Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
bisa
English
We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
schmitz, dorse, treyler,
12 Aralık 2007 Çarşamba - 00:00

Volvo'da Hedef 2007'ye Göre Satışları Yüzde 30 Arttırmak

Volvo da Hedef 2007 ye Göre Satışları Yüzde 30 Arttırmak

Öncelikle Volvo nasıl bir yıl geçirdi? 2007 yılının ilk yarısında kaç adet Volvo Kamyon satıldı?

2007 yılının ilk 6 ayında toplamda 421 adet Volvo satıldı. Satışların 351 adedi çekici, 70 adedi kamyon olarak gerçekleşmiştir. Bir önceki yılın satış rakamlarına bakıldığında ilk 6 aylık sürede yüzde 35’lik bir artış gerçekleştirdiğimiz görülebilir.

Peki, 2008 yılı için satış hedefiniz nedir?

Gelecek yıl satışlarımızı, 2007 satışlarına göre yüzde 30 arttırmayı hedefliyoruz.

Volvo, Türkiye’de inşaat sektörüne yöneliyor. Bu konu ile ilgili bilgi verebilir misiniz?

Volvo Kamyon uzun bir süredir hem Avrupa, hem de Türkiye’de dikkatini inşaat sektöründeki varlığını büyütmeye yöneltmiştir. Volvo’nun akıllı I-Shift vites sistemi inşaat operasyonlarını da karşılayabilecek biçimde geliştirilmiştir. Bu endüstriyi niteleyen özel talepleri daha iyi karşılayabilmek şirket stratejisinin bir parçasıdır. İnşaat taşımacılığı için Volvo Kamyon ürün gamı en az sektörün kendisi kadar geniş. Volvo FM, ağır inşaat işleri için en uzmanlaşmış modelimiz. Bu model ve yaptığımız iyileştirme çalışmaları ile müşterilerimizin her tür gereksinimi verimli biçimde  karşılıyor ve müşteri karlılığına katkıda bulunuyoruz.

Volvo Kamyon olarak uzun mesafe taşımacılığında da faaliyetleriniz var. Bu konu ile ilgili bilgi verebilir misiniz?

Açıklanan 2006 rakamlarına göre Türkiye ihracatının değer olarak yüzde 40’ından fazlasını, toplam ithalatın da değer olarak yüzde 23’ünü taşıyan uluslararası karayolu nakliye sektörü 3,5 milyon dolar yatırımı ile 300 bin kişiye istihdam sağlamaktadır. Türkiye’de ulaştırma sektörü içinde karayolu eşya taşımacılığı hızlı bir gelişme ve büyüme kaydederek dünya piyasalarındaki diğer ülkeler ile rekabet edecek duruma gelmiştir. Bu anlamda aslında uzun mesafe taşımacılığı için Türkiye iyi bir pazardır. Bizim FH serimiz ise uzun yol taşımacılığında pazarda ayrıcalıklı bir konuma sahip. Volvo FH, müşterilerimizin karlılığını arttırmaya yönelik pek çok özelliğe sahip benzersiz bir araç. Çok daha konforlu ve verimliliğinin arttırılması için çeşitli iyileştirmeler ile sunuluyor. Volvo FH çok daha yüksek güce ve çok daha iyi sürüş özelliklerine sahip. 

Peki, Volvo Kamyon olarak Türkiye’de yeni yatırım planlarınız var mı? Varsa nedir bunlar?

Tabi ki, Türkiye’deki satış sonrası hizmetlerimiz için kapsamlı yatırımlar yapmaktayız. Satış sonrası servislerimizin sayısını arttıracağız. Önümüzdeki yıl Volvo’nun Türkiye’de kendine ait olan ilk satış sonrası servisini İstanbul’da açacağız.

Artık kamyon kullanıcıları da binek aracın konforunu arıyorlar. Onların da ihtiyaçları ve talepleri değişiyor. Volvo Kamyon bu konuda neler yapıyor?

Volvo, kamyon endüstrisinin en konforlu kabinini sunuyor. Kalifiye, eğitimli ve tecrübeli sürücüleri bünyenize uzun süre tutmak istiyorsanız rahat kabinli araçlarınız olmalı. Biz müşterilerimize ve onların sürücülerine bunu sağlıyoruz. Kamyon ve çekicilerimiz en üst düzey konfor ve güvenlik ekipmanlarını içermekte. Geceleme için son teknoloji yataklarımız, sürüşü kolaylaştıran koltuklarımız, hem dinlenme, hem de sürüş anında en uygun aydınlatmayı ayarlayabileceğiniz aydınlatma ünitesi bunlardan bazıları. Güvenlik, Volvo’da kamyon içi ve kamyon dışı olmak üzere iki türlüdür. Sürücü güvenliği için ilk önce detaylı çarpma testlerinden başarıyla çıkmış kabinimizden bahsetmek gerek. Üç noktalı emniyet kemeri, şerit değiştirme desteği ACC (uyarlanabilir sürüş kontrolü) emniyetli sürüş için sunduğumuz bir takım unsurlar. Ayrıca dışarıdaki yayalar ve araç kullanıcılarının güvenliği için geri görüş kameraları, alta girmeyi önleyici ön, yan ve arka eteklerini sayabiliriz. Endüstrideki en konforlu ve güvenli kamyonları sunmaktayız. Tüm sürücüler, şirket sahipleri ve rakipler bu gerçeğin bilincindeler.

Sadece Volvo kamyona ait bir teknoloji var mıdır? Volvo kamyon olarak ticari araçlar sektöründe ne kadar öncüsünüz?

Kamyonlarımızda Volvo’ya ait birçok özellik var. Volvo Kamyonları teknoloji lideridir. Emniyet ve kalitemizi daha ileriye götürmek için birçok projemiz var. I-Shift ve VEB+ Volvo Motor Freni ürün olarak bunlardan en önemli iki tanesidir. Hizmet olarak ise “Volvo Action service” ve Avrupa’da kullanılan Fuelwatch Konseptidir.

Yine Volvo Kamyon’un müşterilerine sunduğu bir başka ürün ise pazarın önde gelen taşımacılık bilgi sistemi Dynafleet, sayesinde müşterilerimiz filoloarının büyüklüğü ne olursa tam kontrol sağlar, karlılığınız yükseltir. Yakıt takibi ve uygun yönetimle işletme maliyetlerinin azalmasını sağlar.

Volvo kamyon çevreci araç üretmek ve çevre duyarlılığı konusunda neler yapıyor?

Volvo Kamyon olarak biz bu sorumluluğumuzun bilincindeyiz. Hem ürünlerimiz, hem de yaptığımız çalışmalar ile çevreye olan duyarlılığımızı gösteriyoruz. Volvo Kamyon’un en önemli hedeflerinden biri, çevre konusunda kamyon endüstrisinin sözcüsü ve öncüsü olmak. Hem araçlarımız, hem de araçlarımızın üretildiği fabrikalarımızı en çevreci hale getirmek için araştırma, geliştirme çalışmalarımız sürekli ve son hızla devam etmekte. Alternatif yakıtlarla çalışan motor teknolojilerimiz, bu yıl tanıtılan melez kamyonumuz, otomotivde dünyanın ilk karbondioksitsiz üretimini gerçekleştirdiğimiz fabrikalarımız çevre çalışmalarında birer ilk ve öncü.

Türkiye’de çevre ile ilgili olarak 2009 yılında Euro4 emisyon değerlerinin yürürlüğe gireceğini biliyoruz. Volvo Kamyon bu gelişme ile ilgili olarak hazırlıklı mı?

Evet. Hazırlıklı olmaktan daha da öte, biz zaten 2005 yılından hem Avrupa, hem de Türkiye’de Euro4 ve Euro5 kamyonlarımızın satışını gerçekleştirmekteyiz.

Güvenlik konusunda Volvo kamyonun rakiplerine göre farkları ve avantajları nelerdir?

2004 yılında güvenlik seminerinde Volvo’nun araç üstünde sağladığı güvenlik önlemlerinin bulunduğu Volvo Güvenlik kamyonu tanıtıldı. Volvo Kamyon’da ağır kamyonların karıştığı kazalarla ilgili güvenlik konularına teknik çözümler üretmeye yönelik yoğun bir geliştirme programı sürdürülüyor. Sürücünün dikkatini ölçen, aracın önünde aniden bir nesne belirdiğinde otomatik olarak fren yapan ya da kör noktalardaki araç ve insanlarla ilgili olarak sürücüyü uyaran sistemler bu geliştirilen güvenlik çözümlerinden bazıları. Bu sistemler tanıtıldı ve testler tamamlandıkça seri üretime dİ¢hil ediliyorlar.

Uyku Uyarı Alarmı sayesinde kameralarla sürücünün gözleri sürekli olarak gözlemlenip, uyanıklık seviyesi ölçülüyor. Yorgun bir sürücü uyanık bir sürücüden daha yavaş göz kırpar ve gözlerini daha sık kapar. Sistem bu durumu ölçüp, gerekli gördüğü anlarda sürücüyü uyarıp mola vermesini sağlıyor. Bu sistem çalışma aşamasında.

Uyku Uyarı Alarmı halen kullanılmakta olan Ayarlanabilir Seyir Kontrol (ACC) sistemiyle birlikte kullanılabilir (ACC radar yardımıyla öndeki araçla mesafeyi ölçüp, frenleri kullanarak mesafeyi sağlar). ACC’nin ileride geleceği noktada Acil Frenleme Sistemi sayesinde aracın önünde aniden beliren cisme mümkün olan en kısa mesafede sürücünün fren yapması sağlanır.

Ağır kamyonların karıştığı kazaların bir diğer nedeni de sürücünün kör noktalardaki taşıt ve insanları görememesidir. Yayalar, bisikletçiler, motorsiklet kullanıcıları bu tür kazalardan özellikle daha fazla etkilenirler. Buna bağlı olarak Volvo şu anda sürücünün kamyon çevresi görüşünü geliştirmek üzere 2 farklı sistem geliştirmektedir. 

Kör Nokta Desteği kameralar sayesinde kamyonun çevresindeki kör noktaları kabindeki monitörlerde görüntüler. Şerit Değiştirme Yardım Sistemi ise istem dışı şerit değiştirme olduğu taktirde radar yardımıyla bunu belirleyip sürücüyü uyarır.

Acil durum anında aracın elektronik fren sistemine yardımcı olan ESP (Elektronik Denge Programı), sensörler yardımıyla aracın hareketini saptayıp, yanal ivmeyi, direksiyon konumunu ve aracın ağırlık merkezindeki sapma açısını ölçer. Herhangi bir tehlike anında sistem otomatik olarak devreye girer ve aracı dengeli bir şekilde durdurmak için her tekerlek ayrı ayrı frenlenir, böylece çekicinin ve treylerin makaslaması, kaygan zeminde kayma ve keskin dönüşte veya kurtarma manevrası sırasında devrilme riski ciddi ölçüde azalır.ESP ve Lane Support System sunuluyor.

 
İtalya’da Taşımacılar Grevde
 
Volvo Bin Nokta Testinde Birinci!
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?