Advertisement
Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
bisa
English
We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
mars, mars lojistik,
21 Eylül 2018 Cuma - 17:12

Yurtdışına e-Ticaret Yapacak Modacıları Milyon Dolarlık Teşvikler Bekliyor

Lojistik hizmetleriyle global e-ticaretin büyümesine katkı sağlayan DHL, Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul’un son gününde e-ticaretin tüm yönleriyle değerlendirildiği DHL E-COMMMERCE FORUM TALK panelinin ev sahipliğini gerçekleştirdi. Forumda yurtdışına e-ticaret ile açılmak isteyenleri bekleyen  fırsatlar anlatıldı.

Yurtdışına e-Ticaret Yapacak Modacıları Milyon Dolarlık Teşvikler Bekliyor

Türkiye’deki üreticilerin e-ticaretle dünyaya bağlanmasına önemli katkılar sunan DHL’in ana sponsoru olduğu Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul (MBFWI) kapsamında, WORLD E-COMMERCE FORUM’un (WEF) katkılarıyla gerçekleşen DHL E-COMMERCE FORUM TALK’ta uluslararası pazarda e-ticarette başarıya ulaşmak için bilinmesi gerekenler, konularında uzman konuşmacılar tarafından katılımcılara aktarıldı. Moderatörlüğünü DHL Express Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Boğaç Özsan’ın yaptığı oturumda DHL Gümrük Hizmetleri ve Düzenlemeleri Müdürü Işın Sarıkaya, Uğurlu Danışmanlık Kurucusu Gülgün Korkusuz, WEF Kurucusu Ömer Nart ve Eğitim Koordinatörü Orxan Isayev e-ticaret ile dünya pazarlarına açılmak isteyenlere önemli tüyolar verdi.

150 kg ve 7.500 Euro’ya kadar mikro ihracat fırsatı

Forumun açılış konuşmasını yapan Işın Sarıkaya, yurtdışına açılmak isteyenleri mikro ihracat fırsatı konusunda bilgilendirdi. Işın Sarıkaya, “150 kg ve 7.500 Euro’ya kadar emtialarda mikro ihracattan faydalanabiliyorsunuz. Hem KDV iadesi alabiliyor hem de daha az evrak işiyle kolaylıkla ihracat yapabiliyorsunuz” dedi.

DHL E-Commerce Forum Talk’un moderatörlüğünü yapan Boğaç Özsan ürünlerin geri iade süreçlerinin kolaylaştığına dikkat çekerek, “Yurtdışına e-ticarette en önemli sorunlardan biri olan ürün iade süreleri oldukça kısaldı. Artık 220 ülkede DHL’in arkanızda olduğunu bilerek gönül rahatlığı ile mikro ihracat yapabiliyorsunuz” diye konuştu.

Milyon doları aşan destekler var

Etkinlikte e-ihracat yapmak isteyenleri bekleyen birçok destek ve teşvik konusunda da bilgiler verildi. Gülgün Korkusuz, tasarım ve ürün geliştirme projeleri için sunulan desteklere değindiği konuşmasında, “Tasarım ve ürün geliştirme projelerinde 3 yıl için istihdam edilen tasarımcı, modelist ve mühendislerin brüt maaşları toplam en fazla 1 milyon doları, alet teçhizat ve yazılım giderlerinin en fazla 250 bin doları, seyahat ve web sitesi üyeliğine ilişkin giderlerin ise en fazla 150 bin doları olmak üzere proje bazında yüzde 50 civarında destek sağlanıyor” dedi.   

Yurtdışında müşteri nereden bulunur?

Oturumun üçüncü bölümünde ise alınan destekler sonrası hedef pazarlarda ürünlerin nasıl satılacağı konusuna değinildi. Markaların kendi e-ticaret siteleri, Etsy, Amazon gibi pazar yerleri ve sosyal medya gibi üç alternatif satış kanalı olduğunu söyleyen Ömer Nart, özellikle hedef pazarlara uygun pazar yerlerinin önemine vurgu yaptı. Nart, “Amerika’da Amazon’da yapılan aramalar Google’da yapılanları geçmiş durumda. Amerika e-ticaret pazarının büyümesinin yüzde 53’ü Amazon’dan geliyor” dedi.

Bu pazarlarda satış için yerel ödeme sistemleri adaptasyonun da önemini de vurgulayan Nart, “Almanya’da yerel ödeme sistemlerini sitenize entegre etmezseniz pazarın çok önemli bir kısmını kaybedersiniz. Sınır ötesi ticarette en önemli bariyerlerden biri de kargo. Kargoyu ücretsiz yapıp, müşterilere iade imkanı sunmalısınız” şeklinde konuştu.

Ortadoğu’da Instagram, Rusya’da Odnoklassniki Kral

Oturumun son bölümünde ise sosyal medyanın e-ticaretteki doğru kullanımı tartışıldı. Bugün sadece Instagram üzerinden günde 1.000-1.500 paket seviyesinde satış yapan markalar bulunduğuna dikkat çekildi. Orxan Isayev, “E-ihracat yapan markalar hedef pazarlarını belirledikten sonra o bölgeye uygun sosyal medya kanallarını tespit etmeli ve ona göre doğru bir içerik ve özel gün stratejisi uygulamalı. Bugün Avrupa’da Facebook, Ortadoğu ve Türkiye’de Instagram, Rusya ve bölge ülkelerinde ise Odnoklassniki ön plana çıkan sosyal medya kanalları. Bu kanallarda kendi paylaşımlarınızdan da öte influencer kullanarak satışları geliştirme imkanınız var” değerlendirmesinde bulundu.

 
Kiralama Fiyatları Artacak
 
WABCO
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Kiralama Fiyatları Artacak
Artan maliyetler ve gerileyen satışlar nedeniyle zorlu günler geçiren ...
OKT Trailer Yeni Marka Konumlandırmasıyla IAA 2018’de
Üst yapı ve treyler sektörünün öncü firmalarından OKT Trailer, ve 12 Ekim’de ...
50.Yılını Kutlayan PARSAN IAA HANNOVER Fuarı'nda
Ticari araçlar alanında dünyanın en önemli uluslararası fuarlardan birisi ...
 
İzmir Büyükşehir Belediyesi, ‘Kent İçi Ulaşım Ödülü’nü Otokar'dan Aldı
Türkiye'nin öncü otomotiv sanayi şirketi Otokar bir kez daha, Özelkalem ...
Geçmiş ve Geleceğin Harmanlandığı Fransız
Yenilikçi ürün ve teknolojileriyle 120 yıllık köklü geçmişi geleceğe taşıyan ...
Çiftay İnşaat’a 150 Adet Yeni Mercedes-Benz Araç Teslim Edildi
Mercedes-Benz Türk, uzun yıllardır işbirliği içerisinde olduğu Çiftay ...
 
12 Metrelik Avenue Electron Seri Üretime Hazır
TEMSA, seri üretime hazır hale getirdiği elektrikli Avenue Electron’u ...
Renault, Nissan ve Mitsubishi ve Google Ortaklığı
Renault-Nissan-Mitsubishi ve Google, Android işletim sisteminin araçlara ...
Kamyonların Başkaları İçin Bir Sorun Değil Yalnızca Yük Taşıma Araçları Olmasını İstiyoruz
Bosch, büyümeye devam ediyor. Şirket bu yıl, mobilite iş kolunun satışlarını ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Treder Zirvesi Sektörün Gelişimini Sergiledi
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
0
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
0
  YAZARLAR
Dr. Can Baydarol
Dr. Can Baydarol
Son Düzlük
Alpay Lök
Alpay Lök
Otobüs Yolculuğunda Hedef Sıfır Ölüm!
Mustafa İmrak
Mustafa İmrak
Lojistik Sektöründe Çevreci Çözümler
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Sınırda Karbon Düzenlemesi Mekanizması “SKDM” 1 Ekim 2023 Tarihinde Yürürlükte
Özgür Şener
Özgür Şener
 Nafile Çaba
Prof. Dr. Birol ERKAN
Prof. Dr. Birol ERKAN
Yıldız Sektör; Lojistik
Nizamettin KARADAĞ
Nizamettin KARADAĞ
Türkiye Taşımacılığını Kim Yönetiyor?
Kamyonum TV
0
  ÇOK OKUNANLAR
0
Güzeller
0
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
0
  ANKET
     
 
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
0
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vize
Belge yetersizliği
Maliyetler
Tır parkı sorunları
Cezalar
Sınırlardaki ve güzergahlarda karşılaşılan geçiş sorunları
0
0 Sonuçlar
 
     
0
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Abonelik ve Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
Ekonomi
İhale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Akü
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
fahrer
kamyoncu
Kamyon
sondakika
bus
dikkat
treyler
news
lkw