GÜNDEMHABERLERTESLİMATDENİZ TAŞIMACILIĞI FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
Bakanlıktan Niğde Belediyesine Hibe Desteği
Bakanlıktan Niğde Belediyesine Hibe Desteği
Otomotiv Sanayii Derneği, 2020 Yılının İlk Verilerini Açıkladı!
Otomotiv Sanayii Derneği, 2020 Yılının İlk Verilerini Açıkladı!
WABCO Expands Operations in Turkey with its First Manufacturing Facility

WABCO Expands Operations in Turkey with its First Manufacturing Facility

1 2 3 4 5 6
11 Aralık 2009 Cuma - 00:00

Yalçın Dorse: ?Biz de Varız?

Yalçın Dorse Yönetim Kurulu Üyesi Selman Şentürk treyler pazarı ve treyler çeşitleriyle ilgili yaptığı değerlendirmede şu bilgilere yer veriyor.

Yalçın Dorse: ?Biz de Varız?

Yalçın Dorse Yönetim Kurulu Üyesi Selman Şentürk treyler pazarı ve treyler çeşitleriyle ilgili yaptığı değerlendirmede şu bilgilere yer veriyor.

“Treyler kara taşımacılığında dünyada en yaygın taşıma aracıdır. Gelişmiş ülkelerde kullanılan taşıma şekli büyük çoğunlukla çekici treyler kombinasyonudur. Türkiye gibi gelişmekte olan ülkelerde ise kamyonların yerini hızla çekici treyler kombinasyonu almaktadır. Bunun nedeni düşük bakım masrafları ve bir seferde daha fazla yük taşıma olanağıdır. Treylerin de tabii ki kendi içinde birçok çeşidi vardır. Standart treyler dediğimiz tenteli treylerler boyları 13.60 m geçmeyen treylerler ki; bunların kendi içinde bile yüksekliklerine ve üst yapı sistemlerine göre birçok çeşidi vardır. Silo treylerler bunlar da kendi içlerinde metreküp bazında hacimlerine göre ayrılmaktadır.”

Şentürk ürettikleri treylerle ilgili ise şöyle devam ediyor; “Yine tanker treylerler ve damper treylerler hacimlerine göre kendi içlerinde ayrılmaktadır. Konteynır taşıyıcılar daft bazında çeşitli kombinasyonlar ile bir treyler ile farklı ölçülerde konteynırlar taşınabilmektedir. Halk dilinde sal kasa olarak tabir edilen açık kapaklı platformlar ise yurt içi nakliyelerde 13.60 a kadar çeşitli ölçülerde kullanılmaktadır. Bunun yanında farklı üst yapı sistemleri monte etmek adına şasi araçlarda üretilmektedir. Yalçın Dorse’nin uzmanlık alanı olan ise low-bed treylerlerdir. Low-bed treylerin amacı bölünemeyen ve gabari yüklerin taşınmasıdır. Tasarlanmış olan araçlar 2 akstan 8 aksa kadar değişebilir ve hidrolik olarak dümenlenme tertibatı veya kendi izini takiben eden akslar sayesinde manevra kolaylığı sağlar. Değişik uzunluklardaki bölünmez yükleri taşımak adına yükleme platformları kademeli olarak uzayabilir.”

Müşterilerin tercihlerinin önemini vurgulayan Selman Şentürk ürün gamlarının çeşitliliğine de vurgu yapıyor; “Çok akslı lowbedler, platformlar ve düşük yükleyiciler (lowloader) üreten firmamız 13 metreden 35 metreye kadar uzayabilen farklı tipte müşterinin taşıyacağı yüke göre esnek ürün gamına sahiptir. Bunun yanında yerden yüksekliği 43 cm olan araçlarda ürün gamımızda mevcuttur. Bütün bu low-bed ve platformlar proje taşımacılığı ve ağır nakliyede beton kolanlar, rüzgar gülleri, yükseklik sorunu olan yat, kazan vb. gibi bölünemeyen yüklerin transferinde kullanılır. Low-bed de müşterinin tercihi zamanında teslim, sağlamlık ve rekabetçi fiyat ve satış sonrası servis sağlayan firmalardan yana oluyor. Ağır nakliye sırasında yaşanan sıkıntı standart nakliyeden çok daha ağır sonuçlar doğurabilir. Bunun bilincinde olan firmamız Türkiye’nin önde gelen ağır nakliyecilerinin filolarında Yalçın Dorse araçlarını görmenin ve Türkiye’de ilkleri gerçekleştirmenin haklı onurunu yaşıyor.”

 
Krone Müşteriye Özel Çözümler Sunuyor
 
Treyler Pazarında Bir Dev
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Nuray PEKCAN
Çözüm?
kamyonum,applicasyon,play store,cepte
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
BİREYSEL KAMYONCUNUN ZAFERİ
Av. Bilun ELMACIOĞLU
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU “KVKK” VE GETİRDİKLERİ
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
news
kamyonum
truck
lkw
haberler
treyler
fahrer
bus
sondakika