerimiz gerek bizler vizeden dolayı çok mustaribiz. İş var ama vize yok. Türkiye, dünyada çok önemli bir konumda ve lojistik anlamında çok değerli bir üs. Ancak yaşanılan bu sorun operasyonlarımızı kayda değer şekilde aksatıyor. Türkiye’nin konum avantajlarından gerektiği şekilde faydalanamıyoruz.” ifadelerini kullandı.

Bakımcı ayrıca sınırlardaki beklemeler ve artan maliyetlere karşın navlunların düşük kalmasının sektörün diğer önemli problemleri olduğunu belirtti.

Normal şartlar altında Türkiye’ye yapılan yabancı yatırımların bir sıkıntı teşkil etmediğini söyleyen Bakımcı, buna karşılık Türk firmalarının eşit şartlarda rekabet şansı olmadığı için bu durumun bir risk teşkil edebileceğini belirtti ve şunları söyledi; “Tabi ki bu yatırımları destekleriz. Hatta karşılıklı iş yapabilmek için bir fırsat da yaratabiliriz. Ayrıca yeri geldiğinde rekabetin de bir noktada iyi olduğunu düşünüyorum. Ancak politikacılarımızı eleştirmemekle beraber, terazinin şu an çok da doğru tartmadığını söylemeliyim. Çünkü bu şartlar altında bizim bu yatırımcılarla rekabet etmemiz hayali bir durum. Başta vize problemi olmak üzere diğer sorunlarımızda bize destek olunur, sorunlar çözülürse bizler de çok daha sağlam adımlar atarak, çok daha rekabetçi fiyatlarla bu arenada yerimizi alabiliriz. Ülkeler arası ikili ilişkiler her şeyi iyi ve kötü anlamda etkiliyor.”

Hedeflerinin; yarım asrı aşan tecrübeleri ve bilgileriyle müşterilerine eksiksiz bir hizmet sunmaya devam etmek olduğunu belirten Bakımcı sözlerini bitirirken; “Türkiye’nin en tecrübeli ve sağlam firmalarından bir tanesiyiz. İlerleyen dönemlerde tecrübelerimizi yeni hatlara aktarmaya, yeni yatırımlar yapmaya devam edeceğiz.” ifadelerine yer verdi.

 

Özel Haber/ Öykü İmset

 

 
Roma Express, Operasyonlarını Çeşitlendiriyor, 3 Adet Tırsan Yatırımı
 
Scania’dan Güler Nakliyat ve Lojistik’e 50 Adetlik Super Teslimat
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Emre Aytaş Lojistik Kapıdan Kapıya Teslimatta Yeni Bir Dönem Başlatıyor
Emre Aytaş Lojistik Kurucusu Coşkun Aytaş, 2026 yılında Mersin üzerinden ...
Başbilen Lojistik, 30 Yıllık Uzmanlığını Yeni Hatlarla Güçlendiriyor
Başbilen Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmetleri Genel Müdürü ...
Erçal Trucks, Hollanda Yatırımıyla Küresel Lige Adım Atıyor
Erçal Group Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve İkinci El Grup Ticaret ...
 
Stratejik Güç Birliği: Alp Özler, Murhak ile Batı Avrupa Hattında Vites Yükseltti
Murhak Yurt içi Operasyon Müdürü Alperen Gece, 2024 yılında Alp Özler ...
Mutlular Transport Sınır Tanımayan Büyümesine 2025 Yılında da Devam Etti
Mutlular Transport Yönetim Kurulu Üyesi ve Logista Global Yönetim Kurulu ...
İMS Lojistik Uzun Yıllara Dayanan Çalışmalarını 2025 Yılında Taçlandırdı
IMS Lojistik Genel Müdürü Mustafa İmrak Kamyonum Dergisi’ne verdiği röportajda, ...
 
Seyit Usta Treyler Kamyon Taşıyıcı Treyleri ile Pazarda Yine İddiasını Konuşturacak
Seyit Usta Treyler Genel Müdür Yardımcısı Alp Arslan, Logitrans Fuarı’nda ...
Deep Trailer Spare Parts, Treyler Dolaplarında Yeni Bir Dönem Başlatıyor
Deep Trailer Spare Parts, son olarak treyler yemek ve takım dolaplarında ...
Samko Kalitesi Artık İzmir’de: IVECO Tercihinin Arkasındaki Güç Türkiye’nin En Kapsamlı Tesisini Açtı!
Uzun yıllar boyunca Antalya’dan tüm Türkiye’ye hizmet vermekte olan firma, ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
2026 Daha İyi Bir Yıl mı Olacak?
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
haberler fahrersondakikanewssrctreylertrucklkwkamyonum